Tornado78 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Hei alle sammen. har et lite prosjekt på gang om å bygge vannavkjølt chipsett /mosfet til ASUS p5N-E SLI jeg trenger kobber: Eks: - 10mm plate - 20mm plate eller skinne - 30mm bolt er det noen som har et eller annet grøvere emner så si i fra... hvis det er noen som har noen tegninger eller DAK-filer så er jeg takknemlig for det også På forhånd takk Endret 5. mars 2007 av Tornado78 Lenke til kommentar
Tornado78 Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 Hva spør du egentlig om? 8081143[/snapback] hva sikter du til? Lenke til kommentar
Raymond B. Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Kobberprisen er skyhøy om dagen, men det var jo ikke det du lurte på :-) . Prøv å ta en telefon til Metallco AS, 23 14 26 10, på Alnabru. Dem kjøper metallskrap, og har helt sikkert masse fine kobberemner til deg, men om det er mulig å få handle av dem vet jeg ikke. Det er ihvertfall ett forslag, og verdt en telefon for å finne ut. Hvis penger ikke spiller noen rolle, så kan jo hvilken som helst av de store blikkenslagerne skaffe kobber. Endret 7. mars 2007 av Flipper Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Liten kommentar på kobberprisen. Hørte at det har blitt vurdert som lønnsomt å sette et skip til å plukke opp telefonledningen over atlanteren som er (erstattet av fiber) for å selge kobberet... Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Er kobberprisen virkelig så dyr? Hvorfor er dne så dyr da? Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Høyere etterspørsel i forhold til tilgang har gjort at prisen har blitt 5-doblet eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå