Gå til innhold

Din Merkeligste Opplevelse På Skolen?


LeLiLa

Anbefalte innlegg

Han hadde bokser, som alle andre gutter. Hentene hade shorts og bh. Han er vel en 40-50 år kan jeg tenke meg.

8366380[/snapback]

Løper jentene rundt i BH og shorts i gymmen hos dere? Og guttene i boxer? Høres mer ut som svømming, her er alle kledd med bukse/shorts og t-skjorte.

8369232[/snapback]

 

Hos oss også.

Skulle ønske alle jentene gjekk i BH og truse :dribble::dribble:

Det hadde vert digg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Løper jentene rundt i BH og shorts i gymmen hos dere? Og guttene i boxer? Høres mer ut som svømming, her er alle kledd med bukse/shorts og t-skjorte.

8369232[/snapback]

Dette var liksom samme effekt som en engangsgrill, desverre.

 

Var vel et veddemål mot gymmlæreren som ble tapt i forbindelse med en prøve eller no. Husker ikke, han sa vi ikke trengte. Men hvorfor ikke. Som sagt så bader jenter og gutter sammen også. Er jo ingen forskjell, man er bare ikke, heh... Våt. Eller kanskje noen var det også, det skal jeg ikke uttale meg noe om.

 

Kanskje vaktmesteren var det :dontgetit:

Lenke til kommentar

jeg opplevde noe rart for noen dager sida :dontgetit:

vi hadde natur fag på skolen, å lærte om alkohol....

da snakka vi mye om det, så begnynte læreren vår å snakke om Isopropanol ( en annen type alkohol, ikke etanol som er det vanligste.) denne har 1 mer karbin en vanlig etanol, å da vil det ta lengre tid for kroppen å bryte det ned..

læreren vår sa at det var som etanol, bare at virkningen varte dobbelt så lenge..

dette var ikke noe farligere en etanol sa hun, og noen i klassen hennes (da hu var student) hadde drukket dette, å de sa vist at de funket dobbelt så lenge.... :hrm:

 

måtte søke litt på dette på internnett, var jo verdig interessant... etter 10 minutter googleing fant jeg ut av noe... sto at viss man drakk 3 ml av det kunne man besvime.. og viss man drakk 15 ml var det dødelig...

 

bra lærer eller?? viss vi hadde drukket det som hun sa var nesten som etanol, kunne vi ha død :ohmy:

Lenke til kommentar
Lang historie om alkohol.

8426289[/snapback]

Isopropanol er et alkohol akkurat som etanol, med litt annen kjemisk oppbygging. Isopropanol finnes i spylervæske, og du bør holde deg unna det.

Effekten fra isopropanol er langvarig, men det er en del andre effekter som kanskje ikke akkurat er ønskelige ved isopropanolrus. Les enda mer på google! ;)

 

Min lærer pleier å si at isopropanolrus har den kjipe effekten at du må holde deg innen 15sekunder fra et toalett i ei uke. Vet ikke om det stemmer da, men skulle likt å finne det ut, ved eksperimentering. Spylervæske er sikkert mye billigere enn vodka også.

Endret av fredrikg-ohoi
Lenke til kommentar
Han hadde bokser, som alle andre gutter. Hentene hade shorts og bh. Han er vel en 40-50 år kan jeg tenke meg.

8366380[/snapback]

Løper jentene rundt i BH og shorts i gymmen hos dere? Og guttene i boxer? Høres mer ut som svømming, her er alle kledd med bukse/shorts og t-skjorte.

8369232[/snapback]

 

Hos oss også.

Skulle ønske alle jentene gjekk i BH og truse :dribble::dribble:

Det hadde vert digg.

8369295[/snapback]

den der er jeg med på ass, nå må jeg vel inføre en ny skikk på skolen da :yes: digg med jenter sånn løper i bh og shorts :dribble:

Lenke til kommentar
Lang historie om alkohol.

8426289[/snapback]

Isopropanol er et alkohol akkurat som etanol, med litt annen kjemisk oppbygging. Isopropanol finnes i spylervæske, og du bør holde deg unna det.

Effekten fra isopropanol er langvarig, men det er en del andre effekter som kanskje ikke akkurat er ønskelige ved isopropanolrus. Les enda mer på google! ;)

 

Min lærer pleier å si at isopropanolrus har den kjipe effekten at du må holde deg innen 15sekunder fra et toalett i ei uke. Vet ikke om det stemmer da, men skulle likt å finne det ut, ved eksperimentering. Spylervæske er sikkert mye billigere enn vodka også.

8426321[/snapback]

 

det med 15 sek fra et toalett er derfor det er sånn dere avføings middel i det, så det skl komme fortere ut av kroppen, værtfall det jeg har hørt,

Lenke til kommentar

GENERELT

Isopropanol er noe giftigere enn f.eks etanol. Dampene virker bedøvende. Tretthet og nedsatt dømmekraft kan forårsakes. Alvorlige forgiftninger er påvist ved inntak av 10 ml. Alvorlige forgiftninger er påvist ved inntak av 10 ml. Dødelig dose for mennesker er anslått til 165 ml. Fremkaller eksem ved langvarig kontakt.

 

 

der bar det jeg fant ting om det :blush: litt feil men men

Lenke til kommentar

Det må ha vært noe som skjedde denne uken.. NaMi-læreren skulle demonstrere hvordan lys (her: laserstråler) blir synlige i røyk. Han hadde derfor tilkalt en av de eldre lærerne på skolen for å røyke i klasserommet.

