Bromlexl Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Grunnen til at de kanskje ikke ville ha det til PS3 var nok kanskje at de ikke ville rushe det og gjøre det uferdig før det kom ut. For det tar lenger tid å utvikle en Next Gen tittel kontra en PS2 tittel. Å nå kommer jo GOW 3 til PS3 da. Så må bare ha litt tolmodighet. Lenke til kommentar
henrian Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Ja vi får smøre oss inne i et godt lag med det! Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 er nok av titler som skal holde meg okkupert frem til det Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Hvorfor i allpakka lager de et spill kun til den gamle konsollen... Fordi PS2 må få en verdig død: Ut med et smell. Dette fortjener konsollen virkelig. Og siden den faktisk kommer for PS2 så får jeg spilt det også, for PS3 kommer jeg nok ikke til å kjøpe med det første Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Det som hadde vært kjipt var om sony ga ut gow2 kun til ps3, selv om det er et ps2 spill. Bare slang det ut på en blu-ray disc eller noe slik at folk måtte kjøpe ps3 for å spille det. Er da mye bedre for folk flest at det kommer på ps2, enn ps3. Du kan jo høyst sannsynlig spillet det av på din ps3 uansett om du kjøper en. Lenke til kommentar
tezz Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Hvis det er for mye pes å børste støvet av ps2 kan du alltids skippe GOW2 og heller vente på GOW3 på ps3. DET kommer til å røske Lenke til kommentar
henrian Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Det som hadde vært kjipt var om sony ga ut gow2 kun til ps3, selv om det er et ps2 spill. Bare slang det ut på en blu-ray disc eller noe slik at folk måtte kjøpe ps3 for å spille det. 8092337[/snapback] Bådeog,- i mitt tilfelle hadde det nok gitt meg det sparke i ræva jeg trenger for å få lyst på PS3... Har man først ryddet bort en konsoll er det tungt å ta den frem igjen Endret 6. mars 2007 av henrian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå