Odovacer Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Som emne tilsier så vil ikke routeren skru av brannmuren. Jeg logger meg på den, går til firewall innstillingen velger disabled lagrer innstilingen, men den er fortsatt på. Noen som har en løsning? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Har du tatt sånn commit og reboot? Eg måtte iallefall det på den forrige routeren eg hadde. Ellers så kan du alltids snakke med ISP'n din. Kan vere dei er det som har slått den på.. =o Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Har desverre ikke tilgang til selve routeren da den står i leiligheten til hybelverten. Vet ikke hva d vil si å "snakke med ISP´n". Lenke til kommentar
aspic Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Har desverre ikke tilgang til selve routeren da den står i leiligheten til hybelverten. Vet ikke hva d vil si å "snakke med ISP´n". 8088596[/snapback] Altså, snakke med dei som eig linja di Dei du betal rekningane dine til =p Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Min ISP krever at du har branmur på ruteren/maskinen... Så du bør lese avtalen til din leverandør også! Endret 6. mars 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
aspic Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Min også, men etter litt godsnakk med ISP skrudde dei av brannmur for ei spesiell IP adresse i nettverket mitt. Så no set eg berre den maskina eg vil ha utan brannmur til den spesielle ipadressa Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Tusen takk for tips:) skal teste ut løsningene:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå