Gå til innhold

Din Merkeligste Opplevelse På Skolen?


LeLiLa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var i 7. klasse, og vi hadde kvinnelig rektor. Så var det en i klassen under som hadde fått gjemt vekk skoene sine, og jeg bestemte meg for å hjelpe til med å finne dem. Og jeg fant de og, like etter ble jeg tatt inn på rektors kontor, og fikk følgende frase i fleisen: "OM JEG FINNER UT AT DET VAR DEG SOM GJEMTE SKOENE, BLIR DET MÅNELYST!" :cry:

Endret av ZiroN
Lenke til kommentar
Jeg husker en gang i syvendeklasse da jeg løp vekk fra fotballbanen, også var det en som sparket, jeg fikk ballen i hodet og datt ned :D

 

Også hadde vi en lærer på barneskolen som var så skummel at alle 1.-4. klassingene fryktet henne :p

8276052[/snapback]

Haha! Den med ballen var god ;P

Jeg hadde en opplevelse på barneskolen en gang.. en fyr skjøt (med baseball kølle) rett på tryne mitt :p

Lenke til kommentar

"Altså, tingen er det at du viser mye logikk i løsingen av oppgavene. Svarene dine er nødvendigvis ikke riktige, men logikk er avgjørende i matte og du viser at du forstår det og kan regne ut. Derfor får du den karakteren. Er du fornøyd?"

 

EHM.....ja?

 

Etter mange flotte 4ere og dessverre et par 3ere og en sjelden 5er på diverse prøver i matte så endte jeg opp med 5 i boka. Flott lærer på 1. klasse videregående =)

Lenke til kommentar

En assistant vi har på skolen, russisk dame som heter Tatziana, har ikke lært seg reglene og slikt enda, men hun er passe smart ellers.

En i paralellklassen min hadde mattetentamen, der hun satt "vakt", og spurte henne om hvordan han skulle regne ut oppgava(noe som ingen lærer hadde svart på), og hun kom bort til ham.

 

Hun hjalp han ikke bare med å regne ut oppgava, hun gjorde resten av prøven for han!

Han sa ikke noe imot det.

Lenke til kommentar

Vel jeg har opplevd ganske mye merkelig på skolen så det er vanskelig å velge ut den merkeligste, men her er noen

 

En dag i 1. klasse sa norsklæreren nå tar vi en hadesang. Vel, ikke så merkelig tenker nok du, men hvis jeg sier at det var første på videregående blir det straks litt verre.

 

Noe av det morsomte må være når læreren presterte å ikke få til å telle til fem på en hånd.

 

På barneskolen hadde vi en lærer fra romania som slo elevene, hun varte bare i en to-tre timer før hun fikk sparken på stedet.

 

Når samfunnslæreren kom inn for første gangen, dro en rosa perm opp av sekken og sa med lys stemme: "Hei gutter", og hele timen dreide seg om samliv med spesiell vekt på homofili. (Nei læreren er faktisk ikke homo, hva får deg til å tro det? :p )

Lenke til kommentar
er nok det på alle skoler , desverre.

 

by the way... vi gjorde eit eksperiment. vi hadde ikke mye tid på skolen til ein matteprøve vi skulle ha. så læreren gav oss heimeprøve. vi samla oss fire stykker ilag, og gjorde den prøva AKKURATT liktto av oss fikk 4- og to fikk rein 5. vi tok det opp med han og han bare snakka seg ut av det.

8258920[/snapback]

Mistenker at det samme skjer på vår skole. Vi svarer prikklikt, men jeg får alltid hakket under de andre. :roll:

8258943[/snapback]

Ja, slik var det engang på en Samfunnsfagoppgave som jeg hadde jobbet i flere dager med, men hadde glemt noe. Uansett, jeg fikk 3 :hmm: Mens kameraten min som hadde sittet på gangen i friminuttet og jobbet og han fikk 5. Synte sikke det var noe serlig bra heller.

Lærerer favoriserer elever, det er sykt feil

Lenke til kommentar
er nok det på alle skoler , desverre.

