Gå til innhold

Din Merkeligste Opplevelse På Skolen?


LeLiLa

Anbefalte innlegg

min skumleste opplevelse hadde jeg for ca 2 timer siden. Siste time gym, slåball inne i en svær hall. Jeg er god og svett på hendene når jeg tar et grepa tak rundt balltreet. Av en eller annen grunn så hadde noen tatt sånn plastikk/gummi sportsteip rundt skaftet.

 

Målet mitt var å slå til andre enden av hallen for å gi en på laget mitt en mulighet til å løpe. Jeg slår, bommer, også smeller det noe satan i veggen til venstre for meg. Jeg hadde klart fantastisk nok å miste balltreet og det sneiet hodet til en jente i klassen med ca 5 cm klarering (ifølge hun selv)

 

Aldri vært så skjelven før :p (første år studiespesialisering)

Endret av emilya
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
min skumleste opplevelse hadde jeg for ca 2 timer siden. Siste time gym, slåball inne i en svær hall. Jeg er god og svett på hendene når jeg tar et grepa tak rundt balltreet. Av en eller annen grunn så hadde noen tatt sånn plastikk/gummi sportsteip rundt skaftet.

 

Målet mitt var å slå til andre enden av hallen for å gi en på laget mitt en mulighet til å løpe. Jeg slår, bommer, også smeller det noe satan i veggen til venstre for meg. Jeg hadde klart fantastisk nok å miste balltreet og det sneiet hodet til en jente i klassen med ca 5 cm klarering (ifølge hun selv)

 

Aldri vært så skjelven før :p (første år studiespesialisering)

8430225[/snapback]

Hehe, det samme skjedde med meg en time. Noen hadde gjort balltreet vått, så det gled rett ut av hendene mine og over hodet til en jente :whistle:

Lenke til kommentar
En lærer skreik engang til meg:

"SPISER DU!?!?!?"

 

Vel.. ja.. jeg spiste.

8082260[/snapback]

 

Er rart dette.. Mange lærere synes det er helt sinnsykt hvis noen tar seg en brødskive i løpet av timen. "Det går ann å ta seg vann." sier de mens de sitter der med kaffekoppen sin :hmm:

8084094[/snapback]

 

I dag så våknet je litt sent til skoletimen, så jeg tok meg meg noen brødskiver til å spise på skolen. Men fikk ikke tid til dette før etter friminuttet.

Men etter friminuttet hadde vi sån konsert så jeg måtte vente til kvart på 11 før jeg fikk sjangsen. Kl 10:45 tok hun jeg satt evd siden av opp maten sin å begynte å spise. Kl 11 tar jeg opp maten å tror du ikke nazi lærern kommer å ber meg putte vekk maten....ikke faen tenkte jeg og spiste opp (Manglet bareen brødskive)

 

Men jeg var enda mer sulten, så jeg tok opp yogurten min... da ble hun skikkelig forbanna... Men hav i helvette har hun med at jeg spiser...jeg var faktisk den eneste som leste mens jeg spiste....alle andre vandret tundt uten å gjøre noe...

 

Så jeg ble forbanna, gikk bort til vasken helte ut yogurten, å sa " Fornøyd nå?"

 

Da sa hun at jeg ikke hadde trengt å helle ut yogurten min, så jeg skulle diskutere hvorfor hun andra hadde fått lov. da ba hun meg bare om å slutte å diskutere...

 

Forbanna hore ass!

Lenke til kommentar

vi har sånna lærere på hele skolen , da mener jeg LÆRERE som Hunter på elever som spiser/hører på musikk fra pcne.. grunnen at vi ikke får lov til er fordi det kan "skade" pcene.. vi sitter jo 5 meter fra pcnene ryggen til og får ikke lov til å touche matpakken/drikkeflaska vår :(

Lenke til kommentar
jeg opplevde noe rart for noen dager sida :dontgetit:

vi hadde natur fag på skolen, å lærte om alkohol....

da snakka vi mye om det, så begnynte læreren vår å snakke om  Isopropanol  ( en annen type alkohol, ikke etanol som er det vanligste.) denne har 1 mer karbin en vanlig etanol, å da vil det ta lengre tid for kroppen å bryte det ned..

læreren vår sa at det var som etanol, bare at virkningen varte dobbelt så lenge..

dette var ikke noe farligere en etanol sa hun, og noen i klassen hennes (da hu var student) hadde drukket dette, å de sa vist at de funket dobbelt så lenge.... :hrm:

 

måtte søke litt på dette på internnett, var jo verdig interessant... etter 10 minutter googleing fant jeg ut av noe... sto at viss man drakk 3 ml av det kunne man besvime.. og viss man drakk 15 ml var det dødelig...

 

bra lærer eller?? viss vi hadde drukket det som hun sa var nesten som etanol, kunne vi ha død :ohmy:

8426289[/snapback]

 

Da vi hadde om alkohol på GK så fikk vi vite at han læreren vi hadde, hadde lært det "the hard way" :wee:

Vi lærte også om hvordan vi skulle lage brenneapperat :p jeg savner grunnkurs :p

8427261[/snapback]

 

akkurat det samme sa en manne lærer til oss, han gav oss til og med en oppskrift på hvordan vi gjore det :)

Lenke til kommentar
Første skoledag på videgående (elektro) så tok læreren vår tak i pulten og hoppet opp den og begynte å vifte med armene :!: Han er liksom snart 60 år gammel og har noe skruer løs kan enn si :D hehe. Var utrolig morsomt :wee:

8432061[/snapback]

Gikk du på lista VGS ? :p (bare tipper siden jeg viste fra en annen tråd du er fra lyngdal)

if so, jeg tør vedde på at det er torvald du snakker om :wee:

Lenke til kommentar
vi har sånna lærere på hele skolen , da mener jeg LÆRERE som Hunter på elever som spiser/hører på musikk fra pcne..  grunnen at vi ikke får lov til er fordi det kan "skade" pcene.. vi sitter jo 5 meter fra pcnene ryggen til og får ikke lov til å touche matpakken/drikkeflaska vår :(

8431881[/snapback]

 

 

denne kjenner vi til på skolen vår... Vi får ikke spise på hjemmerommet eller gå og spise :thumbdown: Lame

Lenke til kommentar
Siden halvutvikla pupper i bh er så utrolig spennende så. Men joa, sikkert noen som likte det. Hun eneste som hadde litt å ta i, var ikke akkurat noe fruktfat.

8369486[/snapback]

 

når du henviser til et innlegg bør du quote det sånn at folk som meg slipper og lese gjennom hele tråden.. :)

Endret av boyeminem
Lenke til kommentar

Virker som om det er mange lærere som tror de alltid har rett og er smartere enn alle andre. Også er det de som faktisk diskuterer med elevene. Uheldigvis så er det et fåtall av de som faktisk gjør det.

 

Og hvorfor er det ikke lov til å gjøre ting som spise og drikke i timene? Så lenge man gjør det man skal så ser jeg ikke noen grunn til at man ikke skal få lov. Så sant du ikke sitter å knasker på potetgull og lager unødvendig mye lyder. Leste også at noen ikke får lov til å høre på musikk i timene, virker som det er individuelt fra lærer til lærer.

Lenke til kommentar
Siden halvutvikla pupper i bh er så utrolig spennende så. Men joa, sikkert noen som likte det. Hun eneste som hadde litt å ta i, var ikke akkurat noe fruktfat.

8369486[/snapback]

 

neppe: når du henviser til et innlegg bør du quote det sånn at folk som meg slipper og lese gjennom hele tråden.. :)

8439687[/snapback]

 

Siden folk som deg gir faen i tegnsetting, gir man faen i folk som deg.

Lenke til kommentar
Siden halvutvikla pupper i bh er så utrolig spennende så. Men joa, sikkert noen som likte det. Hun eneste som hadde litt å ta i, var ikke akkurat noe fruktfat.

8369486[/snapback]

 

neppe: når du henviser til et innlegg bør du quote det sånn at folk som meg slipper og lese gjennom hele tråden.. :)

8439687[/snapback]

Boyeminem: når du henviser til et innlegg og har lagt til quote trenger du ikke skrive brukernavnet på den du referer til. Enhvert person med minst to ting mellom øra skjønner at det er han/hun du referer til om det du skriver har sammenheng med det den du quoter har skrevet.

Lenke til kommentar
Siden halvutvikla pupper i bh er så utrolig spennende så. Men joa, sikkert noen som likte det. Hun eneste som hadde litt å ta i, var ikke akkurat noe fruktfat.

8369486[/snapback]

 

neppe: når du henviser til et innlegg bør du quote det sånn at folk som meg slipper og lese gjennom hele tråden.. :)

8439687[/snapback]

 

Siden folk som deg gir faen i tegnsetting, gir man faen i folk som deg.

8440484[/snapback]

 

du kan si alt du vil om min sign.. men det DER er personangrep!

 

det jeg sa til neppe var på ingen måte noen sint\frustrert kommentar så jeg synes at du skal

 

1: tenke i ti minutter før du skriver.

 

2:droppe den frekke tonen

Lenke til kommentar
Siden halvutvikla pupper i bh er så utrolig spennende så. Men joa, sikkert noen som likte det. Hun eneste som hadde litt å ta i, var ikke akkurat noe fruktfat.

8369486[/snapback]

 

neppe: når du henviser til et innlegg bør du quote det sånn at folk som meg slipper og lese gjennom hele tråden.. :)

8439687[/snapback]

Boyeminem: når du henviser til et innlegg og har lagt til quote trenger du ikke skrive brukernavnet på den du referer til. Enhvert person med minst to ting mellom øra skjønner at det er han/hun du referer til om det du skriver har sammenheng med det den du quoter har skrevet.

8440533[/snapback]

 

så sant så sant..

*fixe litt på innlegget mitt*

 

Mr edit: bedre?

Endret av boyeminem
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...