Gå til innhold

Din Merkeligste Opplevelse På Skolen?


LeLiLa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En jente i klassen min: "Kan vi lukke vinduene? Jeg fryser.."

Den 70år gamle vikaren(en dame): "Skal jeg slå litt på deg? Bare daske deg litt sånn at du får varmen?"

Dette sa hun med en helt serriøs tone og mente det faktisk.

 

 

Det hendte jo ikke meg, men det var helt sprøtt hele greien...

Lenke til kommentar

Kompisen min og jeg var ute å fløy litt i skolegården, da han får øye på inspekøren, jeg sier på kødd, bomb him... Han flyr flytet og kræsjer det først inn i veggen så inn i inspektøren, vi står langt unna han ser ikke hvem som gjorde det..Tar med seg flyet på kontoret, da vi skulle spørre om vi fikk det tillbake var han ikke der, så vi lånte det tillbake igjen.

 

 

Type -slik-

Lenke til kommentar
På barneskolen fikk jeg annmerkning for å kjøre kontorstol :tease:

Slå den! :thumbup:

8477985[/snapback]

haha jeg fikk det engang i 10ende, også klarte jeg å få 3-4 anmerkninger under samme tentamen, hah slå den :p

 

husker ikke helt situasjonen men det var kanskje noe om at jeg måte låne en blyantspisser også måtte vi jo være helt "stille". Så tror jeg læreren sa at hvis jeg ikke var stille så ville jeg få 4 anmerkninger.. Greit sa jeg, og sånn ble det:D

Lenke til kommentar
På barneskolen fikk jeg annmerkning for å kjøre kontorstol :tease:

Slå den! :thumbup:

8477985[/snapback]

haha jeg fikk det engang i 10ende, også klarte jeg å få 3-4 anmerkninger under samme tentamen, hah slå den :p

 

husker ikke helt situasjonen men det var kanskje noe om at jeg måte låne en blyantspisser også måtte vi jo være helt "stille". Så tror jeg læreren sa at hvis jeg ikke var stille så ville jeg få 4 anmerkninger.. Greit sa jeg, og sånn ble det:D

8482011[/snapback]

 

jeg fikk 3 stk under matte eksamen uten og bli kasta ut :p

Lenke til kommentar
slo ei jente i klassen læreren sånn passe bra på pungen, og ja, læreren var en mann.

8431362[/snapback]

 

No kidding. Alle med pung på min skole er kvinner.

 

Jeg orker ikke skrive noe fra skolen, for det skjer helt sinnsykt artige ting hver eneste time. Det går ALDRI én eneste dag uten noe JÆVLIG artig. Er så sinnsykt heldig. Går i tiendeklasse nå, og også barneskolen min var dritbra. Er så sinnsykt fornøyd. Begynte med sitatbok engang, men hadde en A4 skrivebok emd 48 blad som var utskrevet etter 4 dager. ga opp. Hadde så jævlig skrivekrampe. Spesielt 8. og 9. klasse var dritartig, før vi noenlunde snille fikk egen klasse mens de 9-10 bråkmakerne dannet egen trøbbelklasse. Artig. Nå sitter de på grupperom. Knøttlite, uten tavle eller noe. Har likevel drittartig kalsse nå, da vi er slått sammen emd en annen og fått blant tidenes mest geniale lærerpar. Kanskje hvis det blir litt mindre vittigheter på VGS, at jeg begynner å skrive sitater igjen.

 

Det jeg kan nevne i forbindelse med slåballen dere snakker om, er da jeg sto til venstre for en i klassen min i sjuende. Vi spilte golf i hagen hans (Ja, han har stor hage med 3hulls golfbane). Da han "drivet" fortsatte kølla rett i magen min, nærmere bestemt Solar Plexus. Deilig. Knakk sammen.

Lenke til kommentar
På barneskolen fikk jeg annmerkning for å kjøre kontorstol :tease:

Slå den! :thumbup:

8477985[/snapback]

 

Fikk anmerkning i starten av tiende for det jeg...

 

Vi kjørte Rullestolen til læreren ned en lang bakke (skolevei) i full fart og så ned en grøft (med meg som prøve kanin)

 

Vi har også en elev i klassen som har fått 5 anmerkninger i år, og de har han fått på to dager han var borte... :p

 

 

 

 

Men det morsomste jeg har opplevd på ungdomskolen må ha vært i Niende klasse!

 

De siste 4 ukene på skolen så gjorde jeg den beste spøken mot vaskemannen :p

Etter den siste timen på skolen tegnet jeg en PENIS på tavlen.

 

Første dagen var den kjempe liten...så neste dag litt større! og så da til slutt kjempestor. Læreren hadde til og med samtale med elever hun trodde kunne ha gjort dette.

 

Jeg avsluttet spøken 5 dager før sommerferien med "Desto mer du gnir desto større blir den!"

Endret av Rubymj
Lenke til kommentar

Jeg får ikke lov til å komme i matte og naturfag timene fordi jeg "trakaserer" lærern.

Da jeg fikk lærern min i fjor til å begyne å grine første dagen vi hadde hun.

Da lærern min inviterte en medelev ut på date med meg, uten at jeg hadde sagt noe som helst.

 

Må være noe av det merkeligste.

Lenke til kommentar

vell.. jeg fikk tre anmerkninger på en time.. først var det fordi jeg slo (bønna) en kompis fordi han tok stolen min :cry: den andre var fordi jeg la hdet mitt ned ved siden avpc'en for å slappe av . den tredje var fordi jeg... hmm husker ikke hva den tredje var for, men den læreren var virkelig slem:P

Lenke til kommentar

Hadde 15 anmerkninger etter ei veka dette skuleåret, har ikkje sjekka etterhvert. uten at det er så forferdelig merkelig.

 

Hadde ein time med ei vikar, (Liten skule, så 5-7. Klasse var sammen. Det var bare ca. 10 elever.) når vi visstnok plagde hun så fælt begynnte hun å grine og kjefta på alle, dumme som vi var, brydde me oss ikkje noko særlig og fortsatte med det me gjorde. Då gjekk ho ut. Når ho kom tilbake hadde me prestert å velte eit skap fullt med symaskiner, (Av alle ting) de vart ødelagte. Når hun kom inn fikk ho seg forståelig nok eit sjokk. Kort sagt fekk me "Friminutt" resten av dagen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...