tja||anal Skrevet 22. desember 2001 Del Skrevet 22. desember 2001 Medal of Honour: Allied Attack kommer til å rævp*** CS, UT, og Q3 no så grundig. CS skryter av det er så realistisk. Hahahaha..realisme my ass :smile: CS v1.3 tåler folk to skudd i magan med AWP. "Excuse me...aren't u suppose to be dead by now". Litt tøft at det er rekyl på våpna da, men all den juksinga fikk meg til å spy av CS. CS var tøft før, men med all den juksinga som er nå så er det så kjipt som faen. Var på mini-LAN forrige helg, og fem av ni brukte sånn cheat at man kan se gjennom vegger. Hva faen er gøy med det. Tilbake til MOH:AA. Det spillet kommer til å bli "Game of the Year 2002" med hard konkurranse fra Halo osv. Det er satans realistisk og hvis man liker realistiske spill så er dette spillet for deg. Singleplayer-delen kommer også til å rocke. Syntes RTCW var fett, men etter jeg prøvde MOH:AA-demoen så syns jeg RTCW var rææææv. De bretta før man møtte monstre var tøffe...men når man jeg møtte sånne jævla Uber-soldater og sånne flyvende småveps så blei jeg driiiiitsur. SP-delen var altfor kort og simpel!! Kunne faen ikke tro at jeg hadde runna det etter jeg drepte han siste karen med sverd. Det blei ikke så mye snakk om MOH:AA, men en ting er sikkert. Det kommer til å rocke. Spillet kommer ut 22 januar, og jeg tror faktisk jeg skal gå til det drastiske punkt å betale 500 kroner for det. Lenge siden jeg har kjøpt et spill nå gitt :smile: Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 22. desember 2001 Del Skrevet 22. desember 2001 Jeg må igjen peke på at du bør holde en høflig tone her på forumet, og styr deg fra å strø om deg med banneord. Du vil bare bli tatt og useriøst med et slikt språk. Det andre jeg må si er at hvorfor gadd du å dra på mini-LAN hvis de cheater? Mini-LANer består vel bare av venner, og hvorfor cheater de hvis dere skal spille CS mot hverandre. Litt lamme venner må jeg si. Lenke til kommentar
sirRunin Skrevet 23. desember 2001 Del Skrevet 23. desember 2001 enig med Macint0sh. og angående allied assault, det kommer ikke til å bli noe bra, det har lissom ikke feelingen som f.eks cs/q3/rtcw har.. det er helt harry å styre folkene syns jeg. Lenke til kommentar
simes Skrevet 24. desember 2001 Del Skrevet 24. desember 2001 Jeg synes også det er litt mye banning og "tøffing" i forumet her. Det er litt mange som tror dem er på mirc eller noe.. (irc suger) oops. den kommer jeg nok til å få kritikk for.. Lenke til kommentar
tja||anal Skrevet 26. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2001 Beklager for min unødvendige rappkjefta munn...hadde akkurat spilt det og førsteinntrykket var som dere har skjønt...jekla bra :smile: Spillet er realistisk og i motsetning til spesiell Q3...så kjennes det ut som man har bein...i Q3 så flyr man omtrent. Karn går liker fort både forover og bakover. TEIT!!! Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 26. desember 2001 Del Skrevet 26. desember 2001 Quote: On 2001-12-22 13:42, Macint0sh skrev:Jeg må igjen peke på at du bør holde en høflig tone her på forumet, og styr deg fra å strø om deg med banneord. Du vil bare bli tatt og useriøst med et slikt språk.Det andre jeg må si er at hvorfor gadd du å dra på mini-LAN hvis de cheater? Mini-LANer består vel bare av venner, og hvorfor cheater de hvis dere skal spille CS mot hverandre. Litt lamme venner må jeg si. Nåda er jo du som er admin og må legge inn sensur for språkbruket hans, eg synes banning er en fin måte å utrykke ting på men noen synes det ikke. Angående MOD:AA så kommer det til å bli ganske bra ja den gamespy filmen fikk meg til å måpe verre ;D bare synd at det er q3 motoren så eg ikke gidder å lage brett til det [ Denne Melding var redigert av: siDDis på 2001-12-26 13:40 ] [ Denne Melding var redigert av: siDDIs på 2001-12-26 13:42 ] Lenke til kommentar
TST Skrevet 26. desember 2001 Del Skrevet 26. desember 2001 Quote: On 2001-12-26 02:35, siDDIs skrev:Nåda er jo du som er adin og på legge inn sensur for språkbruket hans, eg synes banning er en fin måte å utrykke ting på men noen synes det ikke. Det er ikke Erik som har sensurert det. Vi har lagt inn en del ord i forumets eget sensurerings-maskineri, så det meste går av seg selv der. Men jeg mener at banning er et tegn på dårlig ordforråd. Lenke til kommentar
tja||anal Skrevet 26. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2001 Venner og venner...bekjente...kjente en på LAN'et der. Han spurte om jeg ville være med. Jeg sa ja. Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 26. desember 2001 Del Skrevet 26. desember 2001 Men nå vet du bedre :smile: Lenke til kommentar
tja||anal Skrevet 27. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2001 Jupp :smile: Ikke fasen om jeg skal spella CS med de folka lenger!! Lenke til kommentar
