Gå til innhold

Din Merkeligste Opplevelse På Skolen?


LeLiLa

Anbefalte innlegg

HAHA! :D Jeg kom just på en ting! :D

 

Under mattetentamen var det en i klassen som gikk på do for å runke! :D

 

Han sa det til meg rett etter, at han hadde så stor trang, og fikk ikke konsentrert seg ordentlig, for han hadde ikke gjort det på fire dager! :p

 

Da lo jeg godt!!:p:D

8933476[/snapback]

 

haha n1.

 

 

HAdde forresten ei jævelig kjei mattelærerer som var innihampen innpå sliten.

 

Hun pleide å rope 2-3 ganger per time "MATTE ER SYSTEM!" med en høy røst og vantro blikk. Var jo helt latterlig. kom sånn plutselig ut.

 

Så hadde jeg en tedens til å gi ganske faen på ungdomskolen. Så kom hun bort til meg å sa "Jeg har det ikke bra før du har det bra"

Hun var ei skikkelig tispe, allierte seg med nørdsa og mobba slaskene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
godt minne fra barne skolen :D første den nye læreren vår sa når vi hadde første KRL time, ikke forvent dere store greiene for jeg er faen meg ikke kristen

8873776[/snapback]

 

Haha, skulle ønske lærern min hadde sagt det samme :D

8938403[/snapback]

 

 

Enig :p

 

Vår lærer er kristen :p

 

B klassen (de som har han som kontaktlærer) kaller han for jøde, og banner i timene og sånt, så begynner han å grine :p

Lenke til kommentar

Hvor skal jeg begynne? :p

 

På barneskolen hadde jeg en lærerinne som må ha hatet meg. Hu kjefta faktisk på meg når jeg ikke var i klasserommet, eller når jeg ikke en gang var på skolen! Hu må ha fått stemmen min på hjernen...

 

I 8. klasse teipa NaMi-læreren 3 runder rundt hodet mitt med maskeringsteip for at jeg skulle holde kjeft :p Det var i grunn litt vondt...

 

Første seriøse timen vi hadde på ungdomsskolen var en KRL-time. Jeg satt som vanlig å kødda og skravlet.. Plutselig kom det en sint vestlending bort til meg, tok meg i haka, løftet opp hodet mitt, og skrek "KA HEITER DU?!" Mitt første møte med inspektøren.. Merka ikke at han var der en gang :S

 

Til jul i 8.klassa vår kontaktlæreren min sitt største julegaveønske at jeg skulle komme i stemmeskifte :p Og de var sjeleglade den dagen jeg ble forkjøla og mista stemma..

 

Ble trua med å få Ng i orden på vitnemålet etter å ha boikotta en nasjonal prøve. Jeg hadde jo Ng fra før, men han trua med at den kom til å bli stående..

 

På GK hadde vi musikklæreren vår som vakt på norsktentamen. Han er en litt skrudd fyr, og ser ut som en nisse.. Han satt å retta prøver, og plutselig sovner han.. Det går en stund, og vedkommende som skal bytte med han dukker opp. Han våkner, meget distré, og fortsetter å skrive. Så utrolig komisk ut!

 

På mattetentamen på GK hadde vi en utrolig vakt.. Hu hadde samma dialekt som hu VGreklame dama, som prekær.. Hu reiser seg, tar tak i interntelefonen, og sier: "Hæi det ær Haldis hær, få snakkæ mæ Tordis." Haha! Det var som dratt ut av VG-reklamen!

 

Mattelæren tegner en sirkel på tavla, stopper halvveis, snur seg og sier til klassen.. "Øhhh hva holdt jeg på med nå?" Dette var på GK.

 

Samme smarting av en mattelærer: Underviser i sannsynlighet. Går gjennom en oppgave, så spør han meg: "Ble det rett nå da?" "Nei..." Svarer jeg.. Og det var ikke rett heller...

 

Gymlærer til meg: "Skal DU løpe coopertesten?" Han er så morsom. Sarkastisk tvers i gjennom!

 

Samme gymlærer kaster en svamp på meg i timen, fordi han var lei av at jeg snakka :p

 

Mye mer også, men jeg orker ikke ramse opp mer..

Lenke til kommentar
hva har du når du har 2 muslimer med sement opptil nakken??

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
for lite sement
er jo svaret

8855580[/snapback]

 

HAHA! Ler, ler, ler og LER.

Aah. Har ikke ledd så mye på lenge.. Flere uker siden jeg faktisk måtte ned i fosterstilling på gulvet på grunn av latterkrampe.. Huff.. åh.. *tørke tårer*

 

Satser på det er en kombinasjon av min fantastiske humor og overtrøtthet som skaper denne reaksjon.

 

Men puuh, takk for at du skrev den ja.. Hihi..

 

Merkeligste jeg opplevde på skolen var den gangen klassen satt i en time uten Norsk lærer, ingen viste hvorfor læreren ikke kom, så vi for bort for å hente han.. VIste seg at han GLEMTE at det var i 4. vi hadde Norsk, dette var da sånn 2 månder før skoleslutt :roll:

Lenke til kommentar

Hadde en klassen som gjorde litt morsomt sprell.

 

Det mest morsomme var når han moonet(flekekt rev) til kameraten som holdt presentasjon i en engelsk-time. Han greide selvfølgelig ikke å hold seg seriøs og mens han lo så sa han til Læreren at han ikke greide å konsentere seg pga. kameraten flekket ræv. Før Læreren fikk snudd seg bakover i klasserommet og sett etter hadde han naturligvis satt seg ned og moonet ikke lenger. Fantastisk morsomt. (Samme lærer har forøvrig prestert å gi meg dårlig karakter på stiler fordi hun ikke forstod dem.)

 

Denne samme fyren var med på en Historie-tur. Vi besøkte et gammel gruve-opplegg. Her var det et høyt tårn ved siden av en ganske høy(og relativt tynn) betonblokk. Han klatrer opp og driter ned fra en 15-20 meters høyde. Samme fyr var involvert i å sprenge(!) en brusautomat som en russesprell. Mildt sagt barnslig fyr for alderen, men veldig morsom. :p

Lenke til kommentar
(Samme lærer har forøvrig prestert å gi meg dårlig karakter på stiler fordi hun ikke forstod dem.)

8999362[/snapback]

 

Been there ... Er så utrolig unødvendig.

8999466[/snapback]

Jaja, forklarte det (slik at hun forstod) og gikk opp en karakter. (Skjedde 2 ganger..)

 

Men fryktelig irreterende når en legger ekstra arbeid i en tekst for at den skal bli bra og det gjør at de ikke forstår den og derfor får dårlig karakterer...

 

Jaja, jeg er ferdig med VGS uansett. :p

Lenke til kommentar

Satt stille og læreren roper "du får en annmerkning" (og så kverulant jeg er så starter jeg og diskutere) Hvorfor i hel**** får jeg en annmerkning da? JO! du er eh eh allt for stille. Hva f*** horfor får jeg annmerkning for det da? Jo! for du er for stille så måtte jeg sitte helt forran UNDER tavla helt alene....

 

Har mange andre men kan skrive de etter vært hvis dere vill :p

Lenke til kommentar

Fikk skikkelig deng av en eldre gutt på barneskolen. Lærer kommer bort og drar meg unna for så å kjefte på meg, mens han andre smyger seg unna.

 

Jeg er ganske ør og svimmel etter julinge og presterer å si:

"Jammen faen da, så du ikke at det var han som gikk på meg di jævla hore?"

 

Det skulle jeg nok ikke ha sagt. Slossinga var ikke så viktig lenger da :p

 

 

Edit: En annen gang fant jeg utat jeg skulle sprenge en plastflaske :ermm:

Jeg la den oppå en pult og tråkket det jeg var kar om. Dette førte selvsagt til at flasken smatt unna, mens pulten delte seg pent i to. Fikk en alvorsprat men ingen andre konsekvenser.

 

Min værste rampestrek var når jeg fant en diger boks med fluelarver som de andre klassene skulle ha med seg på pilking. Pilking er no dritt, så jeg tok med boksen rundt om kring på skolen og fordelte fluelarvene i forskjellige klasserom...

 

4 dager etterpå svermer det av fluer i alle klasserom. Herregud så mange sinte folk det ble. Skjedde på ungdomskolen. Men det var digg fordi det var så mange teite brunkremjenter som surva :w00t:

Endret av okristian1
Lenke til kommentar

Hadde en vikar som ikke trodde på meg når han skulle ha navnet mitt

 

"Hva er det du heter forno?" sier han etter at jeg har kommet en halvtime for sent til timen.

"Jakop," sier jeg. "Det er med K og P, forresten".

"Nei. Det er det ikke." svarer han, 100% bestemt.

"Øhm, jo. Det er nok det." svarer jeg.

Holdt på i 5 min elns, før jeg fant fram klasselista og viste han. Da lo både jeg og klassen ganske godt ^^

 

Ble også tatt i og tegne i taket i 9. klasse. Da jeg ble røska ut på gangen ble jeg spurt hvorfor inni helvete jeg sto på pulten og tegna med sprittusj i taket..

Forklarte som sant var at det var et hull i gipsplata som bare mangla to øyne for å se ut som et ansikt. Hun gikk sint inn i klasserommet og så opp på verket mitt. Når hun kom ut på gangen begynte hun å le skikkelig og sendte meg inn igjen.

Lærere med god humor :w00t:

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Er lenge sidan nokon har posta her no.

 

Menmen, litt on topic:

Nestan alltid når læraren spurte om me kunne ha med det og det o.l. spørsmål, spurte eg sidemannen om kva læraren spurte om. Eg hadde ikkje fulgt med og reagerte berre når mange andre elevar rakk opp hånda. Dette skjedde dei fleste gongane læraren spurte slike spørsmål ... :ermm:

Lenke til kommentar

En gang i 9ende når jeg enda spilte wow, så hadde vi vikar mens vi var på datarommet,

Jeg tok sjansen på og surfe litt på wow forums da fyren vedsiden av meg skal leke smart og skriker til læreren og forteller hva jeg holder på meg. Det er da vikaren går mot meg og bøyer seg ned bak meg og sier, "Ja du spiller wow du også ja? Level er du da? Jeg er lvl 70 full epic mage. Menne prøv og jobbe litt når du er ferdig da" Skal si duden vedsiden av meg ble paff da ja.

Lenke til kommentar

Huff, spansk læreren vår er utrolig teit for å si det mildt.

 

I slutten av timen gikk ho bort til en jente, og sa "Med en gang trudde jeg du skulle være en sånn jente som stilte masse dumme spørsmål, men det viste seg at du hadde mange gode spørsmål."

 

I tillegg brukte ho 20 min. på å finne ut hvordan vi skulle sitte.

"Nei, vi trenger litt mer luft der ja. Flytt dit du, så bråker du ikke så mye."

Endret av Cuz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...