Gå til innhold

Din Merkeligste Opplevelse På Skolen?


LeLiLa

Anbefalte innlegg

på barneskolen fikk en idiot i klassen min så mange anmerkninger at han skulle hatt med seg et brev...

 

men dere kan gjette på hva han ikke fikk!

8500536[/snapback]

 

En het orgie med fire hundre japanesiske kvinner?

8500585[/snapback]

 

nei..

 

et brev med hjem

8500608[/snapback]

 

Sa han fikk en het orgie med fire hundre japanske kvinner?

edit; det heter japanske ;):p

8500638[/snapback]

 

 

prøve og formulere deg på en annen måte?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Idag lekte me "Mitt skip er lasta med" og me måtte sei alt dei andre hadde sagt.

F.eks. Førstemann seier mitt skip er lasta med menn, og den andre seier mitt skip er lasta med menn og Mons, og den tredje seier mitt skip er lasta med menn, Mons og mokkabønner, og sånn fortsetter det.

Huskar ikkje kven som sa kva, unntatt dei eg sa og den eine som læraren sa, men her er lista med ord me sa:

 

nødutgang

nugatti

nissen (eg ;) )

narkotika

neger (læraren)

narkose

Nan (ett eller anna namn?)

navn

nabo

nonstop (eg ;) )

nellik

nepe

Nederland

nese

nei

Noreg

nakne folk

Narnia

 

Det var 20 ord på N, men det er to eg ikkje huskar.

Lenke til kommentar
Hadde en veldig merkelig opplevelse på skolen i dag.

 

Fikk kjeft fordi jeg spilte baseball med en gitar...

8521122[/snapback]

 

hehe jeg har dysleksi og leste den feil med en gang trudde du fikk kjeft for og spilt gitar med ball tre :p men skjønte når jeg leste den i gjen at det var motsat :tease:

Lenke til kommentar

har hatt mange syyyke opplevelser på skolen :p

jeg hadde en lærer i niende klasse!

fy faen, har noen bra historier på han :p

før han hadde meg, var det noen elever som kasta svamp på han. da sa han først at de skulle vaske av tavla etter timen.. (klassisk) men så plutselig la han breisiden på krittet på tavla og begynte å dekke hele tavla med kritt.. og så slang de noe dritt, så tar han tak i den klissvåta svampen og trykker den inn i munnen på en av dem, og roper "er det godt??" :p

vi har hatt mange svampekriger med han :p

 

Og så husker jeg når jeg hadde tentamen, så hadde han vært på subway(diggeste matsjappa i byen) og hadde med seg den diggeste baguetten med alt mulig stæsj! den så jo dritgod ut. så satte han seg ned med baguetten på pulten. den var jo selvfølgelig varm! så den lukta helt jævlig godt. og så brukte han laaang tid på å åpne den!

plutselig bare forsvant han, og kom hoppende inn i klasserommet med en bordvifte.. den satt han ved baguetten sånn at den kunne blåse lukta ut i klasserommet!

etter en halvtime, hadde han kjedet seg skikkelig lenge.. plutselig stod han bak meg med ett kritt og pusta skikkelig hardt. og jeg snudde meg og sa litt lavt hva faen :p

så bare kikka han på tavla.

så satt han seg på huk bak meg med strak arm. akkurat som at han skulle tegne noe på tavla.

så går han fram til tavla og begynner å tegne to horn.

så etterhvert begynner han bak meg å fnise, og så slår det meg at han har tegna to horn som går akkurat på hodet mitt:P

 

han har gjort mye sykt, så bare spør!

Lenke til kommentar

Historie fra ungdomskolen, som ikke bare gjelder meg, men hele klassen.

 

Alle skoler har vell en "nazist" når det kommer til ett eller annet, vi hadde en stolnazi.

 

Alle vet at å sitte på de inngrodde treplankene som staten kaller "stoler" ikke akkurat er godt for helsen til rumpestumpen, så i friminuttene brukte jeg sakte men sikkert å lenkte etter den hellige gral, eller "lærerstolen" som ikke-nazistol-lærere bruker å kalle den.

Stolnazien ved navn Vang brukte å ha en liten patrulje i langfriminuttene, så hvis han så meg sitte på hans aller helligste, brukte han å lage stor stahoy.

 

...Dette pågikk i 2 år..

 

Til en dag irritasjonen tok overhånd; som vanlig, når Vang var vikar, nektet han å flytte seg fra stolen hvis noen ville ha hjelp, de MÅTTE gå til han.

Plutselig måtte han gå for å.. vell, hvem vet, jeg hørte aldri på han.

Da slo det meg og noen andre, hva hvis vi gjemmer hans "precious"?

 

Som sakt så gjort, under en god del jakker, en boks med snus og ett moteblad fra H&M (glemte å takke jentene for sitt bidrag) ble Gralen gjemt.

Når han endelig kommer tilbake går han til pulten, ser ned, *gisp, ingen stol*, du kunne se mørke skyer som begynte å sirkulere rundt hodet hans.

 

Plutselig slår han knyttneven ned i bordet og stormer ut av klasserommet som om "Naughty Nurses 35" akkurat hadde kommet ut på DVD.

