Gå til innhold

Din Merkeligste Opplevelse På Skolen?


LeLiLa

Anbefalte innlegg

Jeg trykket inn den røde reset knappen på dataen fordi dataen hadde klikket. Læreren min påsto at reset knappen var et lys jeg hadde knust, så han tok meg inn på et rom og klikket fullstendig på meg. Da jeg fortalte ham at det bare var en reset knapp trodde han ikke på meg og kallte meg frekk. :ermm:

 

 

Er ikke lærerene fantastisk her i landet?

8232954[/snapback]

hehe.. har noe av det samme hos oss. de klikker fordi elevene(oss) vet mer enn de. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi hadde en lærer som snakka skikkelig bredt, og hadde buksa langt opp i rumpa så du kunne se konturen av absolutt alt.

 

En i klassen min hadde lånt en bok på biblioteket om bunader, i trass mot lesetimegreiene. Så i timene dro han opp denne boka, og snakket gebrokkent nynorsk/svensk om desse flotte bunadane, læreren trodde det var rettet mot han, haha...

 

Samme time, dro alle buksa langt opp i rumpa. Det var ikke mer som skulle til før han holdt en lang tale om gebrokkent dansk norsk, og vi så han aldri mer :p

Lenke til kommentar
Geografilæreren fra Trinidad-Tobago når klassen var litt sløv en time:

"Oh, you white people! *sukk*"

 

:D

8163027[/snapback]

 

Haha genialt..

 

Geo-læreren vår dreit seg også ut i starten av skoleåret (VK1).. Vi har om japan, hun ruller ned kartet i klasse rommet og peker på Thailand samtidig som hun snakker om hvor fint et land japan er.

Hun presterer også å si at Madagaskar ligger på vest kysten av Afrika..

 

En annen episode var i økonomi timen. Jeg og en kompis står i klasse rommet og kaster snøballer ut av vinduet (andre etasje) og ned på folk som går forbi, så kommer læreren bort og sier på beste nordlands dialekt "Ikke kram dem så hardt da" så smiler han og går sin vei igjen.

I den økonomi klassen var det to lærere, hun ene var skikkelig streng og ville ikke at vi skulle sitte og surfe under undervisningen. Det morsomme var da at han fyrn fra nordland alltid kom bort til oss for å høre om hvordand et gikk med Norge under ski vm :p

Lenke til kommentar

I 7. klasse klarte jeg å knuse et snålt glass bilde ved å lukke igjen døra :s

 

HK læreren sa en gang: Du har vist ligget i ovnen litt for lenge du.[sykt rasistisk!] [Det var ikke til meg]

 

En lærer var veldig frustrert og skrek: Hold kjeft når du snakker til meg! [Det var heller ikke til meg :p]

 

Tysk læreren vår besvimte en gang :S Hun satt ved pulten og datt bare helt plutselig med hode rett ned i pulten.

 

Kontakt læreren vår fikk en basketball rett i hodet og besvimte, mens hun var vakt ute i skolegården. :p

Endret av TPRTPR
Lenke til kommentar
Vi har en lærer på skolen som alltid kommer med den samme prekenen:

"Hvis jeg ser deg drive på den mobilen igjen, så skal jeg tråkke på den, og da skal foreldra dine betale meg fordi  jeg har ødelagt skoene mine."

8233951[/snapback]

Heh, den var litt fin. :wee:
Da en i klassen skulle åpne gymbaggen han hadde glemt igjen på skolen et par dager. Var en tulling i klassen som hadde bæsja i den, og det var i 9.klasse.  :ermm:

8234220[/snapback]

:thumbdown:
Lenke til kommentar

En jeg kjenner, har bodd i Tromsø, Klassen hannes fikk så dårlige karagterer at læerern blei fly forbanna. Ei jente i klassen hans sporte hvorfor han var så sint, fikk i svar: "BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!" Da sporte han jeg kjenner, "Koffer gjor du det?" Han fikk en langfinger i retur... :p

Lenke til kommentar

Veghøvel læreren våres i forrige uke. :D

Jeg og en kamerat kjedet oss når vi ventet på at vi kunne få gå, så vi stod og hoppet litt på noen kummer.

 

Når han kom rundt hjørnet så hoppet jeg opp og spente beina mine i en betongkumme. (spente begge beina etter hverandre)

 

Så skulle jo han være like kul. :D Så han gjorde det samme. :wee:

 

Jævlig morsom lærer. :wee:

Lenke til kommentar

hadde nett begjynt i 8.klasse da jeg ble dradd inn i eit klasserom i friminuttet og fikk en "kraftig åtferds anmerkning" fordi jeg sa god elf istadenfor god helg :/ skjønte aldri den.

 

KRL-Læreren vår viste oss eit bilde av jesus (eller ein eller annen kristen fyr i boka) som sneik seg ut med eit kvitt forkle som bare dekket kjønsorganet hans. så spørr hun, med en leende stemme : hva tror dere han har gjort på der? så svarer jeg selvføgeli "nett hat sex" hun skreik : SÅNT SIER VI IKKE SIGURD! hva faen da?

Lenke til kommentar
hadde nett begjynt i 8.klasse da jeg ble dradd inn i eit klasserom i friminuttet og fikk en "kraftig åtferds anmerkning" fordi jeg sa god elf istadenfor god helg :/ skjønte aldri den.

 

KRL-Læreren vår viste oss eit bilde av jesus (eller ein eller annen kristen fyr i boka) som sneik seg ut med eit kvitt forkle som bare dekket kjønsorganet hans. så spørr hun, med en leende stemme : hva tror dere han har gjort på der? så svarer jeg selvføgeli "nett hat sex" hun skreik : SÅNT SIER VI IKKE SIGURD!  hva faen da?

8242107[/snapback]

 

hehe, Eli ja, klassen vår har fått henne til å grine mange ganger, heheheeh...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...