Gå til innhold

Din Merkeligste Opplevelse På Skolen?


LeLiLa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På skolen min, var det et bord som noen hadde ødelagt. Så var det en lærer som gikk innpå klasserommet til kompisen min og sa:

 

Hvem har ødelagt bordet i gangen!? Hææ?? Jeg må bare få sagt at den som har gjort det er TEIT! (så stavet han ordet) T. E. I. T.! teit-teit-teit!!!

 

 

Herregud xD Så lattis. Jaja, sikkert mange som tar seg nær av sånt også!

Lenke til kommentar

Det var på torsdag da jeg hadde foredrag og bare hadde kopiert fra internett og der sto det jo selvfølgelig "Because i am a black man" og jeg som er kritt hvit stod der og plutselig sa " I am a black man...eh.he..But honestly i loved the movie."

 

Også en annen gang da jeg sa til læreren "Er det pga jeg er jøde?" og da svarte hun "jeg liker ikke de jødekommentarene"(pga jeg er ikke jøde) men etter det skulle en jøde komme på besøk(Ca en uke etterpå) og før jøden kom inn så gjentok jeg den kommentaren og da svarte læreren"Hvis du noen gang er så dum igjen så skriver jeg en anmerkning der det står "utga seg for og være jøde" selvfølgelig sto jo jøden i døra og ikke hørte hadde hørt min kommentar men bare svaret til læreren. Fikk oss en god latter da :D

Lenke til kommentar
På skolen min, var det et bord som noen hadde ødelagt. Så var det en lærer som gikk innpå klasserommet til kompisen min og sa:

 

Hvem har ødelagt bordet i gangen!? Hææ?? Jeg må bare få sagt at den som har gjort det er TEIT!  (så stavet han ordet)  T.  E.  I.  T.! teit-teit-teit!

 

 

Herregud xD  Så lattis. Jaja, sikkert mange som tar seg nær av sånt også!

8493196[/snapback]

Ja, veldig lattis. NOT.

Lenke til kommentar
På skolen min, var det et bord som noen hadde ødelagt. Så var det en lærer som gikk innpå klasserommet til kompisen min og sa:

 

Hvem har ødelagt bordet i gangen!? Hææ?? Jeg må bare få sagt at den som har gjort det er TEIT!  (så stavet han ordet)  T.  E.  I.  T.! teit-teit-teit!

 

 

Herregud xD  Så lattis. Jaja, sikkert mange som tar seg nær av sånt også!

8493196[/snapback]

 

Høres ut som om kompisen din er TEIT! (så staver jeg ordet) T. E. I. T.! teit-teit-teit!

 

Jeg har vel opplevd det meste på skolen, men det toppet seg en gang da engelsklæreren vår (en real heks på hundre og ørten) kom ut av rektors kontor (ligger i øverste etasje, like ved trappen) og mumlet "1-2-3-4-1-2-3 mmmmmhhh... 1-2-3-1-2-3-4-4-4-4... mmmmhhh..." Så setter hun i vei nedover trappen hvor jeg sitter og er hakket over målløs. Hun mumler fremdeles og teller seg oppover mot fire gang etter gang og dveler over hva hun nettopp har telt før hun fortsetter. Så, når hun nesten har nådd bunnen av trappen stopper hun opp og teller. Hun blir stående der på det trappetrinnet i sikkert et halvt minutt før hun vralter/teller videre.

Jeg lurer på om hun noensinne la merke til meg og mine 4-5 venner som så på henne hele tiden...

 

Freaky.

 

Skal også nevne min lyst til å bare rope "FEM!" til henne og hjelpe henne på vei.

Lenke til kommentar
På barneskolen fikk jeg annmerkning for å kjøre kontorstol :tease:

Slå den! :thumbup:

8477985[/snapback]

Done that, twice

8494929[/snapback]

 

Har en kompis som fikk anmerkning på ungdomsskolen for å si at maten luktet godt, i stedet for at den duftet godt. Må være noe av det særeste jeg har vært med på.

Lenke til kommentar

Dette må vel være den beste historien jeg har, etter å ha letet litt i toppen; Jeg gikk på barneskolen, 7 klasse. vi skulle ha musikk i morra, og alle visste hvilken lærer det var vi skulle ha: ARILD. Jeg og en kamerat snek oss inn i parallellklasserommet etter skolen var slutt, og tok med oss en pakke med viskelær. Vi dro så hjem til meg, og klippet opp alle visklærene i små fine biter. Ettersom dette var en av de siste musikktimene, så skulle vi had det rimelig gøy.

 

Dagen etter kom musikktimen, alle som var med i "gjengen" satte seg lengst unna(Pultene var satt som en hestesko). vi begynte som smått å kaste litt, da jeg og kameraten min bestemte seg å bli kvitt alle visklærbitene for godt. Vi ventet på at gode gamle Arild skulle snu seg for å putte i en kasett av mozart. Jeg grafset opp alle visklærbitene fra penalet( tilsammen 2 fulle never), og fyrte løs mot han samtidig som kamerat min gjorde det. Det regna visklær på han og plutselig snudde han seg å brølte: "HVEM KASTA NÅ?!"....

 

Etter timen var slutt babla han om at det er så synd at alle må drive å kaste visklær. Så han ba alle som hadde kasta visklær om å sitte igjen. Det var en del som satt igjen, mens jeg bare gikk rett ut.

 

Denne dagen må være en av de beste i mitt liv, og ja, vi holdte på og daue av latter :D

 

Litt kjipt dagen etter da Mette(parallellklassens lærer) kommer inn i klassen vår og spør hvor alle visklærene har blitt av. Ble heller ikke tatt her nei :)

Lenke til kommentar
På barneskolen fikk jeg annmerkning for å kjøre kontorstol :tease:

Slå den! :thumbup:

8477985[/snapback]

Done that, twice

8494929[/snapback]

 

Visste ikke at man fikk anmerkinger på barneskolen :hmm:

8497281[/snapback]

 

Du får det! men bare at de har ikke en dritt å si...

 

Husker når jeg gikk på barneskolen! Da het det "kryss" og var alltid like festlig å høre om på Konferansene

Lenke til kommentar
på barneskolen fikk en idiot i klassen min så mange anmerkninger at han skulle hatt med seg et brev...

 

men dere kan gjette på hva han ikke fikk!

8500536[/snapback]

 

En het orgie med fire hundre japanesiske kvinner?

8500585[/snapback]

 

nei..

 

et brev med hjem

8500608[/snapback]

 

Sa han fikk en het orgie med fire hundre japanske kvinner?

edit; det heter japanske ;):p

Endret av Ståle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...