Gå til innhold

Din Merkeligste Opplevelse På Skolen?


LeLiLa

Anbefalte innlegg

jeg har blit tatt masse ganger av læreren når jeg banner :p  bare et par dager siden han tok meg på fersken da jeg sa SATAN til en i klassen

8529844[/snapback]

Hm, hva sa læreren da? Man må være litt forsiktig med å banne så mye. Lærere kan høre deg når som helst, og så blir det nedsatt ordenskarakter eller noe lignende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105476
Hm, hva sa læreren da? Man må være litt forsiktig med å banne så mye. Lærere kan høre deg når som helst, og så blir det nedsatt ordenskarakter eller noe lignende.

8534835[/snapback]

Banning er ikke bra :nei:

Lenke til kommentar

SYns egentlig synd i dere som er så tamme på skolen =P

Som sagt er jeg dritheldig og har alltid vært i klasser med mye liv og artigheter i. Gruer meg nå til videregående, der mange forsvinner, og jeg ikke er sikker på om de blir erstattet med nye levenmakere.

 

Men inspirert av denne tråden skrev jeg ned sitater fra de tre siste timene på skolen i dag. Det fylte 3 sider i Word med skriftstørrelse 14.

Her banner folk til læreren, kaller ham for en kødd, kniper ham i brystvortene og mye mer. Det som virkelig er moro, er sitatene.

 

Jeg gidder ikke gi dem ut, da, for nå når jeg har kritisert dere for å være tamme og le mye av lite, vil dere ta utgangspunkt i å ha en tilsvarende negativ holdning mot meg, og finne sitatene dårlige.

Fakta er at dette er prima vare, og utrolig artig.

 

Dere skjønner kanskje at det kommer mye moro ut av det når en tiendeklasse, full av klovner i utgangspunktet, har en dobbelttime i KRL med temaet "Sex og Samliv", altså moralen rundt det og hva man gjør i forskjellige episoder, pluss at vi hadde en vikar.

 

Vi leste forresten også novellen "Matt. 18.20." av Tor Åge ett eller annet.

Den kom det mye artig ut av.

 

Priceless.

Endret av Realist1
Lenke til kommentar
jeg har blit tatt masse ganger av læreren når jeg banner :p  bare et par dager siden han tok meg på fersken da jeg sa SATAN til en i klassen

8529844[/snapback]

Hm, hva sa læreren da? Man må være litt forsiktig med å banne så mye. Lærere kan høre deg når som helst, og så blir det nedsatt ordenskarakter eller noe lignende.

8534835[/snapback]

Ja, julenissen vet også om du banner eller ikke :( .

I verste fall kan du få brev med hjem! Det fikk jeg en gang. Mamma ble kjempesur :(

Lenke til kommentar

Dette skjedde i dag

DEt er en gutt så alltid stjeler og tror han er så tøff i trynet nesten som Vin Diesel men uansett han stjal og en var så sur så han sladra. Han "Tøffingen" lå og merket ingen fare da en lærer (Bergenser) kom hit og sa "eg sgo jammen ræise deg" . Sikkert ikke så løye for dere men urtroligt for oss i klassen :D

Lenke til kommentar
barneskolen? hvilken klasse.

8530350[/snapback]

Sjuende klasse. ;)

 

emilya: Litt nysgjerrig på kordan det hørtes ut. :whistle::ph34r:

8535198[/snapback]

 

 

Det er jeg også :) Venter spent på tirsdag (neste gang vi har lærerinnen)

 

Blir så bra det :D må huske å sette høytalerne i klassen på fullt.

Lenke til kommentar
For læreren så hørtes det vel ut som om dere to snakket om noe dere ikke skulle. Vil du spørre om noe faglig så burde du rekke opp hånda, du får bedre muntligkarater også :p Sikkert flere som lurer på det samme.

8536354[/snapback]

faglig? det var i engelsk timen og læreren skrev noe jeg ikke skjønte, og ville ikke bli flau så jeg spurte læreren min, lærere er så dumme de skjønner ikke mye as

Lenke til kommentar
lærere er så dumme de skjønner ikke mye as

8537065[/snapback]

Veit. Skulle vært vi som lærte lærerne, ass.

8537084[/snapback]

Da hadde osloskolen vært perfekt as.

8537133[/snapback]

 

Helt enig, lærere må jo innse at unger ikke trenger å gå på skole for å klare å: Kommunisere med andre

Telle

Ha oppdragelse (selv om foreldrene også er en del av det)

Kunne få seg jobb

Studere videre

Klare å bruke ett tastatur (du må jo vite hva som står på tastaturet)

Ha sex (siden ingen kan kommunisere så kan ingen fortelle om sex heller)

etc.etc.

Lenke til kommentar

Det kom en sånn mann til skolens fotballbinge, vi spilte fotball sammen med læreren, fattern til en elev kom og klaget hvorfor ikke hans sønn får spilt. Han hadde tydeligvis ikke fått spilt pga hans dårlige oppførsel ovenfor læreren, så gutten dro til fattern sin og klagde. Mannen kjeftet på læreren vår, de sto lenge og diskuterte, etterhvert ble det tydeligvis for mye for henne. Hun dro kjapt tilbake til skolen, etterhvert så jeg at henne satt og gråt i rektorens kontor :( Syntes så synd på henne, gutten fortjente å bli utestengt. Hun var den mest 'sportigste' læreren jeg har hatt :yes:

Merkelig og trist situasjon.

Endret av Spidy
Lenke til kommentar
Helt enig, lærere må jo innse at unger ikke trenger å gå på skole for å klare å: Kommunisere med andre

Telle

Lillesøstra mi og lilleboren min kunne både snakke helt fint og telle til [insert hvilket tall du vil] før de begynte på skolen. Men ser poenget ditt så absolutt!

Lenke til kommentar
Det kom en sånn mann til skolens fotballbinge, vi  spilte fotball sammen med læreren, fattern til en elev kom og klaget hvorfor ikke hans sønn får spilt. Han hadde tydeligvis ikke fått spilt pga hans dårlige oppførsel ovenfor læreren, så gutten dro til fattern sin og klagde. Mannen kjeftet på læreren vår, de sto lenge og diskuterte, etterhvert ble det tydeligvis for mye for henne. Hun dro kjapt tilbake til skolen, etterhvert så jeg at henne satt og gråt i rektorens kontor :( Syntes så synd på henne, gutten fortjente å bli utestengt. Hun var den mest 'sportigste' læreren jeg har hatt :yes:

Merkelig og trist situasjon.

8537380[/snapback]

 

var hu fin?

Lenke til kommentar
Det kom en sånn mann til skolens fotballbinge, vi  spilte fotball sammen med læreren, fattern til en elev kom og klaget hvorfor ikke hans sønn får spilt. Han hadde tydeligvis ikke fått spilt pga hans dårlige oppførsel ovenfor læreren, så gutten dro til fattern sin og klagde. Mannen kjeftet på læreren vår, de sto lenge og diskuterte, etterhvert ble det tydeligvis for mye for henne. Hun dro kjapt tilbake til skolen, etterhvert så jeg at henne satt og gråt i rektorens kontor :( Syntes så synd på henne, gutten fortjente å bli utestengt. Hun var den mest 'sportigste' læreren jeg har hatt :yes:

Merkelig og trist situasjon.

var hu fin?

Her snakker vi /b/-tendenser :!: :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...