Gå til innhold

Din Merkeligste Opplevelse På Skolen?


LeLiLa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Idag skjedde det noe artig på skolen. Etter friminutt skulle to i klassen vise frem hver sitt prosjekt. Men første mann kom aldri inn i klasserommet. Vi ventet og letet etter han. Senere fikk vi vite hvor han hadde vært. Han hadde vært på jentedassen og hatt seg med ei i klassen under i halvannen time. :p

Lenke til kommentar
Idag skjedde det noe artig på skolen. Etter friminutt skulle to i klassen vise frem hver sitt prosjekt. Men første mann kom aldri inn i klasserommet. Vi ventet og letet etter han. Senere fikk vi vite hvor han hadde vært. Han hadde vært på jentedassen og hatt seg med ei i klassen under i halvannen time. :p

8583490[/snapback]

Det hadde nokon i klassen til søstera mi og. ;)

Lenke til kommentar
Idag skjedde det noe artig på skolen. Etter friminutt skulle to i klassen vise frem hver sitt prosjekt. Men første mann kom aldri inn i klasserommet. Vi ventet og letet etter han. Senere fikk vi vite hvor han hadde vært. Han hadde vært på jentedassen og hatt seg med ei i klassen under i halvannen time. :p

8583490[/snapback]

 

Lucky guy ;)

Lenke til kommentar
Haha, kom på noe. Har en kompis i klassen, med svart, halvlangt hår som alltid dekker øynene, i tillegg går han nesten kun med svarte klær. Det er neimen ikke skjelden vi kaller han ting som emo-kid og lager kutte lyder, bare på tull, og han er helt og holdent med på det. I dag over falte vi han og dro opp ermet hans og brølte ting som "Har du kutta deg nå?", og gjett hva! Et stk. rødt kutt over armen hans, vistnok et passeruhell, men gud bedre som vi lo.

8568189[/snapback]

Jesus Christ Gutten trenger jo hjelp da! gi litt support da :thumbup:

Lenke til kommentar

Har noen gode historier fra siste halvåret i 8. Første halvåret var veldig bra, hadde faktisk en grei og normal lærer, men hun måtte jobbe på en anna skole. Så da fikk vi en ny lærer. En komplett idiot, vet ikke om det var noe galt med han for han var helt sykt dum.

 

Men så var det en dag vi skulle ha sånn klassens time. En time vi kan bestemme hva vi skulle gjøre i. Å vi skulle altså prøve å få han duden sparka og da ville vi ikke ha han i klasserommet når vi hadde det "møtet". Så han gikk jo ut da, han sa vel at han skulle gå på lærerværelse i mens. Vi visste jo at han ville høre hva vi sa for han stolte jo ikke på oss, så vi venta litt. Før en i klassen smallt opp døra allt hun kunne. Utenfor døra stod selvfølgelig læreren å lytta på hva vi sa. Han fikk døra midt i trynet og replikken hans var: " E gikk tilfeldigvis forbi døra..AU!" :no:

 

Tror han hata oss like mye som vi hata han. Vi var en typisk fjortiss klasse.

Det sisste han sa til meg/oss var: "Dette e et galehus!!" (siste skoledag og med skikkelig kr.sand's dialekt) og det siste jeg sa til han var: "hold kjeft, j**** idiot!!"

Jeg vet vi hadde masse andre episoder med han, men de husker jeg ikke.

På den tiden hata jeg han, men når jeg tenker på det nå hadde det vært gøy og fortsatt ha han:P

Endret av krolsen
Lenke til kommentar
Tysklæreren min: "Det heter die Familie, fordi det er flertall. Sier seg selv egentlig, for det er jo flere mennesker i en familie."

 

Faen som jeg krangla med henne.. det er ikke flertall, det er hunkjønn..

8587821[/snapback]

Die kan også beskrive flertall :)

8589395[/snapback]

Jeg vet det, men Die Familie er altså hunkjønn :) Jeg vil tro at familiene i flertall blir Die Familien elns.

Lenke til kommentar

Jeg vet det, men Die Familie er altså hunkjønn :) Jeg vil tro at familiene i flertall blir Die Familien elns.

8595828[/snapback]

Det er korrekt.

familien - die Familie

familiene - die Familien

 

Tysklæreren din har tydeligvis ikke tilstrekkelig kompetanse.

Endret av unge thendrup
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...