Deuce10 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg har en Maxtor one touch ekstern harddisk, og en dag jeg plugget den i pc`n kom det opp en boks der det ble spurt "om jeg ville formatere nå?" Hva kan det være? Har den krasjet eller er det mulig å redde den? Blir glad viss det er noen som har tips Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 formaterte du? eller er det bare det at den meldinga kommer opp? Lenke til kommentar
Deuce10 Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 formaterte du? eller er det bare det at den meldinga kommer opp? 8081487[/snapback] Jeg har ikke formatert. Har ikke gjort noen ting, i tilfelle det kunne gjøre det verre. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Det minner meg om dem gamle probløemene jeg alltid fikk med diskett. Dem måtte alltid formateres før jeg fikk brukt dem i dataen og da mistet jeg jo alt jeg hadde på dem:\ Men det skjer ikke med eksterne harddisker da, men tviler på at det er krasj. Får du brukt den på andre dataer? evnt. koblet den til IDE eller Sata tilkobling? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Du kan prøve å hente ut innholdet via programmer som getdataback og tilsvarende først. Forøvrig anbefaler jeg å ALLTID ha backup av ting man ikke vil miste. Da slipper man å komme i klemma ved enkle diskkræsj, noe som kan skje hvilken som helst harddisk, nye, gamle, kjølige, varme, SATA, SCSI, eksterne, interne osv. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Prøv å koble den til internt isteden, hent ut det du trenger. Så kan du formatere den som siste utvei Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Har sjekket mange slike meldinger. Men har ikke sett at det bare skjer på en enkelt mappe, det var rart. Her er et diagnoseprogram som inspiserer partisjonstabeller og bootsektorer. Last ned denne filen, kjør programmet, og post MBRlist.txt her. http://home.online.no/~paulsen8/MBRlister.zip Lenke til kommentar
Deuce10 Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Prøv å koble den til internt isteden, hent ut det du trenger. Så kan du formatere den som siste utvei 8081947[/snapback] Takk for svar! Jeg har ikke prøvd i en annen data,, men kom faktisk til å tenke på å prøve det her om dagen, fordi jeg putta en sånn memory stick due minnebrikke i pc`n min og da kom det også om spørsmål opm jeg ville formatere, og så prøvde jeg den i en annen laptop, og da kom jeg inn på den og fikk lagt over ting. Så det er litt rart, men jeg har jo en annen ekstern harddisk som jeg bruker og som funker på min PC. Hva er IDE og Sata tilkobling da? Og hva går det ut på å koble den til internt? Lenke til kommentar
Deuce10 Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Du kan prøve å hente ut innholdet via programmer som getdataback og tilsvarende først. Forøvrig anbefaler jeg å ALLTID ha backup av ting man ikke vil miste. Da slipper man å komme i klemma ved enkle diskkræsj, noe som kan skje hvilken som helst harddisk, nye, gamle, kjølige, varme, SATA, SCSI, eksterne, interne osv. 8081873[/snapback] Takk for svar Er det programmer du får lastet ned på nettet eller? Endret 20. mars 2007 av Deuce10 Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 http://www.google.com/search?client=opera&...=utf-8&oe=utf-8 All omtale av piratebay o.l. som ikke er negativ er hysj-hysj her på forumet btw Lenke til kommentar
Deuce10 Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 http://www.google.com/search?client=opera&...=utf-8&oe=utf-8 All omtale av piratebay o.l. som ikke er negativ er hysj-hysj her på forumet btw 8089427[/snapback] ok. Beklager. Det viste jeg ikke. Lenke til kommentar
Deuce10 Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 http://www.google.com/search?client=opera&...-8&oe=utf-8 All omtale av piratebay o.l. som ikke er negativ er hysj-hysj her på forumet btw <{POST_SNAPBACK}> ok. Beklager. Det viste jeg ikke. Jeg har lastet ned og kjørt getdataback... jeg får fram alle filer og mapper, og kan se på filmene og sånn... men når jeg skal kopiere over så står det at jeg må ha lisensversjonen:( hvordan skal jeg løse dette? er den å få tak i eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå