Gå til innhold

Din Merkeligste Opplevelse På Skolen?


LeLiLa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Helt enig, lærere må jo innse at unger ikke trenger å gå på skole for å klare å: Kommunisere med andre

Telle

Lillesøstra mi og lilleboren min kunne både snakke helt fint og telle til [insert hvilket tall du vil] før de begynte på skolen. Men ser poenget ditt så absolutt!

8537395[/snapback]

 

Gikk med sutteklut, snakkevansker og syke søvnproblemer til jeg var 8år, men for all del, det finnes andre personer i verden.

 

Minner meg om barneskolen, klipte mitt eget hår med en saks, trur dette var i 5-6klasse.

 

Resultatet ble at jeg ikke fikk lov til å ha en saks i 2 år av mitt skoleliv.

Endret av Bamsebomsen
Lenke til kommentar

Me hadde prøve ein dag og etter prøven hadde me friminutt og nokre gutar i 5. 6. og 7. klasse, inkludert meg sjølv, sat inne i friminuttet (det var mat/storefri). Ein lærarinna til 5. klasse jagde oss ut og me skulle inn for å henta ball, men det fekk me ikkje lov til. Derfor gjekk me på ein bakke utenfor skulen sitt område. Joachim, ein i 5. klasse, gjekk først inn i eit rom som var åpent (eit rom med murveggar uten dør) og der inne snubla han og kutta seg i hånda, og det såg ikkje godt ut. Me sprang inn på lærarrommet og sa det og Joachim måtte til doktoren og sy. Etterpå gjekk alle som var med til lærarinna som hadde sagt at me måtte vere ute og sa at det var hennes feil og masse sånn dritt.

Etterpå fekk me kjeft og måtte sitte inne i klasserommet i 10-15 minutt. Det var ei i klassen min som hadde forsovet seg og kom i løpet av friminuttet. Sidan ho kom for seint måtte ho ta prøven i eit anna klasserom, mens me andre sjundeklassingar var i vårt eget klasserom. I friminuttet etter ho var ferdig med prøven sa ho at lærarinna som me hadde snakka dritt til hadde komt gråtande inn i klasserommet der ho sat, og då lærarinna såg ho lata lærarinna som ho ikkje hadde gråtet i det hele tatt. :whistle:

 

Dette skjedde før vinteren trur eg. Den læraren hadde me heile første halvår og ho kjefta ikkje mykje heller. :ermm:

 

 

Edit:

bamsebomsen: Eg var best i klassen å lese og derfor las eg for heile klassen(viss eg huskar rett) då eg gjekk i første klasse. Eg er best i engelsk i klassen og. ;)

 

Edit 2: Skrivefeil.

Endret av Kiwien6
Lenke til kommentar
2 elever hadde sovnet i timen.

De sitter attmed hverandre

Læreren har en våt svamp. :D

 

Skal si de våknet for når de fikk vann i nakken. HEhe

8543490[/snapback]

LoL Morsomt da! En elev sovna rett foran læreren! Gjett hva hun gjorde :ohmy:

Hu sparka hardt under pulten så d rista og eleven brå våkna for å si det sånn :!:

Lenke til kommentar

Noe av det merkeligste jeg har vært med på var en krl-innlevering på ungdomsskolen; Da vi skulle få de igjen stod lærern plutselig med hundre ark hun hadde printa ut: "dere lurer ikke meg, jeg registrerer at flere av dere har tatt fra internett!"

 

Skjønte ikke helt den i og med at vi måtte finne stoffet et sted, kan jo ikke dikte opp noe om Hans Nielsen Hauge :hmm:

 

Uansett jeg fikk kommentaren; her har du tatt mye fra internett, men positivt at du har tatt fra forskjellige sider.

 

Jeg hadde tatt alt fra samma sida, men skrivd det om :yes:

 

 

Ikke det merkeligste jeg har opplevd, men det var det jeg kom på nå ;)

Lenke til kommentar

Somaliern som gikk i klassa mi snakka Engelsk i norsk-timen... hele året når jeg tenker meg om... det nærmeste vi hørte han snakke norsk som vi kunne skjønne var "Hold kjeften deres ass, fy faen ass, man trenger ikke muskler for å banke folk ass, jeg er bare rask ass... hold kjeft, jeg er sterkere enn alle dere ass, derfor banker jeg dere"

 

:roll:

Lenke til kommentar

En gang hadde klassen vår en lærer som hadde norsk-engelsk humor, vi, holdt på med prosjekt og noen skulle klippe ut et bilde, men hadde ikke saks. Lærer`n sprang bort til et annet klasserom og kom tilbake ganske raskt, åpnet døren ganske fort og spurte "Who trengte some sexs?" :!:

Endret av Wart1n
  • Liker 1
Lenke til kommentar
En gang hadde klassen vår en lærer som hadde norsk-engelsk humor, vi, holdt på med prosjekt og noen skulle klippe ut et bilde, men hadde ikke saks. Lærer`n sprang bort til et annet klasserom og kom tilbake ganske raskt, åpnet døren ganske fort og spurte "Who trengte some sexs?" :!:

8556143[/snapback]

 

 

 

Jævli morro... går du i barnehagen?

Lenke til kommentar
En gang hadde klassen vår en lærer som hadde norsk-engelsk humor, vi, holdt på med prosjekt og noen skulle klippe ut et bilde, men hadde ikke saks. Lærer`n sprang bort til et annet klasserom og kom tilbake ganske raskt, åpnet døren ganske fort og spurte "Who trengte some sexs?" :!:

8556143[/snapback]

 

sprø lærer..

 

men høres ut som en fin fyr(dvs hvis dette er hankjønn)

Lenke til kommentar
En gang hadde klassen vår en lærer som hadde norsk-engelsk humor, vi, holdt på med prosjekt og noen skulle klippe ut et bilde, men hadde ikke saks. Lærer`n sprang bort til et annet klasserom og kom tilbake ganske raskt, åpnet døren ganske fort og spurte "Who trengte some sexs?" :!:

8556143[/snapback]

 

sprø lærer..

 

men høres ut som en fin fyr(dvs hvis dette er hankjønn)

8556256[/snapback]

Det var liksom ikke meningen at det skulle være ekkelt og ja, det var en mann. som sa de til ei i klassen. var egentlig ikke så mange så hørte det, men 4 sek etter han hadde sakt det ble han flau og satt seg bak kateteret ;)

Lenke til kommentar

Når jeg gikk i niende hadde vi to lærere som fast var inne i klasserommet, hun ene var ganske smal og tynn..mens hun andre var ganske bred og feit (begge er sånn fortsatt om noen lurer)

 

Så uansett husker jeg godt når en elev forklarte lærerne hvorfor hun ene kunne gjemme seg bak den andre..men ikke omvendt :p

 

Aww..det var tider det xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...