 

Etter latterkikket hadde endelig lagt seg, så kom stillheten og tankegangen (som midlertidig hadde ferie sammen med elskeren sin og dratt til Tyrkia) tilbake.

 

"Shit, FÅ DEN STOLEN TILBAKE!"

 

Akkurat når de siste hadde begynt å late som om vi jobbet i timen (Oh *din Gud av ønske her* hvor flink vi var til å gjøre det) banket det på døra og inn kommer vise-rektoren. Vi ser litt opp fra bøkerne (som faktisk varierte fra Norsk til matte bøker, i en S.fag time) for å så fortsette med å tegne figurer i bøkerne våre.

 

"E d hær rikti rom? 9E ikkje saint?"

 

Vi nikket og fortsatte med de humoristiske tegningene (Jeg tegnet en penis man..)

 

5 minutter etter vise-rektoren dro fra åstedet kom Vang tilbake, rød i ansiktet (han hadde antageligvis klart å få sett "Naughty Nurses 35" etter han var ferdig med å klage til rektoren og løpe i gangene) og sa at timen var ferdig.

 

1 uke senere...

 

Jeg sitter på den hellige gral og har akkurat fått tid til å lene meg laaangt bakover nå Vang kommer til synet.

Han ser rett mot meg gjennom dørutgangen med ett blikk som ville ha fått Sauron til å blunke. Jeg sender han en stort vått slengkyss *SMASK*.. Jeg smiler...

..og trur du ikke at nazisten, som jeg ikke hadde sett smile på 2år plutselig (så egentlig ut som krampe i ansiktet) smiler tilbake og fortsetter sin mars.

 

Ble ikke flere smil på meg, men det er det jeg husker best av noe annet fra skolen, ikke direkte artig heller, men det minnet er "priceless" for meg. :blush:

Endret av Bamsebomsen
Lenke til kommentar
har hatt mange syyyke opplevelser på skolen :p

jeg hadde en lærer i niende klasse!

fy faen, har noen bra historier på han :p

før han hadde meg, var det noen elever som kasta svamp på han. da sa han først at de skulle vaske av tavla etter timen.. (klassisk) men så plutselig la han breisiden på krittet på tavla og begynte å dekke hele tavla med kritt.. og så slang de noe dritt, så tar han tak i den klissvåta svampen og trykker den inn i munnen på en av dem, og roper "er det  godt??" :p

vi har hatt mange svampekriger med han :p

 

Og så husker jeg når jeg hadde tentamen, så hadde han vært på subway(diggeste matsjappa i byen) og hadde med seg den diggeste baguetten med alt mulig stæsj! den så jo dritgod ut. så satte han seg ned med baguetten på pulten. den var jo selvfølgelig varm! så den lukta helt jævlig godt. og så brukte han laaang tid på å åpne den!

plutselig bare forsvant han, og kom hoppende inn i klasserommet med en bordvifte.. den satt han ved baguetten sånn at den kunne blåse lukta ut i klasserommet!

etter en halvtime, hadde han kjedet seg skikkelig lenge.. plutselig stod han bak meg med ett kritt og pusta skikkelig hardt. og jeg snudde meg og sa litt lavt hva faen :p

så bare kikka han på tavla.

så satt han seg på huk bak meg med strak arm. akkurat som at han skulle tegne noe på tavla.

så går han fram til tavla og begynner å tegne to horn.

så etterhvert begynner han bak meg å fnise, og så slår det meg at han har tegna to horn som går akkurat på hodet mitt:P

 

han har gjort mye sykt, så bare spør!

8521320[/snapback]

 

Haha, høres ut som en kul lærer, hadde bare innkompitente norsk og engelsk lærere :!:

Var en eneste som var ufattelig fet, det var på videregående, vi skulle ha en vikar i Biologi, så vi forventet en 60år gammel mann uten forstand.

Inn valser plutselig en gother, svarte klær, svart hår, pierc', 1.5liters cola flaske å handen, en sneip i kjæften, tar frem bilder av dyr og sier: "Hær har dåkker biologi'n dåkkesh", vi så på bilder av dyr mens vi snakket dritt hele timen..

Lenke til kommentar

Takk TeKoppen92 for at du lagde denne tråden. :thumbup:

 

Kjem ikkje på noko morsomt som har skjedd på skulen, men det skjedde noko morsomt på torsdag eller fredag:

 

Det er tre stk. i klasserommet etter det har ringt; to jenter som snakkar, og eg. Eg slappar av på pulten min. Plutseleg høyrer eg ei av jentene si "det er så JÆVLA..." og då kjem læraren akkuratt inn av døra. :p

Endret av Kiwien6
Lenke til kommentar
Var en eneste som var ufattelig fet, det var på videregående, vi skulle ha en vikar i Biologi, så vi forventet en 60år gammel mann uten forstand.

Inn valser plutselig en gother, svarte klær, svart hår, pierc', 1.5liters cola flaske å handen, en sneip i kjæften, tar frem bilder av dyr og sier: "Hær har dåkker biologi'n dåkkesh"

8521503[/snapback]

 

:!:

 

Vet ikke hvorfor, men det bildet jeg fikk inne i hodet mitt mens jeg leste det forårsaket årets latterkrampe :p

Endret av Elyzium
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...