Gå til innhold

Telmore trekker seg ut av Norge

Anbefalte innlegg

Mobilselskapet TELMORE Norge har bestemt seg for å trekke seg ut av det norske markedet. Kundene føres over til navnebroren TALKMORE. - Valget om å stoppe kommer som en konsekvens av endret strategi for TELMORE i Norden, sier markedssjef Christian A. Aanestad.

Se hele pressemeldingen på www.telmore.no

------------------

Det var ikke noen overraskelse syns jeg etter at de fleste som har vært kunde der har meldt om problemer med sms, wap osv.

De jeg vet om som har hoppet på tilbudet til telmore har portert seg vekk etter at ringetiden de fikk var oppbrukt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jippi vi blir overført til talkmore(ironi).

Hadde endelig funnet en bra mobiloperatør, også trekker de seg fra Norge:(

En liten trøst er at man får 200kr ekstra inn på ringekontoen, men det er en liten trøst når prisene går opp og man går over til netcoms nett(dårlig der jeg bor)

Så jeg fant ut at man kunne få Utbetaling av restbeløp på konto ved utmelding. Tror jeg gjør det med en gang etter at jeg er overført til talkmore. Det jeg lurer på da er om jeg kan beholde nummeret mitt(gullnummer)?

Lenke til kommentar

At de slutter kommer ikke som en bombe... det at kundene flyttes over til TalkMore er vel heller ingen bombe ettersom de har kontakter etter hva jeg vet. Har hatt TalkMore siden begynnelsen og kan si med en gang at de har skikkelig support hvertfall.

Lenke til kommentar
At de slutter kommer ikke som en bombe... det at kundene flyttes over til TalkMore er vel heller ingen bombe ettersom de har kontakter etter hva jeg vet. Har hatt TalkMore siden begynnelsen og kan si med en gang at de har skikkelig support hvertfall.

8082941[/snapback]

Ja, har faktisk aldri hørt noe dårlig om kundeservicen der som man kan ta alvorlig (enkelte klager jo uansett), så det tror jeg faktisk :) Og jeg har jobbet som hyggelig selger for telenor i sin tid, hørt masse rart om veldig mange operatører. Så det skal de ha =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...