Yassir_6856 Skrevet 24. september 2001 Del Skrevet 24. september 2001 Har tenkt å lære meg VB, og trenger derfor tips om gode bøker. Mest interessert i: databasekopling, applikasjonsutvikling, programtilpassing (MS Office) engelsk er ikkje noko problem.... Lenke til kommentar
sjaa Skrevet 24. september 2001 Del Skrevet 24. september 2001 Jeg bruker MS Visual Basic 6.0 Proffessional Step By Step, av Michael Halvorson. Den er på engelsk, men er forholdsvis enkelt lagt opp og egner seg derfor godt hvis man ikke har noen bakgrunn fra andre prog.språk. sjaa Lenke til kommentar
runegri Skrevet 24. september 2001 Del Skrevet 24. september 2001 Dersom du vil lære VB og er villig til å betale litt så finnes det en pakke som heter Microsoft Visual Basic Deluxe Learning (eller noe sånt). Denne inneholder to bøker (en enkel og en litt mer avansert), en versjon av VB6, en cd med MSDN (hjelepsystemet for alle Visual Studio produktene) og en CD med videoer og diverse innhold om VB. Denne pakken koster drøyt 1000 kroner men den er veldig god og omfattende. Lenke til kommentar
Rogmar Skrevet 25. september 2001 Del Skrevet 25. september 2001 Jeg bruker V.B 6.0 i teori og praksis av Bernt Bertheussen den er på Norsk og virker bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå