Gå til innhold

fra kamera til pc program..?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Finnes det et program som man kan kan ha på en pc, der man kopler kamera til pcn, og hver gang man tar et bilde kommer det på skjermen??

8081410[/snapback]

Hva slags kamera har du? Har du Canon Speilrefleks? Da fulgte det med noe på en cd sammen med kamera. Eller så kan man jo ta en titt på dette DSLR Remote Pro Dette bruker jeg selv å er meget fornøyd.

Lenke til kommentar
Finnes det et program som man kan kan ha på en pc, der man kopler kamera til pcn, og hver gang man tar et bilde kommer det på skjermen??

8081410[/snapback]

Hva slags kamera har du? Har du Canon Speilrefleks? Da fulgte det med noe på en cd sammen med kamera. Eller så kan man jo ta en titt på dette DSLR Remote Pro Dette bruker jeg selv å er meget fornøyd.

8098607[/snapback]

Det er et eos 400d.. finnes det noen gratis versjoener som ligner? eller må jeg betale 95 dollar :thumbdown:

Lenke til kommentar

8081410[/snapback]

8098607[/snapback]

Det er et eos 400d.. finnes det noen gratis versjoener som ligner? eller må jeg betale 95 dollar :thumbdown:

8099089[/snapback]

Som paalwa sier, har du sjekket cden som fulgte med kameraet? Skal ligger et slikt program på plata...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...