Moskus Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg ønsker meg et skin for enheter med små skjermer, eks. 320x240 (og 640x480). Jeg er relativt ofte på forumet med en Smartphone eller Pocket PC, og er sikkert ikke den eneste. "IPB Default skin" er vel nå det mest egnede, men det har fremdeles et forbedringspotensiale. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Du har jo lo-fi versjonen. 8082474[/snapback] Man kan ikke svare på poster der, men det fungerer fint til å bare lese, ja. Endret 5. mars 2007 av Fisker Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 Ja, personlig synes jeg Lo-Fi versjonen er for begrensende. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Stemmer også for dette. Et mobil-skin som fjerner 90% av knappene, boksene og fyll-stoffet. Også fjerner signaturer helst. Low-fi er ikke bra nok imho. Hadde vært flott om dere kunne prioritert et slikt skin som også støttet skriving av tekst og sørget for at det fungerte optimalt i Opera Mini. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Du har sagt det. Utrolig plagsomt med liten skjerm og så mye bilder/ikoner og ting å laste. Et enkelt, greit og brukervennlig skin til Opera Mini er tingen! Lenke til kommentar
PT Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Og da bør våre kjære utviklere huske på at det holder med et eget stilsett for mobile enheter, men det visste de sikkert fra før. Forumet ser rett og slett crap ut i mobile nettlesere, selv i Opera Mini som gjør en god jobb. http://www.operamini.com/demo/ Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 Kan Opera Mini settes til landskapsmodus? Personlig synes jeg det er en mye hendigere måte å lese forum på med en telefon/PDA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg