kimare Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Slett eller steng denne. Endret 8. mars 2007 av kimare Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg syns temaet "vår" er litt tidlig. Hva med alle som bor på steder der vinteren varer mange måneder enda? Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Vår er "greit" men kan bli vanskelig for enkelte steder i landet. Er bare mars... Kanskje også en regel om at exif skal være med....? Endret 5. mars 2007 av MyBigMouth Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Ikke for å ta fra noen gleden, men jeg synes at dette med overlappende konkurranser kan virke litt vanskelig å gjennomføre... For det første; dersom f.eks. jeg skulle vinne en runde, så må jeg altså belage meg på å arrangere ny runde 2 uker senere...! Man bør kanskje være forberedt på å måtte arrangere neste runde når man leverer et bidrag, men 2 uker senere... - hmm, det kan være vanskelig å planlegge. For det andre; vi har nå en link fra forsiden til akam.no til fotokonkurransen... Dersom vi skal ha to overlappende konkurranser, hvilken konkurranse skal det da linkes til? Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Må si meg enig i sentimental. Det med å ha en uke på seg er en bra tanke, men tror ikke det vil få flere til å levere bilder. Det blir også vanskelig å holde styr på alt. Den typen vi hadde før synes jeg fungerte velig bra. "hvorfor fikse noe som ikke er ødelagt?" Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Japp. Enig! Men er det ingen som er enig i at "vår" er litt tidlig? Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Vel, nå har det regnet i noen dager, men det ser mere ut som høst en vår. Tror et annet tema vil gi flere bidrag. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Vel, nå har det regnet i noen dager, men det ser mere ut som høst en vår.Tror et annet tema vil gi flere bidrag. 8103789[/snapback] Enig. Hva med "vann"? Lenke til kommentar
kimare Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 Siden det likevel ikke har kommet inn forslag, stenger jeg denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg