chil Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Hei brukte TV outen på dette kortet nesten hele tia, så plutselig en dag kunne jeg ikke bytte signalet fra monitor til Tv, (der man stiller inn signal valget er valget Inkativt) har fjernet og lagt til driverene prøvd med andre drivere, til å med formatert PCn og lagd in WIndows på nytt(xp) skjønner ikke no, i tilegg til dette synes jeg plutselig at spill ytelsen på korter et gått ned jeg falt rund 400 poeng i 3DMARK og merker av å til lagg i spill som før ikke lagga. jeg skjønner virkelig ingen ting å har vanskelig for å se hva problemet kan være, men hvis noen har noen ider kom med dem:) pliiiiiiiiiiiiiis hilsen christian Lenke til kommentar
fondus Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 I sånne stunder hjelper ofte en formatering, evt reinnstallering av OS. Hvilket OS har du btw? Lenke til kommentar
chil Skrevet 9. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2002 Quote: Den 2002-12-09 18:09, skrev fondus:I sånne stunder hjelper ofte en formatering, evt reinnstallering av OS. Hvilket OS har du btw? som sagt så har jeg reinstalert OS som er win Xp. Lenke til kommentar
chil Skrevet 9. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2002 Quote: Den 2002-12-09 18:50, skrev RikkyRally:Prøv TVtool :smile: det står at han ikke finner TVouten på Skerm kortet mitt, kan det være et Bios Problem? jeg ser nemelig at på egenskaper på skjerm står det: PCI bus 1, device 0, function 0, men i bios er Primary Grapic Adaptor AGP, og kortet jeg har er jo et AGP kort. need help plis Lenke til kommentar
Radar1 Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Regner med at det er et asus-kort du har ? Asus GF2GTS evnt. deluxe-utgaven Her må du bruke originaldriverne fra Asus med kontrollpanelet innstallert. Regner med at du brukte det før også.... Rart at det plutselig ikke virker. Du kan jo alltids eksperimentere med TV-tool etc., men bruk asusdriverne, de er best til det kortet Radar1 Lenke til kommentar
chil Skrevet 9. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2002 Quote: Den 2002-12-09 21:50, skrev Radar1:Regner med at det er et asus-kort du har ?Asus GF2GTS evnt. deluxe-utgavenHer må du bruke originaldriverne fra Asusmed kontrollpanelet innstallert.Regner med at du brukte det før også....Rart at det plutselig ikke virker.Du kan jo alltids eksperimentere med TV-tool etc., men bruk asusdriverne, de er best til det kortetRadar1 Nei det er ikke et Asus kort men et POV kort, og jeg har hele tia bare brukt normale detonator drivere, det bare plutselig sluttet og fungere, mulig etter jeg tukla litt i biosen derfor jeg kanskje tror det har noe med det å gjøre, er ikke sikker.håper noen kan hjelpe meg!!! Lenke til kommentar
Radar1 Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Har du gjort noe med biosen regner jeg med du har prøvd "default setting" der ?? Husk å innstallere ikke bare drivere til skjermkort, men også tilleggs programmer hvis der er da, sånn som kontrollpanel. Det du får opp under egenskaper for skjermkort (du skrev skjerm ??) er helt normalt antar jeg. Og prøv forskjellige skjerminnstillinger Aner ikke om det har noe å si !! Radar1 [ Denne Melding var redigert av: Radar1 på 2002-12-09 22:22 ] Lenke til kommentar
Foxey Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Ville bare si at jeg har gf2gts, riktignok fra ASUS. På mitt kort får jeg i allefall ikke skikkelig bilde, med mindre jeg benytter både s-vhs og composite utgangen samtidig. Lenke til kommentar
view Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Jeg har et lignende problem (om ikke det samme). Har et GF2Ti kort fra Leadtek, og plutselig en dag fant det ikke TV'en min. Der jeg skal velge mellom monitor, går det ikke an å velge TV lenger. For en stund siden lastet jeg ned de digitally signed 40.72 driverne fra Nvidia, og det fungerte en stund helt fint med disse. Men ikke nå. Har forsøkt installert og avinstallert x antall ganger nå, med original driverne fra medfølgende CD, med drivere fra Leadteks hjemmeside, samt Nvidia. Ingenting har hjulpet så langt. *frustrert* Noen gode ideer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå