aeinstein Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Hei. Leter etter et lydløst eller meget stille tastatur. Jeg programmerer mye og da blir det en plage for meg, men mest for kjæresten min at det knaster så mye fra mitt 3-4 år gamle logitech multimedia trådløse nåværende tastatur. Har settt på disse to spesielt: https://prisguiden.no/product.php?productId=18380 https://prisguiden.no/product.php?productId=25087 men jeg er ikke sikker. (Er de to like forresten??) Kunne tenke meg noen laptoptaster som det ser ut som de to logitechene har, men krav nummer 1 er at de er så stille som mulig til tastatur å være Noen som vet? Har dere erfaringer så bare sprøyt ut! Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Har Logitech Ultra X Flat tastaturet, og er veldig fornøyd med det! Bråker vel som et vanlig laptop tastatur, men ikke så mye at det er sjenerende. Skal også garantere deg at når du har brukt dette en stund, vil du aldri gå tilbake til vanlige tastatur som har høye taster. Endret 5. mars 2007 av King-Nothing Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 de to tastaturene er det samme ja. Det ser du på varenummeret Jeg har også det tastaturet og elsker det Beste tastaturet jeg har hatt. Jeg programmerer og spiller på det uten at det plager hverken meg eller dama. Et annet tips er kanskje Saitek Eclipse. Prøvde versjon 1 av det i går, og syntes at det var ganske stille. Har riktignok ikke lave taster. Lenke til kommentar
_perulv_ Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Hei. Leter etter et lydløst eller meget stille tastatur. Jeg programmerer mye og da blir det en plage for meg, men mest for kjæresten min at det knaster så mye fra mitt 3-4 år gamle logitech multimedia trådløse nåværende tastatur. Har settt på disse to spesielt: https://prisguiden.no/product.php?productId=18380 https://prisguiden.no/product.php?productId=25087 men jeg er ikke sikker. (Er de to like forresten??) Kunne tenke meg noen laptoptaster som det ser ut som de to logitechene har, men krav nummer 1 er at de er så stille som mulig til tastatur å være Noen som vet? Har dere erfaringer så bare sprøyt ut! 8080627[/snapback] Jeg har hatt ultra x i en stund nå. Det er veldig stille, og utrolig behagelig. Tastene føles som om de var laptop taster, men man slipper sammenkrokede løsninger (numpad smeltet inn i pitaster ol). Jeg er meget fornøyd med det. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Ultra X er ikke "utrolig stille". Man hører godt klapringen, men det er ikke sjenerende som mange andre tastaturer, f.eks. er et Dell standard tastatur. Men et MS ComfortCurve er en del mer lydløst (hadde det ikke vært bøyd ) enn Ultra X. Microsoft Comfort Curve Keyboard 2000 Endret 5. mars 2007 av Krapfoss Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg har prøvd et slik av logitech, men det virker som lyden tiltar ettersom man bruker det. Prøvde et nytt på Digital Impuls i Oslo og et "gammelt" hos en kamerat og lydforskjellen var betraktelig.. :\ Men etter vitnesbyrdene her tror jeg jeg går for det. Så kan jeg heller kjøpe et nytt ett. Jeg er heller ikke interessert i tastatur som gjør masse ekstra. Trenger absolutt ingen snarveiknapper, har ALDRI brukt noe slikt og kan ikke se for meg hvorfor jeg skulle gidde. Jeg vil bare ha et bittelite et som har standard oppsett og ikke noen sammentrykte knapper i delete/end/pageup-området Takker for tipsene. Jeg skal lage en minitest og sjekke kameraten min sitt på nytt i sammenligning med mitt nye. Lenke til kommentar
malmo Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg har prøvd et slik av logitech, men det virker som lyden tiltar ettersom man bruker det. Prøvde et nytt på Digital Impuls i Oslo og et "gammelt" hos en kamerat og lydforskjellen var betraktelig.. :\ Men etter vitnesbyrdene her tror jeg jeg går for det. Så kan jeg heller kjøpe et nytt ett. Jeg er heller ikke interessert i tastatur som gjør masse ekstra. Trenger absolutt ingen snarveiknapper, har ALDRI brukt noe slikt og kan ikke se for meg hvorfor jeg skulle gidde. Jeg vil bare ha et bittelite et som har standard oppsett og ikke noen sammentrykte knapper i delete/end/pageup-området Takker for tipsene. Jeg skal lage en minitest og sjekke kameraten min sitt på nytt i sammenligning med mitt nye. 8084185[/snapback] jeg har logitech classic. funker som faen Lenke til kommentar
Carnal Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Du kan jo kjøpe det laser tastaturet som de averterer på www.dingz.no. Ingen lyder fra tastaturet - kun underlaget du "trommer" mot - og det kan du jo sørge for er lydløst. Det har fått bra anmeldelse også - ikke bare kuult sier de. Sjekk her: http://www.dingz.no/php/art.php?id=290180 Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Uansett er Ultra X-tastaturene "forbruksvare". De er gode når de er nye, men bør byttes etter et år (da begynner gjerne space, w, a, s, d eller andre taster du bruker mye å feile). Du får også et tastatur som heter noe sånn som Logitech Ultra Flat (uten X) som er enda billigere og har en mer kompakt layout enn X-utgaven. Det har fått piltastene most inn mellom ctrl enter og numpadden, mulig denne layouten ikke er noe særlig om du er piltast-gamer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå