General Musa Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Se på banneren til ukens tilbud på Norek: http://www.norek.no/k/k.asp?action=weekly Veeeeldig greit! tenkte kansje noen flere syntes denne var litt morende.. Musa Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Hahha, fantastisk Takker for link =D Lenke til kommentar
SuperFly Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Oh yea baby! chuck er helt #1 Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Hahahaha, ufattelig stilig! Hadde aldri trodd Norek hadde humor til noe sånt Lenke til kommentar
Blodpudding Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Hva er det egentlig med Chuck Norris? Det tar jo helt av... Lenke til kommentar
.:KaLLe:. Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Hva er det egentlig med Chuck Norris? Det tar jo helt av... 8080846[/snapback] ta en titt her http://www.chucknorrisfacts.com/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Se på banneren til ukens tilbud på Norek:http://www.norek.no/k/k.asp?action=weekly 8080729[/snapback] Dette var litt under beltet.. Som en seriøs aktør til SMB og B2B markedet synes jeg dette virket amatøriserende for Norek. Lenke til kommentar
General Musa Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) er nesten litt enig, morsomt påfunn, men noe amatørmessig... MEN, all reklame er god reklame.. mange som ser sidene og de mister ikke akkurat kunder tror jeg.. Tror dere Chuck har godkjent bruken av navnet sitt? Ser for meg søksmål... vg: Chuch Norris VS Norek! Endret 5. mars 2007 av general musa Lenke til kommentar
Sceolan Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Hva er det egentlig med Chuck Norris? Det tar jo helt av... 8080846[/snapback] Hehe, ja, det samme lurer jeg på. Greit nok, han er tøff som en kaktus, men er da voldsomt så mye Chuck Norris det er. Selv synes jeg det er greit med litt humor, selv om de egentlig skal være seriøse Lenke til kommentar
Sceolan Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Tror dere Chuck har godkjent bruken av navnet sitt? Ser for meg søksmål... vg: Chuch Norris VS Norek! 8081097[/snapback] Tenkte det samme selv Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) De bruker nok ikke en verdenskjent person i reklamebannere uten å søke om lov først. Chuck er og blir en kultfigur, lenge før alle disse tullefacts'ene dukket opp, på samme vis som Mr T fra A-Team. Endret 5. mars 2007 av Bitex Lenke til kommentar
General Musa Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Hvis du ser ut i fra hvordan banneren er lagd så tviler jeg på de har sjekket... noen som er interresert i veddemål?' forresten: "when Chuch Norris falls in water he dosn't get wet. The water get Chuck Norris" Endret 5. mars 2007 av general musa Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Uansett hvor seriøs og proffesjonell man er bør man kunne være i stand til å se humoren i dette Lenke til kommentar
zaico Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Se på banneren til ukens tilbud på Norek:http://www.norek.no/k/k.asp?action=weekly 8080729[/snapback] Dette var litt under beltet.. Som en seriøs aktør til SMB og B2B markedet synes jeg dette virket amatøriserende for Norek. 8080960[/snapback] Jaha? Skjønner at noen er født og oppvokst med grå vegger, men mener du også at Norsk Tipping, Blindeforbundet, Stabburet, Elkjøp osv er useriøse? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Jaha?Skjønner at noen er født og oppvokst med grå vegger, men mener du også at Norsk Tipping, Blindeforbundet, Stabburet, Elkjøp osv er useriøse? 8081295[/snapback] Dette et da foretak som henvender seg direkte til sluttbruker. Ikke bland begrepene. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Så alle som sitter som innkjøpere i de store bedriftene er ikke privatpersoner? Tøft initiativ fra Norek, tror heller ikke chuck selv tar det så ille opp. Er ikke bare Norek som har "misbrukt" han, og han har såpass selvironi at han bare ler uansett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Så alle som sitter som innkjøpere i de store bedriftene er ikke privatpersoner? Tøft initiativ fra Norek, tror heller ikke chuck selv tar det så ille opp. Er ikke bare Norek som har "misbrukt" han, og han har såpass selvironi at han bare ler uansett. 8081360[/snapback] Igjen blander du begrepene B2B, SMB, sluttbruker og privatperson. Men nei - i den rollen man har som innkjøper agerer man ikke som privatperson. Men nok om det. Jeg likte ikke grepet, men kommer ikke til å slutte å handle hos Norek av den grunn. Likevel har jeg da lov til å synes det var et noe unødvendig grep. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Joda alle sin smak, men uansett har norek kommet ut i pluss. Spesielt med tanke på at vi i det hele tatt har denne diskusjonen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Norek, Norris. Det rimer NESTEN. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå