Gå til innhold

Din Merkeligste Opplevelse På Skolen?


LeLiLa

Anbefalte innlegg

Enda en morsom episode

 

Vi skulle diskutere innvandringspolitikk i klassen. Vi ble delt inn i to, en gruppe mot og en gruppe for innvandring. Jeg var i gruppen som var mot innvandring. Det var når vi satt og diskuterte innvandrere som ble prostituerte at en av vennene mine kom med et gullkorn, jeg siterer: "Det er jo litt morsomt med utenlandske innvandrere også da, for det blir jo som en sånn lykkpose, du vet aldri hva du kan finne under burkaen"

 

Dette var jo bare kødd, vi satt jo og snakket sammen som om vi var de værste rasistene noensinne, men jeg synes det var morsomt fordet :p.. under burkaen, tihi ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I går hadde me noko kasteøvelsar på skulen. Me skulle kasta ei tung jernkule (Kanskje 10-15 kg) og det var om å kasta lengst. Håvard, ein i klassen under meg kasta det beste kastet. Han kasta og traff læraren (ikkje hardt). :rofl::rofl:

 

Edit: Eg kasta lengst av alle. :cool::yes:

Endret av Kiwien6
Lenke til kommentar
I går hadde me noko kasteøvelsar på skulen. Me skulle kasta ei tung jernkule (Kanskje 10-15 kg) og det var om å kasta lengst. Håvard, ein i klassen under meg kasta det beste kastet. Han kasta og traff læraren (ikkje hardt). :rofl:  :rofl:

 

Edit: Eg kasta lengst av alle. :cool:  :yes:

8461515[/snapback]

hardt eller svakt, kan umulig være deilig å få 10-15 kilo på seg
Lenke til kommentar
I går hadde me noko kasteøvelsar på skulen. Me skulle kasta ei tung jernkule (Kanskje 10-15 kg) og det var om å kasta lengst. Håvard, ein i klassen under meg kasta det beste kastet. Han kasta og traff læraren (ikkje hardt). :rofl:  :rofl:

 

Edit: Eg kasta lengst av alle. :cool:  :yes:

8461515[/snapback]

 

sikkert 7,5 kg hvis det var kulestøt dere drev med...

Lenke til kommentar
I går hadde me noko kasteøvelsar på skulen. Me skulle kasta ei tung jernkule (Kanskje 10-15 kg) og det var om å kasta lengst. Håvard, ein i klassen under meg kasta det beste kastet. Han kasta og traff læraren (ikkje hardt). :rofl:  :rofl:

 

Edit: Eg kasta lengst av alle. :cool:  :yes:

8461515[/snapback]

 

sikkert 7,5 kg hvis det var kulestøt dere drev med...

8462761[/snapback]

Det var noko kulestøyting vi dreiv med. Vi skulle ta kula litt bak kinnet og kaste den.

Men kula var på vei nedover da den traff læraren (var ikkje høgt i lufta heller).

Lenke til kommentar

Skjedde noe rart i dag. Det var på slutten av timen før mat, og vi hadde god arbeidsro. Det var stilt, noen satt med mp3-spilleren og noen arbeidet med skolearbeid. Plutselig plystrer læreren vår i en fløyte, type sånn:

FloyteLiten_S.jpg

Også holder hun opp et ark der det står: "MAT!"

Så gikk hun ut med et glis rundt munnen...

Endret av lago
Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
min skumleste opplevelse hadde jeg for ca 2 timer siden. Siste time gym, slåball inne i en svær hall. Jeg er god og svett på hendene når jeg tar et grepa tak rundt balltreet. Av en eller annen grunn så hadde noen tatt sånn plastikk/gummi sportsteip rundt skaftet.

 

Målet mitt var å slå til andre enden av hallen for å gi en på laget mitt en mulighet til å løpe. Jeg slår, bommer, også smeller det noe satan i veggen til venstre for meg. Jeg hadde klart fantastisk nok å miste balltreet og det sneiet hodet til en jente i klassen med ca 5 cm klarering (ifølge hun selv)

 

Aldri vært så skjelven før :p (første år studiespesialisering)

8430225[/snapback]

Hehe, det samme skjedde med meg en time. Noen hadde gjort balltreet vått, så det gled rett ut av hendene mine og over hodet til en jente :whistle:

8430594[/snapback]

 

Hehe, samme skjedde meg meg, ikke i skoletida, da men på skolen, Dødball eller slåball. Glapp balltreet som flyr rett i kjeven på en lagkamerat som står bak meg og venter på å slå. Gjorde visst vondt, men ingenting løsnet. Siden den gang har ALLE snudd seg og krøpet sammen i fosterstilling for å beskytte seg når jeg skal slå :)

Lenke til kommentar

LoL, det med musikk i timen, jeg går i 9. nå, da jeg gikk i 8. fikk vi lov til å høre på mp3 osv, men så kom lærerne med at vi skulle legge det ned siden noen få elever ikke hadde mp3 og spurte sine foreldre om det :dontgetit:

Også har seff alle elevene som har fått sånn "hvordan jobber du best?" undersøkelse sagt at med mp3 går alt bedre :p "This means WAR!"

Lenke til kommentar

I dag klarte lærerstaben på vår skole å prestere å si at vi ikke får lov til å ha mp3 spillere under engelsk tentamen (alle hjelemidler var tillat, vi kunne ha lagret internettsider på pcen om vi ville osv), men det er så klart lov til med mp3 spiller på mattetentamen. Jeg sier bare <3 genser med hette og naive lærere

 

(første år almenn)

Lenke til kommentar
LoL, det med musikk i timen, jeg går i 9. nå, da jeg gikk i 8. fikk vi lov til å høre på mp3 osv, men så kom lærerne med at vi skulle legge det ned siden noen få elever ikke hadde mp3 og spurte sine foreldre om det  :dontgetit:

Også har seff alle elevene som har fått sånn "hvordan jobber du best?" undersøkelse sagt at med mp3 går alt bedre :p "This means WAR!"

8464049[/snapback]

vi hadde en test på u-skolen, der vi testet om hvilken musikk som var best å jobbe til, og/eller om ingen musikk var best.

 

Heavy metal kom på første, så kom klassisk, og ingen musikk kom på bånn :p

 

Kom også på at vi lagde rakett i naturfagen, og læreren vår skaut den mot "bingen" der folk spilte fotball, og holdt på å treffe folk :p

Lenke til kommentar
LoL, det med musikk i timen, jeg går i 9. nå, da jeg gikk i 8. fikk vi lov til å høre på mp3 osv, men så kom lærerne med at vi skulle legge det ned siden noen få elever ikke hadde mp3 og spurte sine foreldre om det  :dontgetit:

Også har seff alle elevene som har fått sånn "hvordan jobber du best?" undersøkelse sagt at med mp3 går alt bedre :p "This means WAR!"

8464049[/snapback]

vi hadde en test på u-skolen, der vi testet om hvilken musikk som var best å jobbe til, og/eller om ingen musikk var best.

 

Heavy metal kom på første, så kom klassisk, og ingen musikk kom på bånn :p

 

Kom også på at vi lagde rakett i naturfagen, og læreren vår skaut den mot "bingen" der folk spilte fotball, og holdt på å treffe folk :p

8466576[/snapback]

 

det gjorde det på myth bursters eller brainic også bare med bil kjøring da, og samme resultat

Lenke til kommentar

Vi fekk fire nye PCer på skulen i går og idag kom det to folk som skulle installere XP på PCane elns. Ein i klassen min sa hei til han eine som ordna med PCane og fekk kjeft. :D

 

Edit: Vi er åtte i klassen (7. klasse) og fekk FIRE PCer, berre til oss åtte, pluss at to i klassen har bærbare. Synd at vi går ut av 7. om ca 2 månader :cry:

Endret av Kiwien6
Lenke til kommentar
Vi fekk fire nye PCer på skulen i går og idag kom det to folk som skulle installere XP på PCane elns. Ein i klassen min sa hei til han eine som ordna med PCane og fekk kjeft. :D

 

Edit: Vi er åtte i klassen (7. klasse) og fekk FIRE PCer, berre til oss åtte, pluss at to i klassen har bærbare. Synd at vi går ut av 7. om ca 2 månader :cry:

8470374[/snapback]

 

typisk det, at man får noe nytt når man slutter, kjenner til såndt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...