 

by the way... vi gjorde eit eksperiment. vi hadde ikke mye tid på skolen til ein matteprøve vi skulle ha. så læreren gav oss heimeprøve. vi samla oss fire stykker ilag, og gjorde den prøva AKKURATT liktto av oss fikk 4- og to fikk rein 5. vi tok det opp med han og han bare snakka seg ut av det.

8258920[/snapback]

Mistenker at det samme skjer på vår skole. Vi svarer prikklikt, men jeg får alltid hakket under de andre. :roll:

8258943[/snapback]

Ja, slik var det engang på en Samfunnsfagoppgave som jeg hadde jobbet i flere dager med, men hadde glemt noe. Uansett, jeg fikk 3 :hmm: Mens kameraten min som hadde sittet på gangen i friminuttet og jobbet og han fikk 5. Synte sikke det var noe serlig bra heller.

Lærerer favoriserer elever, det er sykt feil

8289215[/snapback]

Ja.. Noen lærere på skolen vår er skikkelig rasistiske

Lenke til kommentar

Den gamle, østerriske og ikkje minst einarma tysklæraren min på VK1 pleide å kaste kritt på meg i raseri når eg sovna i tysktimane. Uanstendig morsomt.

 

Ein anna gong hadde vi ein ekstralærar i tysken som ville ha den samme og fremdeles einarma tysklæraren med på klappeleik. Også uanstendig morsomt.

Lenke til kommentar
Dette var i 7. klasse, og vi hadde kvinnelig rektor. Så var det en i klassen under som hadde fått gjemt vekk skoene sine, og jeg bestemte meg for å hjelpe til med å finne dem. Og jeg fant de og, like etter ble jeg tatt inn på rektors kontor, og fikk følgende frase i fleisen: "OM JEG FINNER UT AT DET VAR DEG SOM GJEMTE SKOENE, BLIR DET MÅNELYST!" :cry:

8275581[/snapback]

 

Moralen er: Ikke hjelp folk med mindre du vet du IKKE vil få kjeft :hrm:

Lenke til kommentar

Minner meg om en gang på barneskolen. Jeg går på slutten av mellomtrinnet og klassen er fadderklasse for en haug første eller andreklasser eller hva nå det var. Så går jeg og en kompis hjem for dagen. En fotball kommer trillende min vei, og det er fadderbarnet mitt og noen andre som spiller sammen. Så i det jeg skal til å sparke ballen tilbakw til dem for å være hyggelig kommer en av de mer gretne kvinnelige lærerne og kjefter på meg. Jeg som bare skulle være hyggelig mot fadderbarnet mitt. *Hate på læreren*

Lenke til kommentar

En lærer i barneskolen begynte å grine etter å ha sett på en invadrer som ble dyttet av en annen.. Invandreren ble selv ikke skadet. Hun sa med hulkende stemme "De som kommer her skal ikke oppleve slikt".

Kan forøvrig si at samme lærer giftet seg med en 25 år yngre svart mann for å gi han oppholdstillatelse.

 

Husker vi brukte Linux med et "exel" lignende program i barneskolen siden skolen ikke hadde råd til å kjøpe xp.

 

Barneskolelæreren likte ikke engelsk, så det var få ganger vi hadde det.

 

Samme lærer likte ikke gym, derfor danset vi bare i gymtimene hele 1-3 klasse..

Vi hadde heller aldri naturfag i 7. klasse..

 

Skjønner ikke at en person skal ha ansvaret for 20 elever i 7 år i alle fag på barneskolen.

Kan jeg saksøke min elendige lærer fra braneskolen for ikke å gi oss nok ballast til ungdomsskolen?

Endret av Cuz
Lenke til kommentar

Mye bra her. Lurer litt på hva som er opptaksprøven for å begynne som lærer...

 

Husker vi hadde en norsklærer som var helt talentløs. Hvis vi snakket i timene begynte hun å gråte og gikk.

 

Tysklæreren vår var også ganske sprø. Hvis vi snakket i timene reiste han seg opp og så med høy stemme: "HVIS DERE IKKE SLUTTER NÅ SÅ GÅR JEG"

Skal også nevnes at denne læreren også snakket til seg selv i timen og ba oss la være å klikke med pennene våre, fordi han fikk vondt i hodet av det :p

 

Han var en fantastisk kar, ga oss mye å le av :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...