Fumler Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Hei. Jeg bare lurer på hva man faktisk driver med på denne linjen. For jeg er veldig usikker på om jeg skal gå IKT-Service faget, eller Data og Elektronikk. Så, er det noen her som faktisk går/har gått på denne linja? Erfaringer? Takker, Fredrik Lenke til kommentar
Opelmekk Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 er du ikkje litt sent ute tl å søke? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Til de vanlige (ikke private) videregående skoler var søknadsfristen siste februar... men går selv på ITK, og på den linja går iallefall vi gjennom standard ting med pcer, litt om hvordan de forskjellige komponenter, hvordan en pc bygges, og meget mye om windows programmer, og lite om alternative programmer... Lenke til kommentar
lostoman Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Er det jobbmuligheter innen Data og Elektronikk? Og hva består jobben av da? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg bumper denne tråden selv om den ikke er min. Vurderer selv disse to linjene, selv om det er et år til jeg skal søke, men er litt usikker på hva som passer best til meg. Lenke til kommentar
Kanius Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Data og elektronikk er det jeg går nå. Det handler om alarmanlegg, telefoni, litt PC bygging, satelitt, antenneanlegg osv... Jeg synes hvertfall at det er UTROLIG kjedelig... Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 legger ved fagplanene for fagene på data og elektronikk VG2 så kanskje du forstår hva det dreier seg om mvh exiztzor elev VG2 data og elektronikk data_og_elektronikksystemer.rtf elektronisk_infrastruktur.rtf Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Data og elektronikk er det jeg går nå. Det handler om alarmanlegg, telefoni, litt PC bygging, satelitt, antenneanlegg osv... Jeg synes hvertfall at det er UTROLIG kjedelig... Enig i at det er utrolig kjedelig. Ingen praktisk jobbing, men mye teori om allslags på tavla. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå