Poseboen Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 En fin en jeg hørte for litt siden: If it moves; Fuck it. If it doesn't move; fuck it till it does Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Mitt livsmotto: Du bommer på 100% av skuddene du ikke tar For de som ikke forstår den, se Yes Man. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hvorfor gjøre i dag det du kan gjøre i morgen. Ikke et veldig seriøst motto da Lenke til kommentar
Cookiemonster25 Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 "Jeg går aldri over streken. Jeg bare skyver den forran med" "Panta Rei" oversetter: "alt flyter" Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 "Eat the yellow snow! It could be beer!!" Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Hvorfor gjøre i dag det du kan gjøre i morgen. Ikke et veldig seriøst motto da Hvorfor gjøre det i dag, som du kan få andre til å gjøre i morgen? Eventuelt: Smarte mennesker rydder, genier behersker kaos. Carpe Scrotum - grab life by the balls (muulig latinen ikke er helt korrekt her, men meningen kommer frem) Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Til de som er forelska, emosjonelle, altfor glade etc: Livet er ikke en Disneyfilm Andre, dog useriøse: - Desto nærmere null, desto trangere hull - Bedre med to på 15 enn ei på 30 Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Man kan ikke sette en pris på kjøreglede Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå