Gå til innhold

Din Merkeligste Opplevelse På Skolen?


LeLiLa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mattetimen...

 

Lærer: "Kan du svare på denne oppgaven jeg har skrevet opp?"

Meg: "Nei"

Lærer: "Hvorfor ikke?"

Meg: "Fordi jeg ikke gidder"

Lærer: "Å? Men du kan vel prøve? Hva tror du svaret blir?"

Meg: "Vet ikke"

Lærer: "Hva vis jeg setter denne over hit (byttet litt om på stykket for å gjøre det lettere :p ) Kan du si meg hva svaret er da?"

Meg: "Nei"

Lærer: "Men du får jo aldri dårligere enn 5 på prøver jo. Dette er et lett stykke. Du klarer dette. Hva er svaret?"

Meg: "Vet ikke"

Lærer: "Nei det krever jo litt intelligens for å løse denne oppgaven"

 

Siden dette har vi "mobbet" hverandre hele tiden. Hun er den læreren alle er redd for i klassen og jeg er den eneste som tør å si noe i mot henne.

Tror hun liker det :p .

Dessuten tar hun igjen vis jeg driter meg ut.

Er blitt en gullgutt uten å smiske :!: :p

Lenke til kommentar
Mattetimen...

 

Lærer: "Kan du svare på denne oppgaven jeg har skrevet opp?"

Meg: "Nei"

Lærer: "Hvorfor ikke?"

Meg: "Fordi jeg ikke gidder"

Lærer: "Å? Men du kan vel prøve? Hva tror du svaret blir?"

Meg: "Vet ikke"

Lærer: "Hva vis jeg setter denne over hit (byttet litt om på stykket for å gjøre det lettere  :p ) Kan du si meg hva svaret er da?"

Meg: "Nei"

Lærer: "Men du får jo aldri dårligere enn 5 på prøver jo. Dette er et lett stykke. Du klarer dette. Hva er svaret?"

Meg: "Vet ikke"

Lærer: "Nei det krever jo litt intelligens for å løse denne oppgaven"

 

Siden dette har vi "mobbet" hverandre hele tiden. Hun er den læreren alle er redd for i klassen og jeg er den eneste som tør å si noe i mot henne.

Tror hun liker det :p .

Dessuten tar hun igjen vis jeg driter meg ut.

Er blitt en gullgutt uten å smiske :!:  :p

8303847[/snapback]

Heldiggris :nei:

Lenke til kommentar

Vi har en tysklærer som er eks-alkoholiker.. han burde fått sparken for lengst, men care.

 

Uansett, jeg tror ikke han liker meg pga. fraværet mitt. Jeg har sagt flere ganger at det er pga. sykehus/lege/fysioterapaut-besøk, men han bryr seg ikke. Til tentamen ifjor, fikk vi beskjed om å sette oss langt unna hverandre. Jeg satte meg bakest i klasserommet, med avstand fra folk. Så ...

 

Han: JETTE! Du setter deg her. *peke på pult rett foran kateteret*

Meg: Men jeg sitter jo langt unna folk.

Han: Men jeg vil at du skal sitte her?

Meg: Hvorfor det? Da blir jeg jo sittendes rett vedsiden av Mari.

Han: Men jeg vil ikke at du skal jukse!

Meg: Okeeei. *flytte seg fremover i klasserommet*

Han: OG LEGG DEN SEKKEN BAKERST I KLASSEROMMET.

 

 

O_O

Lenke til kommentar

Lærerne på skolen min favoritiserer også. Har man først fått 4 blir man stemplet som 4'er. Uansett hva du gjør får du 4. Om du arbeider hver dag i en uke får du 4. Om du arbeider i 15min får du også 4. Sammen gjelder for alle andre karakterer.. Er dritkjipt når man vet hva man får uansett hva man gjør.

Lenke til kommentar

en gang klikket det for engelsklæreren min også ropte han til klassen

"OM DOKKER HAR SÅ MANGE PROBLEMA ME MÆ SÅ KAN DU (han peker på en jente i klassen) VÆR LÆRER OSSÅ GÅR Æ BARE JÆMM"...

så går han ut av klasserommet og kommer tilbake etter ca. 15 min og sier unskyld

det var en av mine mest merklige opplevelser på skolen :).....

 

 

:ph34r:

Lenke til kommentar

Dette er en historie for, tja, kanskje en 1-2 måneder tilbake. Er kanskje ikke den merkeligste, men klart noen av de dummeste!

 

Vi driver og snakker om at kvinner har vært underlagt menn i flere hundreår. Så sier læreren som er nokså spesiell.

"Kvinnene var liksom....downunder. Nei stemmer, der ligger jo Australia."

 

Som du sikkert skjønner har han en merkelig sans for humor, selv om jeg brast i latter pga. hans dummhet.

Lenke til kommentar

hahaha, utrolig masse bra i denne tråden.

 

Kom på en egen. Vi har en lærerinne som er rundt 60.

det var veldig varmt i klasserommet, og en kompis lukket opp vindue. Læreren forteller at han ikke skal åpne vindue. men kompisen min bryr seg ikke.

 

lærer: "Det blir så dårlig sugeevne i ventilasjons annlegget, så lukk vinduet er du snill"

Kompis: "Eh...Suge evne ja...."

Lærer: "Det er vist noen som har litt perverse tanker her"

 

Var ikke tilstede da det ble hendte, men jeg kan se det for meg. xD

Endret av Dusken
Lenke til kommentar
når jeg begynte på vidregående.. så trudde jeg det var LOOOTS of lekser.. men der tokk jeg feil.. Vi har ikke hatt en eneste hjemmelekse i år.. alt vi gjør er Prosjecter.. og om du ikke har gjort leksa så driter de i det.. da sier de bare, "åja daså"

8260678[/snapback]

Går du på VGS? :ohmy:

Lenke til kommentar
når jeg begynte på vidregående.. så trudde jeg det var LOOOTS of lekser.. men der tokk jeg feil.. Vi har ikke hatt en eneste hjemmelekse i år.. alt vi gjør er Prosjecter.. og om du ikke har gjort leksa så driter de i det.. da sier de bare, "åja daså"

8260678[/snapback]

Går du på VGS? :ohmy:

8344936[/snapback]

Tipper han går på elektro eller mekanisk.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...