Gå til innhold

Din Merkeligste Opplevelse På Skolen?


LeLiLa

Anbefalte innlegg

hehe,

Jeg har en merkelig lærer i gym, her forleden hadde jeg hun i engelsk(WTF?!) og jeg spurte hvordan "Neighbour" skrives. Hun sa at dette var måten:

naigbor. ? Jeg sa at dette ikke kunne være riktg men hun insisterte på at dette var måten det skulle skrives på!

 

:tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hehe,

Jeg har en merkelig lærer i gym, her forleden hadde jeg hun i engelsk(WTF?!) og jeg spurte hvordan "Neighbour" skrives. Hun sa at dette var måten:

naigbor. ? Jeg sa at dette ikke kunne være riktg men hun insisterte på at dette var måten det skulle skrives på!

 

:tease:

8601696[/snapback]

 

Those who can't do, teach, and those who can't teach, teach gym. - Jack Black

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar
hehe,

Jeg har en merkelig lærer i gym, her forleden hadde jeg hun i engelsk(WTF?!) og jeg spurte hvordan "Neighbour" skrives. Hun sa at dette var måten:

naigbor. ? Jeg sa at dette ikke kunne være riktg men hun insisterte på at dette var måten det skulle skrives på!

 

:tease:

8601696[/snapback]

 

Those who can't do, teach, and those who can't teach, teach gym. - Jack Black

8601841[/snapback]

 

Those who can, do. Those who can't, teach. - Mad Escaper

Endret av Mad Esc
Lenke til kommentar
Tysklæreren min: "Det heter die Familie, fordi det er flertall. Sier seg selv egentlig, for det er jo flere mennesker i en familie."

 

Faen som jeg krangla med henne.. det er ikke flertall, det er hunkjønn..

8587821[/snapback]

 

Vi har problemer med Engelsklæreren. Vi må rette på skrivefeilene hennes i timene, hun skriver skjevt oppover og hun kan ikke snakke engelsk.

 

jeg fikk ropt etter meg:' Are you coming toback?'

 

og så greier ikke hun å si r, men hun sier w, så det blir: 'Peyton was weawing a wed dwess' Da må jeg si alle lo høyt, men hun skjønte ikke hva som var morsomt :ermm:

Endret av mortenmm
Lenke til kommentar

En historie som jeg fikk høre av frisøren min.

 

De hadde fransk prøve, og læreren var en streng dame i 50-60 årene. Hun gikk og spankulerte mellom pultene, da hun gled på en agurkskive mitt på gulvet og falt rett på rygg. Hun slo også hodet litt, så en stund lå hun der og ramset opp franske gloser.

 

En annen gang hadde de hatt norsk. De hadde et platå foran med kateteret. Den dag stod kateteret litt utenfor platået med ene beinet mens læreren lente seg til det. Pulten begynte å skli, og læreren datt fremover og fikk hode oppi bosspannet.

 

Da måtte jeg virkelig le :D

Endret av mortenmm
Lenke til kommentar

I kunst og håndtverk skulle vi lage masked av ansiktene våre, så skulle lærern si "den som lager den teiteste grimasen får en premie" men så kom det ut "den som lager den teiteste orgasmen får en premie", man kan jo tenke seg til hva hun sto å tenkte på akkurat da :p Alle fikk seg en god latter og hun trua med anmerkninger hvis vi fortalte det til noen av de andre lærerne :tease:

Lenke til kommentar
I kunst og håndtverk skulle vi lage masked av ansiktene våre, så skulle lærern si "den som lager den teiteste grimasen får en premie" men så kom det ut "den som lager den teiteste orgasmen får en premie", man kan jo tenke seg til hva hun sto å tenkte på akkurat da  :p Alle fikk seg en god latter og hun trua med anmerkninger hvis vi fortalte det til noen av de andre lærerne  :tease:

8603992[/snapback]

 

:lol:

Lenke til kommentar

Vi har en vikar lærer i K&H denne uka, rundt 25. Skikkelig deilig.

Når en lærer skal inn i et klasserom må vi reise oss å hilse. Så var det noen som glemte det på fredag. Da kom følgende ut av lærer'n, " Ser ut som om noen har problemer med å få stå her! Kansje jeg må hjelpe dem? " som vi lo. Hun skjønte ikke hva hun sa før en elev forklarte det til henne.

 

Edit: Har også en kompis som snakka dritt om lærer'n her, klaga noe jævlig i en eller annen tråd. Dagen etter kommer lærer'n hit til kompisen min, " Nå ge du faen i å snakka drid om mæg på HW! " Aldri fått vite bruker'n til lærer'n.

Endret av Jables
Lenke til kommentar
Vi har en vikar lærer i K&H denne uka, rundt 25. Skikkelig deilig.

Når en lærer skal inn i et klasserom må vi reise oss å hilse. Så var det noen som glemte det på fredag. Da kom følgende ut av lærer'n, " Ser ut som om noen har problemer med å stå her! Kansje jeg må hjelpe dem? " som vi lo. Hun skjønte ikke hva hun sa før en elev forklarte det til henne.

8604348[/snapback]

Hun så altså du uten å være klar over det selv? Det virker litt vel usannsynlig.

Lenke til kommentar
Vi har en vikar lærer i K&H denne uka, rundt 25. Skikkelig deilig.

Når en lærer skal inn i et klasserom må vi reise oss å hilse. Så var det noen som glemte det på fredag. Da kom følgende ut av lærer'n, " Ser ut som om noen har problemer med å få stå her! Kansje jeg må hjelpe dem? " som vi lo. Hun skjønte ikke hva hun sa før en elev forklarte det til henne.

 

Edit: Har også en kompis som snakka dritt om lærer'n her, klaga noe jævlig i en eller annen tråd. Dagen etter kommer lærer'n hit til kompisen min, " Nå ge du faen i å snakka drid om mæg på HW! " Aldri fått vite bruker'n til lærer'n.

8604348[/snapback]

 

Hvem forventer vel at lærere henger på HW :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...