Gå til innhold

Warrior skill spørsmål> er victory rush noe bra?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du critter bare 1000 med Victory Rush, må du ha elendig gear. Critter 1900-2k med deathwish + overlord trinket. Altså uten enrage. Dette er på vanlige 70 mobs i shadowmoon vel og merke. Critter 2k på mail users i PvP også. Har 1450~ ap unbuffed

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Du må huske på at det er ALTFOR mange warriors som tror at crit% er det eneste som teller og som nesten ikke har attackpower. :( Sett folk som har 25% crit og 1100 unbuffed ap på lvl 67. :!: Fury.

8089718[/snapback]

 

Enig, gjelder forøvrig ikke bare warriors. Skal inrømme at det er gøy å critte, men i BC tror jeg det er enda bedre å satse på attack power/+damage (hvorfor sier alle skade? Ingen som sier tjener for server =/), siden resillience er ute. Og jeg vet om mange som kommer til å satse enda mer på crit for å sloss mot folks resillience og ende opp med, som Martin sier, critte det samme som de ville hittet med fornuftig gear.

 

Ellers skal jeg inrømme at jeg har noen crit-talents (er mage). Men setter ikke crit rating over int/stam/+dmg. Rundt 15% med Molten Armor holder nok for meg. Så lenge jeg får shatter-crits (+50% på novaed for de som ikke vet det) er jeg glad. :p

 

---- [/Off Topic]

 

Victory rush er jo akkurat som remorseless for rogues. "Tvinger" deg til å grinde fortere. xD

Lenke til kommentar
Enig, gjelder forøvrig ikke bare warriors. Skal inrømme at det er gøy å critte, men i BC tror jeg det er enda bedre å satse på attack power/+damage (hvorfor sier alle skade? Ingen som sier tjener for server =/), siden resillience er ute. Og jeg vet om mange som kommer til å satse enda mer på crit for å sloss mot folks resillience og ende opp med, som Martin sier, critte det samme som de ville hittet med fornuftig gear.

 

8233410[/snapback]

 

Diskusjoner som sier AP vs Crit, Str vs Sta eller noen som helst annen stat sammenligning er utrolig vanskelig å argumentere for og mot vet du. En person med ekstreme mengder crit kan ofre "mye" crit for litt AP og visa versa, balansene er viktig, har warrioren are stamina og ingen str vil han tjene masse på gi opp endel sta for litt str. Crit er viktig også i den forstand at mange klasser har debuffs og abilities som bare kan brukes etter crit, og det er fortsatt slik at selv om resillence gjør mitt crit om til et vanlig angrep så vil det alikevel proc'e abilities som proc'er på crit for meg. i mitt tilfelle er det deep wound (bleed) og igjen proc'er en 5% dmg increase debuff, altså tjente jeg 5% dmg resten av tiden fordi jeg "crittet uten å critte", hadde jeg hatt 5% crit og hauger av AP, ville jeg i allefall garantert gitt opp endel AP for crit, balansen er viktig er det jeg prøver å si.

 

 

men er ikke denne tråde litt gammel og seig etterhvert?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...