Gå til innhold

Din Merkeligste Opplevelse På Skolen?


LeLiLa

Anbefalte innlegg

En gutt kalt Mats, han er sikkelig jerk da, men lets get to the point...

Uansett, han tok en hel blomkål fra Heimkunnskapen fordi vi hadde kokkekamp, så han latet som gruppa hans brukte den da, så la han det i et skap i klasserommet, 2 uker senere etter fri, arbeidsuke osv. Så kommer vi tilbake...

Alle sammen roper: Asj! Noen har fjerta! Det er blabla osv.

Så finner vi ut at dusten gjemte blomkålen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Engelsklærer på tentamen:

- Dere lagrer stilen på en minnepinne. (Hu uttalte: Mine-pine)

 

Engelsktimen:

Gutt: *Synge* I wanna have sex on the beach!

Lærer: Anmerkning!

Og hva stod det på brevet han fikk hjem?

"Sa: "I wanna have sex" i en skoletime"

 

Ikke skjønner jeg hvorfor det er noe å gå helt noia for, men hva er vits å ta vekk "on the beach" ?

8790594[/snapback]

Det er egentlig feil skrevet av læreren... Han sang, ikke sant?

Vi har også en dust i klassen :) Sitter ved siden av han og nyter hvert øyeblikk han gjør noe morsomt og får anmerkning

8790898[/snapback]

Yep, han sang. Men lærern fikk det til å bli at han bare sa at han ville ha sex. Idiotisk.

Lenke til kommentar

Klassen hadde hatt en innlevering som gikk på å skrive en tekst om fremmedfrykt på nynorsk. Etter at alle hadde levert var den en fyr som spurte om han kunne få lese sin høyt for resten av klassen. Det viste seg at han hadde skrevet en utrolig teit erotisk novelle, han byttet dessuten på å lese på nynorsk, bokmål og dialekt og satt å trampet kraftig med foten helt til han hadde lest ferdig. Går VG1 og forstår ikke at noen vil utsette seg selv for noe så pinlig helt frivillig!

 

Og i fjor var det en gutt i klassen som rakk opp hånda og spurte læreren om han og "Per" kunne få gå på do. Vet ikke helt om han var klar over hva han antydet, men læreren lot dem gå.

 

Det er vel forresten litt merkelig når man går i sjette at læreren plutselig griper tak i en fnisende medelev, slenger både eleven og pulten hans inn i et hjørne mens hun roper "Hold kjeft!"

Lenke til kommentar

vi har bare råe lærere, 2 gubber og en kjerring. Han ene gubben kødder ALLTID! Så fikk vi en russisk kjerring i klassen, hu var(ER!) så irriteranes, røyker, drekker, skryter om "AH JEG VAR FULL IGÅR, Å JEG ER SAMMEN MED EN PÅ 18 ÅR!" (faen ta hu) og hu prater og slik i timen, hu har VELDIG stor nese så vi kaller henne rådyr ;) Men to the point. En gang så snakka hu i timen, og så barsk som læreren var, så sa han "ROSKI(kallenavnet til læreren for henne...), FÅ DEN STOOORE NESA DE HIT!" for og få henne til og se på tavla... Så sa han stille "Jævla drittunge, kommer fra kontaineren..." Så snudde hu seg igjen og prata, så ble han så forbanna at han tegna en STOR nese på tavla og sa "SE PÅ NESA! NESA DIT! SE PÅ DEN DIN HORUNGE!" Det ble ikke mer kødd på henne den dagen ;) Har krangla masse med lærere, blitt smelt i veggen av en lærer, etc...

Endret av Kimelimm
Lenke til kommentar

Mattelæreren på ungdomskolen min fortalte en gang en historie:

Det var en elev som hadde sovnet i timen hans. Han hadde ligget og sovet hele timen, så hele klassen listet seg ut og neste klasse som skulle ha det klasserommet listet seg inn. Etter den klassen hadde hatt undervisning en stund, våknet den stakkars eleven og fikk seg sitt livs overraskelse.

Lenke til kommentar
Mattelæreren på ungdomskolen min fortalte en gang en historie:

8798829[/snapback]

Jepp. Har last samme historien et par ganger på forumet, så den er visst populær blant lærere og elever.

8799222[/snapback]

 

haha

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

EID!

Lenke til kommentar
Hadde hvert stilig om jeg hadde møtt en av lærerne på forumet :wee:

8606920[/snapback]

Kanskje ikke like stilig om det var norsklæreren?

8797380[/snapback]

Vel, vi har ikke norsk i år, men hadde ikke gjort meg noe om det var han vi hadde i norsk i fjor :)

Pleier ofte å snakke med han når jeg er ute å tar en røyk, koselig kar han.

Lenke til kommentar

Ok, har en for deg atm, ska snart stikke så... Kommer sikkert flere senere: Dette skjedde på mandagen eller noe, en gutt som har ADHD kom inn i klasserommet han går egetnlig en klasse over, men stakk ut av timen for og kødde med meg. Så læreren sier "Hei Glenn. Sett deg hos oss og ha time du ;) (utrykk i ansiktet)" Glenn satt seg ned, men etter litt så skulle vi gå igjennom en prøve, så da sa læreren at han måtte stikke ut. Så ble Glenn litt sint så sa han "Kjeft da din pikk" og så sier lærern "Kjeft da din bygdehore, kom deg til helvette ut før jeg drar deg i pikken ut herfra" xD så stakk han, men kommer fler senere ;)

EDIT: Læreren var ikke forbanna da :p Ville bare kødde!

Endret av Kimelimm
Lenke til kommentar

Jeg går salg og service,og var snakk om noe greier at vi skal få,eller noe slikt,husker ikke.

Uansett,så bryter salg-læreren min ut: Katten min vil ha mus,men hun får ikke mus hos meg.

Jeg knakk sammen i latter,og 3 sekunder etterpå tok resten av klassen den,helt hysterisk.

 

Også hadde vi ikke en helt riktig engelsklærer,en gang spurte en elev: Hva skal vi gjøre når vi er ferdig med dette?

Så svarer læreren: Du blir vel neppe ferdig med dette.

 

Samme engelsklæreren til en kompis: DU ER GAL,MANN!

 

En til som jeg kom på nå,jeg sitter med baguett i timen,så spørr hun "Spiser du i timen?",så svarer jeg "Nei,det bare ser sånn ut" :love:

Endret av Hansy
Lenke til kommentar

Da jeg gikk i tiende klasse skulle vi en gang få tilbake en matteprøve. Læreren valgte (fornuftig som han var :roll: ) å dele hver enkelts karakter med hele klassen, der han sto ved kateteret og leste av fra klasselista: "Vi har en sekser, en femmer, en nuller..." Gjett hvem som fikk den berømte nullern?:p Ikke så praktisk å være tredjemann på klasselista med en slik lærer...

Lenke til kommentar

Husker da jeg startet i ungdomskolen, hadde da klasserom i et landskap med klasserommet til en 9 klasse like ved siden av, mens jeg gikk i 7 klasse. Husker noe av det de gjorde de folka der. De smelte døra så hardt igjen at dørkarmmen bevegde seg. Ja det var mye bråk og forstyrelser fra den gjengen siden vi så alt hva de gikk fram og tilbake. Jeg tror de hadde fått noe melk inne i veggen som de på en måte fikk til å ramle ned på vår side.

 

En annen merklig ting som hendte var også på ungdomskolen da jeg et år dro til Florida i jula og fikk matte tentamen i posten. Det var ikke i noe konvolutt eller noe, men jeg skal ikke si det hadde noe å si for meg.

Lenke til kommentar

var en dag i 10 klasse jeg husker UTROLIG godt!

haha

 

du kenny du kenny du er ikke den dummeste gutten jeg har hatt i klassen MEN DU ER I ALLEFALL IKKE DEN SMARTESTE!

 

da spurte jeg" hva faan snakke du om?Jævla kråke stikk å Sleng deg i veggen!!!:@!" så blei jeg sendt hjem for dagen + annmerknig =/t :S:P

Lenke til kommentar
var en dag i 10 klasse jeg husker UTROLIG godt!

haha

 

du kenny du kenny du er ikke den dummeste gutten jeg har hatt i klassen MEN DU ER I ALLEFALL IKKE DEN SMARTESTE!

 

da spurte jeg" hva faan snakke du om?Jævla kråke stikk å Sleng deg i veggen!:@!" så blei jeg sendt hjem for dagen + annmerknig =/t :S:P

8851784[/snapback]

Ingenting som å bekrefte andres fordommer. <3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...