Cooler Skrevet 28. desember 2001 Del Skrevet 28. desember 2001 En gjeng med "krisne" høner som ikke tåler ett banneord eller 2 , det er det de fleste av dere er . Lenke til kommentar
Cooler Skrevet 28. desember 2001 Del Skrevet 28. desember 2001 jøss Trodde ikke dette var "frelsesarmeen" men ett forum kan kunne bruke sin "daglige" tale på ! Lenke til kommentar
tja||anal Skrevet 1. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2002 Helt enig...skjønner ikke hva som er farlig å si "faen, satan osv. Bruker det i dagligtalen min jeg :smile: Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 1. januar 2002 Del Skrevet 1. januar 2002 Quote: On 2002-01-01 22:54, tja||anal skrev:Helt enig...skjønner ikke hva som er farlig å si "faen, satan osv. Bruker det i dagligtalen min jeg :smile: Dagligtale er én ting, men i et forum som dette bør du (og andre)unngå banning og "skriking". Det finnes faktisk visse regler for "nettikette" og høflighet! Er slett ikke religiøs, ei heller medlem i Frelsesarmeen. Og kan banne så det ryker rundt meg, men det kan aldri falle meg inn å sette slike ord på trykk på disse sider! Jeg er rimelig sikker på at også du klarer å uttrykke deg like godt uten? Du / dere bør huske på at det finnes både yngre og eldre personer som leser disse trådene. Pøser man på med "drittprat", så bidrar man stort sett til å eksponere både seg selv og site´n som useriøs. Og ingen som bruker og besøker disse sidene ønsker vel egentlig det? Lenke til kommentar
simes Skrevet 1. januar 2002 Del Skrevet 1. januar 2002 Enig. Et forum er ikke et sted som man bare slenger dritt uten vidre. På mirc gjør man det og det er sånne folk som banner o.l i forumer også.. De forstår ikke forskjellen på Forumer og mIrc; På mirc (eller bare irc): kan man slenge dritt som pokker uten at det blir lagt merke til engang. Og om det blir merket blir det fort glemt. I et forum: blir det man sier lagt merke til! Folk leser det man har skrevet i mange dager senere. Tenk før dere skriver noe! /me føler meg litt slum nå, men men... Lenke til kommentar
TST Skrevet 1. januar 2002 Del Skrevet 1. januar 2002 Quote: On 2001-12-28 12:52, Cooler skrev:En gjeng med "krisne" høner som ikke tåler ett banneord eller 2 , det er det de fleste av dere er . Jeg tror dessverre ikke du har forstått hva dette dreier seg om. Som de andre her nevner, er dette et forum som brukes av svært mange. Lesere av flere nettsteder benytter seg av det samme forumet, og det er ikke snakk om religiøs beskyttelse i noen form. Jeg er ikke kristen, men hva har det med saken å gjøre hva medarbeiderne tror på? Det er tusenvis som leser dette forumet, og banning kan faktisk støte noen av dem. Og hvis du vet hva folkeskikk og nettikette betyr, så bør du ha forståelse for dette her. Jeg sier ikke at jeg aldri banner, men ikke skriftlig. Det er rett og slett et tegn på dårlig ordforråd. Lenke til kommentar
AntifA Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Ehhh.. Kan det hende at du har misforstått litt av poenget med spill!? Den dagen et spill kun er like morsomt som det er realistisk, så legger jeg musa på hylla.. Jeg synes at desto mer realistisk et spill er desto verre er det. Iaf i multiplayer, i singleplayer funker det ok. Forskjellen på q3 og Cs er som forskjellen på tetris og ludo: q3 er et spill som aldri kunne ha eksistert uten pc, mens cs kun er en etterligning av virkeligheten. (En sinnsykt dårlig en også ihmo) Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Jeg vil bare si at mitt førsteinntrykk av MOH ikke var noe særlig. Man løp rundt i en liten, ja meget liten, by. Stedet var overfylt med folk som skjøt overalt. Var ikke særlig imponert over grafikken heller!! ! :sad: Så førsteinntykket mitt er at RTCW er bedre. Realisme måles ikke bare i hvor vfort motparten dauer!! Skal kanskje gi MOH en ny sjanse, men forløpig synes jeg at RTCW er å foretrekke! Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Jeg vil bare si at mitt førsteinntrykk av MOH ikke var noe særlig. Man løp rundt i en liten, ja meget liten, by. Stedet var overfylt med folk som skjøt overalt. Var ikke særlig imponert over grafikken heller!! ! :sad: Så førsteinntykket mitt er at RTCW er bedre. Realisme måles ikke bare i hvor vfort motparten dauer!! Skal kanskje gi MOH en ny sjanse, men forløpig synes jeg at RTCW er å foretrekke! Lenke til kommentar
tja||anal Skrevet 2. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2002 Joda...er vel enig med at demoen ikke var av den beste, men jeg synes spillet virka tøft!!! Btw har du prøvd det nye brettet til MOH:AA. Brettet er mye mer åpent. "The Hunt" heter brettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå