Gå til innhold

Din Merkeligste Opplevelse På Skolen?


LeLiLa

Anbefalte innlegg

( . . . )

Nå har jeg tømt meg, er det noen som forstår frustrasjonen min?

8084688[/snapback]

Ja! Ikke Engelsk riktignok (oppgavene var jo lette, men lærern var ikke en idiot, heller et geni), Norsk/KRL.

8086154[/snapback]

Er jo som å høre et sitat fra timen vår i engelsk (første år almenn).

Vi har en eldre dame som engelsklærer (hun snakker solberg-engelsk) og har en lei tedens til å skrike "Stop it" til alt fra datamaskiner til elever når det er noe hun ikke liker. Også får vi så manne r-tard lekser :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"Gym er minst like viktig som matte og engelsk" Oo

8084869[/snapback]

 

Ja ..?

 

Uansett, min dummeste kom fra norsklæreren på IKT Driftsfag, VK1. Vi, eller, spesielt jeg, elsket å kverulere og diskutere med denne læreren. En dag hadde hun ikke flere argumenter på lur, og da sier hun bare:

 

"Er du alltid sånn?"

 

:love:

 

Ja, det er jeg!

 

---

 

Samfunnsfaglæreren vår det samme året måtte uti februar en gang be tre av oss bare holde kjeft. Vi fikk ikke lov å si et ord under hele timen. Egentlig forståelig, siden akkurat vi tre hadde en "lei" tendens til å ta over timene hennes, med diskusjoner om alt mellom himmel og jord. Eksempel: "Om det er helt bekmørkt i et rom, hvilken farge har appelsinen da?", eller "Hvor stort er universet?". Den siste der eskalerte voldsomt, og vi tre sto til slutt oppe på tavla og tegnet og forklarte, for å overbevise elever så vel som lærer om hvordan ting måtte være :)

Lenke til kommentar

"Jeg veit ikke hva jeg skal gjøre med den stygge kjeften din jeg.. Du svarer bare feil og er frekk. Sett deg alene bakerst i klasserommet (alle andre satt i grupper) og væt denne svampen for meg og gi meg den tilbake."

 

Og ja, hu fikk svampen, jeg kasta den i trynet hennes.. Våt. :)

Og jeg er såå glad i dag for at jeg gjorde det.

 

Nå er hu på en skole for funksjonshemmede, vi mobba hu ut av skolen. :yes:

 

Dette var 5. Klasse

Lenke til kommentar

Heter Lars

 

Var en gang på barneskolen i musikktimen, hvor 4-6 klasse var samlet, og jeg og noen andre drev og kødda i timen, ble tilslutt kastet ut på gangen hvor en kvinnelig lærer på rundt 50 år og litt lavere enn meg ser meg opp i ansiktet og skriker: "LARS, EG HAR SÅ LØST Å DRA TE DEG!" hun er engelsk så var ikke helt flytende norsk :)

 

Tipper jeg hadde gått et stykke over streken, og hadde sikkert fortjent det ^^

ikke akkurat den tiden i livet mitt jeg er mest stolt over nei (var en stk pøbel på barneskolen)

 

Et annet var når jeg hadde spurt lærerinnen min om vi kunne gå til et annet klasserom og jobbe, jo var greit det. Men når jeg var på vei ut døren med bøker og papir, så spør hun meg hvor jeg skal, da sa jeg: Hva ser det ut som. Og da var balubaet igang igjen. Syns nå det var ganske dumt å spørre meg om noe sånt jeg :)

 

 

 

Og at enkelte folk er kry/stolt over å plage/mobbe lærere vekk er gale syns jeg, men den diskusjonen skal vi ikke ta her

Lenke til kommentar
Heter Lars

 

Var en gang på barneskolen i musikktimen, hvor 4-6 klasse var samlet, og jeg og noen andre drev og kødda i timen, ble tilslutt kastet ut på gangen hvor en kvinnelig lærer på rundt 50 år og litt lavere enn meg ser meg opp i ansiktet og skriker: "LARS, EG HAR SÅ LØST Å DRA TE DEG!" hun er engelsk så var ikke helt flytende norsk :)

 

Tipper jeg hadde gått et stykke over streken, og hadde sikkert fortjent det ^^

ikke akkurat den tiden i livet mitt jeg er mest stolt over nei (var en stk pøbel på barneskolen)

 

Et annet var når jeg hadde spurt lærerinnen min om vi kunne gå til et annet klasserom og jobbe, jo var greit det. Men når jeg var på vei ut døren med bøker og papir, så spør hun meg hvor jeg skal, da sa jeg: Hva ser det ut som. Og da var balubaet igang igjen. Syns nå det var ganske dumt  å spørre meg om noe sånt jeg :)

 

 

 

Og at enkelte folk er kry/stolt over å plage/mobbe lærere vekk er gale syns jeg, men den diskusjonen skal vi ikke ta her

8087361[/snapback]

 

Skulle ønske hu dro til deg.. Rett i fengsel! 1 Teacher of 1 000 000 Gone! 999 999 To go! LoL :tease:

Lenke til kommentar

En i klassen min hadde glemt noe igjen på skolen, så da skolen var slutt så gikk han tilbake. Da han kom frem var døra låst, men så såg han vaktmesteren med nøkler. ''Tror du du kunne låst opp her litt?'' Så svarte Vaktmesteren: '' En vaktmester uten nøkler, er det samme som en hore uten fitte.''

