Gå til innhold

Din Merkeligste Opplevelse På Skolen?


LeLiLa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvem forventer vel at lærere henger på HW :p

8604502[/snapback]

Tja, hvorfor ikke? Du ligger vel rundt omkring ti år under gjennomsnittsalderen her på forumet, så din tilstedeværelse her er i grunn vel så (u)sannsynlig.

8604548[/snapback]

 

Hm... Det er vel mest det at lærere virker ikkje som typene til å henge rundt på forumet. Litt merkelig det, tenker liksom aldri over at lærere har noe liv :hmm:

Lenke til kommentar

Leste noen nevne noe om wow lenger oppe...

Læreren vår (hadde henne(!) i mange fag ) i 10. Spillte wow, ubergeek også.. så i slutten av tiende hadde vi minimun ventetid på 4-5 uker på å få igjen prøver, hun hadde ikke tid å rette dem, for hun raidet på kveldstid eller noe sånnt sa hun. spiller ikke selv, så var relativt frustrerende.

Endret av TorbjørnK
Lenke til kommentar
Hvem forventer vel at lærere henger på HW :p

8604502[/snapback]

Tja, hvorfor ikke? Du ligger vel rundt omkring ti år under gjennomsnittsalderen her på forumet, så din tilstedeværelse her er i grunn vel så (u)sannsynlig.

8604548[/snapback]

 

Hm... Det er vel mest det at lærere virker ikkje som typene til å henge rundt på forumet. Litt merkelig det, tenker liksom aldri over at lærere har noe liv :hmm:

8613718[/snapback]

Kunne fint sett for meg fysikklærern min henge innpå samfunnsdelen av forumet, samme med norsklærern :)

Lenke til kommentar
En venn av meg sovnet i klassen og våknet plutselig av at vikaren glapp noe på pulten. Vikaren sa: Å unnskyld, vekket jeg deg?

8613525[/snapback]

 

Jeg sovna i timen en gang. Lærern kom bort til pulten min og venta på at alle fulgte med på hva han gjorde. Når det var stille tok han i skikkelig kraft og sparka til pult-beinet. Gjett om jeg skvatt, trøtt og forvirra som jeg var mens alle lo :p

Lenke til kommentar
En venn av meg sovnet i klassen og våknet plutselig av at vikaren glapp noe på pulten. Vikaren sa: Å unnskyld, vekket jeg deg?

8613525[/snapback]

 

Jeg sovna i timen en gang. Lærern kom bort til pulten min og venta på at alle fulgte med på hva han gjorde. Når det var stille tok han i skikkelig kraft og sparka til pult-beinet. Gjett om jeg skvatt, trøtt og forvirra som jeg var mens alle lo :p

8613895[/snapback]

 

Jeg sovnet på skolen så sier læreren "Sover han?" *folk er stille* så "sover haaan?"

 

Så våknet jeg og sier "nei, nei!"

 

Dette resulterte i at læreren fortalte en genial historie.

 

Hun hadde undervist en klasse der det var en elev som ofte sovnet på skolen. Så var det en dag da han sov veldig tungt. Hun foreslår for klassen at alle pakker rolig sammen og går ut på gangen. De gjør dette og stiller klokken frem til 17:30. Læreren går inn i klasserommet for å "hente noe". Hun vekker da den sovende eleven og sier "Er du her enda!?", eleven ser klokken og får panikk for å så sprinte ut av klasserommet for å bli møtt av klassen sin som ler.

Lenke til kommentar
En venn av meg sovnet i klassen og våknet plutselig av at vikaren glapp noe på pulten. Vikaren sa: Å unnskyld, vekket jeg deg?

8613525[/snapback]

 

Jeg sovna i timen en gang. Lærern kom bort til pulten min og venta på at alle fulgte med på hva han gjorde. Når det var stille tok han i skikkelig kraft og sparka til pult-beinet. Gjett om jeg skvatt, trøtt og forvirra som jeg var mens alle lo :p

8613895[/snapback]

 

Jeg sovnet på skolen så sier læreren "Sover han?" *folk er stille* så "sover haaan?"

 

Så våknet jeg og sier "nei, nei!"

 

Dette resulterte i at læreren fortalte en genial historie.

 

Hun hadde undervist en klasse der det var en elev som ofte sovnet på skolen. Så var det en dag da han sov veldig tungt. Hun foreslår for klassen at alle pakker rolig sammen og går ut på gangen. De gjør dette og stiller klokken frem til 17:30. Læreren går inn i klasserommet for å "hente noe". Hun vekker da den sovende eleven og sier "Er du her enda!?", eleven ser klokken og får panikk for å så sprinte ut av klasserommet for å bli møtt av klassen sin som ler.

8614067[/snapback]

 

HAHA heleid! :tease:

Lenke til kommentar
En venn av meg sovnet i klassen og våknet plutselig av at vikaren glapp noe på pulten. Vikaren sa: Å unnskyld, vekket jeg deg?

8613525[/snapback]

 

Jeg sovna i timen en gang. Lærern kom bort til pulten min og venta på at alle fulgte med på hva han gjorde. Når det var stille tok han i skikkelig kraft og sparka til pult-beinet. Gjett om jeg skvatt, trøtt og forvirra som jeg var mens alle lo :p

8613895[/snapback]

 

Jeg sovnet på skolen så sier læreren "Sover han?" *folk er stille* så "sover haaan?"

 

Så våknet jeg og sier "nei, nei!"

 

Dette resulterte i at læreren fortalte en genial historie.

 

Hun hadde undervist en klasse der det var en elev som ofte sovnet på skolen. Så var det en dag da han sov veldig tungt. Hun foreslår for klassen at alle pakker rolig sammen og går ut på gangen. De gjør dette og stiller klokken frem til 17:30. Læreren går inn i klasserommet for å "hente noe". Hun vekker da den sovende eleven og sier "Er du her enda!?", eleven ser klokken og får panikk for å så sprinte ut av klasserommet for å bli møtt av klassen sin som ler.

8614067[/snapback]

Haha Genialt :D digger de lærerene :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...