Scorpy Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) En av de morsomste opplevelsene jeg har hatt på skolen var da vi sådde karse i svampen siste skoledag før påske i fjor, og da vi kom på skolen etter ferien så svampen slik ut: Hører vel med til historien at den første timen vi hadde denne morgenen var i tysk, og tysklæreren (en dame) ignorerte svampen hele timen. Hun kommenterte det ikke før svampen falt ned på gulvet halvveis ut i timen, og da sa hun bare "Oi, det er vist noen som har sådd karse til påske". Så gikk hun bare ut av klasserommet og kom tilbake med en ny svamp Også verd å nevne at svampen ikke lenger luktet så godt når det begynte å nærme seg sommerferien. Endret 15. mai 2007 av Scorpy Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Husker vi helte melk nedi stolebeina på en stol og plasserte den i et annet klasserom. Begynte å lukte smått udigg. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Husker vi helte melk nedi stolebeina på en stol og plasserte den i et annet klasserom. Begynte å lukte smått udigg. 8620662[/snapback] hehe den likte jeg godt Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 merkeligste er vell: Du gjør alt du kan for å ikke gjøre det bra du. Lenke til kommentar
Negil^ Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Har hatt mange rare opplevelser.. Men en av dem er at når jeg gikk på barneskolen i 7.klassen. Så snakket læreren om noe med en krig og gjøre. Så spurte han: "Vet noen hvem som ble drept?" Så sa en i klassen: "Steffen har liten tiss." Da sa læreren: "Ja!, riktig Jørgen. Statsministeren! Han hører nemlig dårlig. Vi hadde en telefon i klasserommet som rektor brukte å ringe vis hun trengte læreren vår til noe. Han hørte ALDRI telefonen. Så noen ganger sa vi: TELEFON! Når det ikke var noen som ringte. Så sprang vi ut å tok friminutt ^^ Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Husker vi helte melk nedi stolebeina på en stol og plasserte den i et annet klasserom. Begynte å lukte smått udigg. 8620662[/snapback] Det gjorde vi på ein haug stolar siste skuledagen i 10. Præhæ. Lenke til kommentar
andhou Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 "SUPERDUPER ANMERKNING" uttalt av en engelskmann ikke helt stiv i norsk :\ Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 "Og sogningane skal ikke hjem neste uke!" Læreren som kommenterte til sogningene at det er skole neste uke, og at de ikke skal dra hjem i helgen. =D Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Hvem er sognene? De fra Sogn og Fjordane? Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Var vel helst dei ifra Indre Sogn han meinte. Eller? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Husker vi helte melk nedi stolebeina på en stol og plasserte den i et annet klasserom. Begynte å lukte smått udigg. 8620662[/snapback] Haha, jeg leste innlegget uten å se hvem som skrev, og tenkte "Hah, det har jeg også gjort". Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 I åttendeklasse fikk vi ny lærer. Han fleipa og tullet hele den første tiden, sikkert for å løse opp stemningen litt. En dag hadde en gutt i klassen min gått på to i timen, og når han kom inn døra til klasserommet smilte han lett til lærern. Lærern min ler, før han sier: Så glad du ser ut da, Yan. Har du runka?" Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Haha, kongekommentar. Kanskje upassende i 8... Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Så fyren hadde gått på TO personer? Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 I åttendeklasse fikk vi ny lærer. Han fleipa og tullet hele den første tiden, sikkert for å løse opp stemningen litt.En dag hadde en gutt i klassen min gått på to i timen, og når han kom inn døra til klasserommet smilte han lett til lærern. Lærern min ler, før han sier: Så glad du ser ut da, Yan. Har du runka?" 8787228[/snapback] Haha :!: Ler meg ihjel Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 I åttendeklasse fikk vi ny lærer. Han fleipa og tullet hele den første tiden, sikkert for å løse opp stemningen litt.En dag hadde en gutt i klassen min gått på to i timen, og når han kom inn døra til klasserommet smilte han lett til lærern. Lærern min ler, før han sier: Så glad du ser ut da, Yan. Har du runka?" 8787228[/snapback] Haha :!: Ler meg ihjel 8788319[/snapback] Flaut da :!: Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Hvem er sognene? De fra Sogn og Fjordane? 8785741[/snapback] Jepp. De felste sogningene i klassen er fra fjordane vil jeg tru. =) Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Engelsklærer på tentamen: - Dere lagrer stilen på en minnepinne. (Hu uttalte: Mine-pine) Engelsktimen: Gutt: *Synge* I wanna have sex on the beach! Lærer: Anmerkning! Og hva stod det på brevet han fikk hjem? "Sa: "I wanna have sex" i en skoletime" Ikke skjønner jeg hvorfor det er noe å gå helt noia for, men hva er vits å ta vekk "on the beach" ? Lenke til kommentar
uberkvaal Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Er jo altid gøy når jeg kverulerer på utregningsmetoder osv i matte og mattelærern min (som forresten har en veldig artig, men ubeskrivlig dialekt) sier "Guttorm, jeg blir så sliten av deg" Så har vi engelsk / spansklæreren som er helt fjern >.< f.eks så er hun inne i klasserommet lenge før det ringer inn og maser oss inn og sier "vi har dårlig tid. Masse vi skal i gjennom!" mens hu skriver noe på tavla. Dessuten har hu helt føkka tær (de går oppå hverandre!) og ofc går hu i små sko som viser de delikate tæra ! >.< Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 Engelsklærer på tentamen:- Dere lagrer stilen på en minnepinne. (Hu uttalte: Mine-pine) Engelsktimen: Gutt: *Synge* I wanna have sex on the beach! Lærer: Anmerkning! Og hva stod det på brevet han fikk hjem? "Sa: "I wanna have sex" i en skoletime" Ikke skjønner jeg hvorfor det er noe å gå helt noia for, men hva er vits å ta vekk "on the beach" ? 8790594[/snapback] Det er egentlig feil skrevet av læreren... Han sang, ikke sant? Vi har også en dust i klassen Sitter ved siden av han og nyter hvert øyeblikk han gjør noe morsomt og får anmerkning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå