Gå til innhold

Din Merkeligste Opplevelse På Skolen?


LeLiLa

Anbefalte innlegg

Det er tre stk. i klasserommet etter det har ringt; to jenter som snakkar, og eg. Eg slappar av på pulten min. Plutseleg høyrer eg ei av jentene si "det er så JÆVLA..." og då kjem læraren akkuratt inn av døra. :p

8522218[/snapback]

Jøss. Hun fikk vel brev med hjem, eller i det minste anmerkning?!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Russefest før skolen startet, på skolegården

(Startet vel 21:00 og slutta 08:20)

 

Folk ble fulle og vi utfordret to jenter å kline med hverandre. Dette gjorde de i en 40 sekunder, med stor innlevelse. Så ropte to andre fulle gutter at det ikke var noe å skryte av. Så starter de med tungekyss i godt et halvt minutt(de var ikke homofil eller lignende, bare pæra full). Ble en litt "ehhmm..." stemning de timene før skolen starta. De fleste på skolen fikk vel se filmen :)

 

Tenkte det passet nesten inn på "merkeligste opplevelse på skolen"

 

Ps: Jentene var sjukt pene, awwww :love:

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar

Læreren vår er skikkelig gym hekta, altså han er ( skal) liksom være supersprek..

Så når vi var ute å jogget, så kom jeg over en bakketopp, så så jeg han GIKK..Så såg han meg da, å begynte å jogge igjen å sa til meg når jeg passerte : "Nå må du få satt opp farta hvis du skal komme til tide ja.."

 

Så kom jeg før han tilbake til skolen, sånn 10 min ca. ;D

Lenke til kommentar
Det er tre stk. i klasserommet etter det har ringt; to jenter som snakkar, og eg. Eg slappar av på pulten min. Plutseleg høyrer eg ei av jentene si "det er så JÆVLA..." og då kjem læraren akkuratt inn av døra. :p

8522218[/snapback]

Jøss. Hun fikk vel brev med hjem, eller i det minste anmerkning?!

8523234[/snapback]

Sjølv om me går i 7. klasse på barneskulen får me ikkje anmerkningar, berre litt kjeft av og til. :thumbup:

Og læraren lot som om ho ikkje hadde høyrt det.

 

 

No kom eg på ein:

 

Me hadde kanoveke, då går f.eks. 7. og 1. klasse i kano ein dag, 5., 6. og 2. klasse ein dag, 3. og 4. klasse ein dag og 5. - 7. klasse ein dag.

Det er eit vatn som er stort nok til å padla i kano nermt skulen, og der var me.

Eg og kompissen min, Tomas, var i ein kano. Me var midt utpå og so kjem det to frå klassen min og slår ned i vatnet med åra so det sprutar på oss. Då dei padlar vekk begynnar Tomas å sprute på meg og eg sprutar tilbake. Sånn held me på ei stund til eg er kliss våt og han veldig lite våt. Då me padlar i land kjem læraren og kjeftar berre på meg og ikkje på Tomas. Då måtte eg setta meg ned i veikanten, ikkje so langt vekke frå vatnet.

Og værst av alt, Henrik, ein i klassen under meg, fekk også kjeft fordi han spruta. Han er liten og tynn. Eg har aldri sett læraren so sint før. Han løfta Henrik opp so hovuda deira var i lik høgde og læraren begynte å kjefta. Henrik var ca ein halv meter over bakkenivå!

 

 

Og ein annan ting me måtte gjere på mandag:

 

 

post-125541-1178140396_thumb.jpg

Det var ei illustrasjon i boka (bildet som er lagt til), og den måtte me teikna. Og i alle dei tomme rutena måtte me skriva det same som sto i dei andre. F.eks. det som sto i grøne ruta, skulle skrivast i dei rutene på sida av ruta, og det som sto i den rosa ruta skulle skrivast i dei rutene på sida av den rosa ruta.

Me brukte ein heil skuletime på det. :whistle:

 

 

 

Det var alt eg kom på i denne omgang. :thumbup:

Endret av Kiwien6
Lenke til kommentar
Nice Bamsebomsen :D

Var det tilfedigvis på grønnåsen? Jeg kjenner ikke igjen lærern men ser du er fra tromsø du også.

8523019[/snapback]

 

Var på sommerlyst, mye rart som skjedde der, men det var mer morro på videregående, fotball i fysikk timer (diskusjoner om PL), oppgulp etter å ha sett din feite norsklærer i en altfor liten rosa topp, spanking med stålbørste (alle i klassen min dasket meg på ræva, har ett lite hull på mitt venstre "kinn", som ett lite minne om hvor mye JEG HATER Å BLI SPANKET... med en stålbørst), good times though ;)

Lenke til kommentar
Var en eneste som var ufattelig fet, det var på videregående, vi skulle ha en vikar i Biologi, så vi forventet en 60år gammel mann uten forstand.

Inn valser plutselig en gother, svarte klær, svart hår, pierc', 1.5liters cola flaske å handen, en sneip i kjæften, tar frem bilder av dyr og sier: "Hær har dåkker biologi'n dåkkesh"

8521503[/snapback]

 

:!:

 

Vet ikke hvorfor, men det bildet jeg fikk inne i hodet mitt mens jeg leste det forårsaket årets latterkrampe :p

8523206[/snapback]

 

Var som en dådyr som ser rett inn i frontlyktete til en trailer, kunne ikke røre meg, visste ikke om jeg skulle le eller spørre om vi kunne få søte gother unger sammen (som, forsåvidt hadde vært rart siden ingen av oss er homofil)

Lenke til kommentar

Dette fikk meg til og mimre om gamle dager, har en liten historie fra ungdomskolen. Den er ikke så veldig merkelig, men den er morsom...

 

Det var en gang slutten av desember det var jævlig kaldt ute så vi sto en gjeng kamerater nede på dassen i store fri. Men vi står der og snakker så finner jeg tilfeldigvis en stor kinaputt i lomma. Jeg tar og viser den til en kamerat og så lurer vi på om vi skal spille de andre et lite puss...

 

Tar og putter kinaputten opp i såpedispenseren ved vaskene og kameraten min tenner på. I det vi snur oss så ser vi at den nye vikarlæren er på vei inn for og jage folk ut av dassen. Vi får et lite anfall av panikk så vi løper ut! Mens vi løper oppover trappene så hører vi et helvetes smell.

 

Så vi står ute og så etter hvert kommer noen av de andre som var der ut. Å de forteller hva som skjedde etter vi stakk. Læren som hadde kommet inn skulle selvfølgelig bort og vaske hendene og i det han kom bort til vasken så sprengte hele såpe dispensern og det var såpe overallt spesielt på læren.

 

Det ble ganske så mye oppstyr rundt dette så det endte med at vi ble busta og fikk en lang preken av rektor om hvor farlig det var og bruke ekplsoiver i lukke rom, fordi han hadde vært i hæren. Det endte med ekstrardinært lærer møte der de satte ned ordenkaraktern vår siden den var satt og vi måtte montere en ny såpe dispenser. Men der var vært det, kommer aldri til og glemme det :)

Lenke til kommentar
Det er tre stk. i klasserommet etter det har ringt; to jenter som snakkar, og eg. Eg slappar av på pulten min. Plutseleg høyrer eg ei av jentene si "det er så JÆVLA..." og då kjem læraren akkuratt inn av døra. :p

8522218[/snapback]

Jøss. Hun fikk vel brev med hjem, eller i det minste anmerkning?!

8523234[/snapback]

 

hvorfor skulle hun få anmerkning eller brev?

jeg har blit tatt masse ganger av læreren når jeg banner :p bare et par dager siden han tok meg på fersken da jeg sa SATAN til en i klassen

Lenke til kommentar

Har en ny bra en. Idag endret vi oppstartslyden på pcen i klasserommet, rett før engelsklæreren vår kom inn. Hun er en eldre dame i 60årene og hun er litt grinete for tiden.

 

Lyden er selvkomponert av meg og vennene mine. Vi har tatt lyden fra 1 stk dame som får orgasme + 1 stk sau som breker :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...