 

Greit dette var en vaktmester og ikke en lærer, men uansett. Denne vaktmesteren er ikke helt 100 %..

Endret av Andal
Lenke til kommentar

Det var san 10 min før skolen slutta å jeg var prate syk! Gjikk bort til noen kompisser å prata. Ble sendt tilbake og sat meg me en bok. Snek meg bort til vennene mine å så kom læreren å sa " KAN DU IKKE BARE LATE SOM DU GJØR NOE?" så gjidde hun meg en bok :p

Lenke til kommentar
Det var san 10 min før skolen slutta å jeg var prate syk! Gjikk bort til noen kompisser å prata. Ble sendt tilbake og sat meg me en bok. Snek meg bort til vennene mine å så kom læreren å sa " KAN DU IKKE BARE LATE SOM DU GJØR NOE?" så gjidde hun meg en bok :p

8091868[/snapback]

Kanskje du burde fulgt med i timen i stedet? :hmm:
Lenke til kommentar

Jeg hadde gjort mitt beste og sydd som en helt...

Da lærerinna Olaug skulle vrenge dokka mi, jeg så hu var veldig hardhent og da klarte hu og rakne ene sømmen min...

 

Jeg sier småhissig du dreper jo dokka mi jo

 

Hu svarer med en iskald hard stemme, "sku berre vist ka eg hadde likt å gjera med deg du"

 

 

Snakka aldri til den sykopaten mer...

Lenke til kommentar
Jeg hadde gjort mitt beste og sydd som en helt...

Da lærerinna Olaug skulle vrenge dokka mi, jeg så hu var veldig hardhent og da klarte hu og rakne ene sømmen min...

 

Jeg sier småhissig du dreper jo dokka mi jo

 

Hu svarer med en iskald hard stemme, "sku berre vist ka eg hadde likt å gjera med deg du"

 

 

Snakka aldri til den sykopaten mer...

8092313[/snapback]

 

LoL Pass deg for heksa :!:

Lenke til kommentar

Vi diskuterte statskirken og jeg sa at kirken måtte underlegge seg meningen til folket da den var underlaget staten og dermed også demokratiet.

 

Da kom han med dette gullkornet "Du må huske at staten også er en del av kirken."

 

Dette var en voksen man, dette viser hvor de-illusjonerte relegiøse (lærere) kan være. Skumle saker...

 

EDIT: Nå skrek han ikke dette til meg da...

 

"Så bleik du va idag"

 

Kjekk kommentar  :ermm:

8085505[/snapback]

Hvem var det? (Send per PM :p)

 

Både Vågen Skole og Ølen Skole har sin andel av uhyggelige lærere. (Heldigvis er det noen greie også, i hvertfall på Ølen Skole...)

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Vi diskuterte statskirken og jeg sa at kirken måtte underlegge seg meningen til folket da den var underlaget staten og dermed også demokratiet.

 

Da kom han med dette gullkornet "Du må huske at staten også er en del av kirken."

 

Dette var en voksen man, dette viser hvor de-illusjonerte relegiøse (lærere) kan være. Skumle saker...

 

EDIT: Nå skrek han ikke dette til meg da...

8092353[/snapback]

 

Er det ikke sånn at kirken tilhører staten? ;D

Vel, jeg skulle skriv "Hva er det dummeste en lærer har skreket/sagt til deg?"

Men jaja, får håpe folk skjønner :)

Lenke til kommentar

i 8. klasse så skulle vi på en liten tur før sommerferien..! så jeg spurte læreren min om jeg kunne ta med Luft gevær, han spurte hva jeg skulle med det, jeg svarte at jeg skulle skyte små fugl:P LOL haha du skulle sett trynne hans! hahaha HELT rødt av sinne! han SKREK til meg: NEI DET FÅR DU FAEN IKKE LÅV TIL! DET ER FORUDT Å SKYTE SMÅ FUGL! FÅR JEG VITE AT DU HAR SYKTI EEN LITEN FUGL SÅ RINGER JEG TIL POLETIET OG ANMELDER DEG! hahahhaa alle i klasse LO! jeg satt flau som en tomat der!

 

og i natturfag timen i 9.klasse. så hadde jeg klippt meg:P så jeg hadde på lue! og jeg NEKTA og ta av meg lua! PEL DEG PÅ REKTORS KONTOR! MEEED EN GANG!!! jaja hyggelig å snakke med rektor da:P (han kjæfta ikke på meg en gang):D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...