 

Hu fløy rundt og puffa så alle fikk sett strålen. Sært, men morsomt. :)

Lenke til kommentar
jeg opplevde noe rart for noen dager sida :dontgetit:

vi hadde natur fag på skolen, å lærte om alkohol....

da snakka vi mye om det, så begnynte læreren vår å snakke om  Isopropanol  ( en annen type alkohol, ikke etanol som er det vanligste.) denne har 1 mer karbin en vanlig etanol, å da vil det ta lengre tid for kroppen å bryte det ned..

læreren vår sa at det var som etanol, bare at virkningen varte dobbelt så lenge..

dette var ikke noe farligere en etanol sa hun, og noen i klassen hennes (da hu var student) hadde drukket dette, å de sa vist at de funket dobbelt så lenge.... :hrm:

 

måtte søke litt på dette på internnett, var jo verdig interessant... etter 10 minutter googleing fant jeg ut av noe... sto at viss man drakk 3 ml av det kunne man besvime.. og viss man drakk 15 ml var det dødelig...

 

bra lærer eller?? viss vi hadde drukket det som hun sa var nesten som etanol, kunne vi ha død :ohmy:

8426289[/snapback]

 

Da vi hadde om alkohol på GK så fikk vi vite at han læreren vi hadde, hadde lært det "the hard way" :wee:

Vi lærte også om hvordan vi skulle lage brenneapperat :p jeg savner grunnkurs :p

Lenke til kommentar
Sykt.. Idiotisk lærer som snakker om noe han ikke har greie på..

8426330[/snapback]

det var en hu, en mann hadde sikket hatt litt mer greie på alkohol

8426470[/snapback]

trodde det var en hu mn skrev han.. hadde vrt en mann hadde han "kanskje" hatt greie på det, mn lærere er jo ganske dumme da ;)

Lenke til kommentar
mn lærere er jo ganske dumme da ;)

 

Ja, de klarer jo ikke lære bort en gang. :tease:

 

Edit: Bare for å fortelle en historie, så kan jeg jo fortelle om naturfagslæreren min på grunnkurs formgiving. Han begynte hver time med å plystre noen fuglelyder, før han fortalte om fisk. Hver jævla time. Etterhvert som timen gikk plystret han flere fuglelyder ("Gjett hvilken dette er da!"), og avsluttet med å fortelle om fisk. Gjerne laks. Vi kalte ham bare Gladlaksen etterhvert, han var jo en ganske hyggelig kar.

MEN, for å komme til historien nevnte han en gang at magnesium brenner med en meget intens flamme, nesten som sveiseflamme. Dette måtte vi få bevist, og neste time kom han med et par striper magnesium, la på en pult midt i klasserommet, og tente på, med gassbrenner. Flammen var intens, ja, ingenting å si på det. Det han ikke tenkte på var at det begynte å ryke litt av dette, så etter en liten stund med flamme gikk brannalarmen.

Det skal sies at skolen fikk skryt for å bare ha brukt 1:10 eller noe slikt på å evakuere. ca. 100 elever samlet på en liten skole- og parkeringsplass, sammen med en gjeng lærere. Deriblant Gladlaksen som hadde hatt "Magnesiumflamme i praksis" :)

Endret av OML
Lenke til kommentar

Hadde en merkelig opplevelse i 6-klasse. Vi skulle se film og vi kunne ta med en hjemmenifra og stemme over det i klassen. Jeg benytta sjansen selvsagt ;)

 

For å si det sånn, den falt ikke godt hos læreren. Aldersgrensa var for høy for en 10 åring... Fikk nesten anmerkning :!:

Lenke til kommentar
Hadde en merkelig opplevelse i 6-klasse. Vi skulle se film og vi kunne ta med en hjemmenifra og stemme over det i klassen. Jeg benytta sjansen selvsagt ;)

 

For å si det sånn, den falt ikke godt hos læreren. Aldersgrensa var for høy for en 10 åring... Fikk nesten anmerkning :!:

8428983[/snapback]

 

hvilken film er det du tokk med da:D:P

Lenke til kommentar
Hadde en merkelig opplevelse i 6-klasse. Vi skulle se film og vi kunne ta med en hjemmenifra og stemme over det i klassen. Jeg benytta sjansen selvsagt ;)

 

For å si det sånn, den falt ikke godt hos læreren. Aldersgrensa var for høy for en 10 åring... Fikk nesten anmerkning :!:

8428983[/snapback]

 

hvilken film er det du tokk med da:D:P

8429096[/snapback]

 

Det var Wild Wild West. Var 15 års grense på den men allikevel... den er jo harmløs.

Og så hadde jeg jo en ganske gla kristen (konservativ?) lærer da.. :p

Lenke til kommentar
Hadde en merkelig opplevelse i 6-klasse. Vi skulle se film og vi kunne ta med en hjemmenifra og stemme over det i klassen. Jeg benytta sjansen selvsagt ;)

 

For å si det sånn, den falt ikke godt hos læreren. Aldersgrensa var for høy for en 10 åring... Fikk nesten anmerkning :!:

8428983[/snapback]

 

hvilken film er det du tokk med da:D:P

8429096[/snapback]

 

Det var Wild Wild West. Var 15 års grense på den men allikevel... den er jo harmløs.

Og så hadde jeg jo en ganske gla kristen (konservativ?) lærer da.. :p

8429251[/snapback]

Den filmen er jo nesten en barnefilm..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...