Gå til innhold

Din Merkeligste Opplevelse På Skolen?


LeLiLa

Anbefalte innlegg

Norsklærenen min er mildt sagt dum.

sidemannen min hadde ikke gjort leksa , så når hun skulle se leksa for uka, viste jeg henne først det jeg hadde gjort, så gav jeg boka til sidemannen, han skribla litt i den, slik at oppgavenummera var annerledes, og da læreren kom tilbake, sa hun til sidemannen min "Godt jobba!Veldig bra!".....Det sa hun ikke til meg :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Norsklærenen min er mildt sagt dum.

sidemannen min hadde ikke gjort leksa , så når hun skulle se leksa for uka, viste jeg henne først det jeg hadde gjort, så gav jeg boka til sidemannen, han skribla litt i den, slik at oppgavenummera var annerledes, og da læreren kom tilbake, sa hun til sidemannen min "Godt jobba!Veldig bra!".....Det sa hun ikke til meg :hmm:

8257319[/snapback]

Kanskje fordi hun ikke forventet stort av han?

Lenke til kommentar
Norsklærenen min er mildt sagt dum.

sidemannen min hadde ikke gjort leksa , så når hun skulle se leksa for uka, viste jeg henne først det jeg hadde gjort, så gav jeg boka til sidemannen, han skribla litt i den, slik at oppgavenummera var annerledes, og da læreren kom tilbake, sa hun til sidemannen min "Godt jobba!Veldig bra!".....Det sa hun ikke til meg :hmm:

8257319[/snapback]

mmmmmmmmmmm

 

Du ANER ikke hvor mye jeg har opplevd det, jaja moralpreken om å gjøre lekser er ikke bra.

Uansett, jeg og en annen har skrevet NØYAKTIG likt og når leksa blir sjekka får jeg "du må skrive mer utfyllende" mens han får "bra jobba!".

Herregud da....

Lenke til kommentar

Jeg kødda med skolens ordensregler som var posta på fronter (flesteparten her vet sikkert hva det er). Jeg lasta ned dokumentet, køddet det til litt :p, også lasta jeg det opp på nytt. (Uten å overskrive originalen, som fortsatt var i skjønneste orden.) Inspektøren leser dette dokumentet mitt, også klikker inspektøren, og sier at det er dokumentforfalskning.

 

Fikk vel nedsatt i oppførsel, og jeg kunne visstnok ha blitt andmeldt.

Herregud, så teit. Idiotisk. Det var jo bare for moro skyld.

De elevene som leste det syntes det var et morsomt påfunn.

 

Men nei da. Det er ikke morsomt fordi lærerne bestemmer det.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Jeg kødda med skolens ordensregler som var posta på fronter (flesteparten her vet sikkert hva det er). Jeg lasta ned dokumentet, køddet det til litt :p, også lasta jeg det opp på nytt. (Uten å overskrive originalen, som fortsatt var i skjønneste orden.) Inspektøren leser dette dokumentet mitt, også klikker inspektøren, og sier at det er dokumentforfalskning.

 

Fikk vel nedsatt i oppførsel, og jeg kunne visstnok ha blitt andmeldt.

Herregud, så teit. Idiotisk. Det var jo bare for moro skyld.

De elevene som leste det syntes det var et morsomt påfunn.

 

Men nei da. Det er ikke morsomt fordi lærerne bestemmer det.

8257393[/snapback]

LoL :p Samma er det hos vår skole :/

Lenke til kommentar

er nok det på alle skoler , desverre.

 

by the way... vi gjorde eit eksperiment. vi hadde ikke mye tid på skolen til ein matteprøve vi skulle ha. så læreren gav oss heimeprøve. vi samla oss fire stykker ilag, og gjorde den prøva AKKURATT liktto av oss fikk 4- og to fikk rein 5. vi tok det opp med han og han bare snakka seg ut av det.

Lenke til kommentar
er nok det på alle skoler , desverre.

 

by the way... vi gjorde eit eksperiment. vi hadde ikke mye tid på skolen til ein matteprøve vi skulle ha. så læreren gav oss heimeprøve. vi samla oss fire stykker ilag, og gjorde den prøva AKKURATT liktto av oss fikk 4- og to fikk rein 5. vi tok det opp med han og han bare snakka seg ut av det.

8258920[/snapback]

Mistenker at det samme skjer på vår skole. Vi svarer prikklikt, men jeg får alltid hakket under de andre. :roll:

Lenke til kommentar
er nok det på alle skoler , desverre.

 

by the way... vi gjorde eit eksperiment. vi hadde ikke mye tid på skolen til ein matteprøve vi skulle ha. så læreren gav oss heimeprøve. vi samla oss fire stykker ilag, og gjorde den prøva AKKURATT liktto av oss fikk 4- og to fikk rein 5. vi tok det opp med han og han bare snakka seg ut av det.

8258920[/snapback]

Tysklærern retta stilene våre, og når han gir tilbake til en medelev ser han at han tydeligvis har retta den to ganger (vi sendte oppgaven på nettet, så han printa ut to stk av den ene besvarelsen). Og begge utgavene han hadde retta var prikk like, med samma retninger og samma karakter. 3+ eller no sånt.

 

"Oi, dæven! Der hadde jeg flaks gitt!" var lærerns kommentar på det :p

Endret av Negotiation
Lenke til kommentar
her og.. men enkelte lærere klarer ikke å lese hva enkelte elver skriver..

stadig så er det skrivemåten min som trekker meg ned sier det..

 

latterlig sier jeg bare..

8259058[/snapback]

jeg er tydeligvis unik i å overhodet ikke forstå lærernes skrift...

Er ikke uvanlig at jeg spør "hva står det her?"... "Du må skrive tydeligere." står det som regel. Åh for en ironi! :love:

Lenke til kommentar

1:

"Dra på deg buksa å sett deg på pulten din" så gikk jeg å satt meg på pulten min. Ble sendt ut etter en stund, men det ble en morro situasjon.

 

2:

Vi hadde tiendeklassinger på besøk for å se på skolen (Jeg går første klasse almenn), å så sa ei i klassa mi til ei tiendeklasse jente; "Oi så brun du er", så sier engelsklæreren min; "Ja, det er mye man kan gjøre med brunkrem..." xD

 

3:

Mattelæreren rapper matteformeler.

 

4:

Læreren vår roper til meg; "IKKE SNUS I TIMEN", så går han til vinduet, tar det opp, ruller seg en røyk og koser seg.

 

Skolen er teit. :D:D:D

Lenke til kommentar

På skolen vår er det 1 lærer som kan fransk, så når hun er syk, får de som har fransk som valgfag, enten en vikar som ikke vet hva monsieur betyr, eller rett og slett fri.

Synn jeg ikke har fransk som valgfag, for den læreren har vært ofte syk i det siste.

Endret av Toska92
Lenke til kommentar

Sist fredag satt jeg i klasserommet, og læreren kom inn til meg og sa: "Er du ny her?", jeg svarte "Eh... Nei?" Så gjorde resten av klassen klart at jeg heter Espen. Han svarte "Åja.. Er det deg.." Jeg har hatt han som lærer siden starten av skoleåret, og jeg vet helt sikkert at han kan navnet mitt og vanligvis vet hvem jeg er. Litt av grunnen var muligens at jeg hadde på meg ny lue og jakke. Uansett, en halvtime senere gikk jeg fra timen, trodde ikke han skulle se meg gå, men det gjorde han.

 

I går møtte jeg samme læreren, og han sa til meg at det hadde vært noen i klasserommet som hadde "kledd seg ut" (!) som meg, og så bare dratt fra timen. Jeg klarte å holde maska og svarte noe sånt som "Ehm.. Ja, det må det ha vært, jeg var ikke der da, for jeg var jo syk den dagen" Så sa han at han selvfølgelig ikke trengte å føre fravær på meg, siden det ikke var jeg som gikk fra timen.

 

:!:

Lenke til kommentar
På skolen vår er det 1 lærer som kan fransk, så når hun er syk, får de som har fransk som valgfag, enten en vikar som ikke vet hva monsieur betyr, eller rett og slett fri.

Synn jeg ikke har fransk som valgfag, for den læreren har vært ofte syk i det siste.

8259566[/snapback]

 

Vi fikk den beste fransklæreren i begynnelsen av 8. men så gikk hun ut i svangerskapspermisjon. Men da _bytter__ vi jo lærer, også får den andre klassen henne resten av ungdomsskolen.

Mens vi fikk en vikar som snakket lavt, veldig nervøs og heller ikke kunne fransk.

Så neste året fikk vi enda en ny lærer, og hun kunne fransk men det gjorde jo ikke vi. Og hun forutså jo selvfølgelig at vi kunne alt + hun var veldig streng.

 

:'(

Lenke til kommentar
Sist fredag satt jeg i klasserommet, og læreren kom inn til meg og sa: "Er du ny her?", jeg svarte "Eh... Nei?" Så gjorde resten av klassen klart at jeg heter Espen. Han svarte "Åja.. Er det deg.." Jeg har hatt han som lærer siden starten av skoleåret, og jeg vet helt sikkert at han kan navnet mitt og vanligvis vet hvem jeg er. Litt av grunnen var muligens at jeg hadde på meg ny lue og jakke. Uansett, en halvtime senere gikk jeg fra timen, trodde ikke han skulle se meg gå, men det gjorde han.

 

I går møtte jeg samme læreren, og han sa til meg at det hadde vært noen i klasserommet som hadde "kledd seg ut" (!) som meg, og så bare dratt fra timen. Jeg klarte å holde maska og svarte noe sånt som "Ehm.. Ja, det må det ha vært, jeg var ikke der da, for jeg var jo syk den dagen" Så sa han at han selvfølgelig ikke trengte å føre fravær på meg, siden det ikke var jeg som gikk fra timen.

Hahah. Genialt, rett og slett. Da fikk jeg meg en latter i dag også. Endret av Kylie
Lenke til kommentar
er det sånn at når du kommer forbi 10ende klasse så blir alt så mye bedre? for på ungdomskolen behandler lærerene deg som dirt/barneskole elever. skal kjefte på oss visst vi ikke er som di vil osv.

8259968[/snapback]

 

Det varier veldig, enkle er strenge og sjekker lekser(:p), mens de fleste bryr seg ikke stort om hver enkelt. Videregående er valgfritt og ansvaret eleven får et ganske større, du kan velge å drite i å gjøre lekser i et fag og ingen av lærerene vil egentlig bry seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...