B4stian Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Tenkte at det var på tide å lage seg en slags filmdatabase. Altså et register på filmene jeg har... er det et program eller en slags nettside som tilbyr en slik løsning? (kan jo alltids lage også i Excel, men blir ikke helt det samme...) Lenke til kommentar
aspic Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Microsoft Access er vel eigentleg ypparleg for noko slikt. Om du finn deg ein lettfatteleg tutorial er du kjapt igong =) Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Skulle tro dette vil virke DVD Profiler Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Skulle tro dette vil virke DVD Profiler 8080658[/snapback] Den sjønte jeg ikke så mye av. Hvordan er det du lager en filmdatabase der? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Når du legger inn filmene i det programmet henter det automatisk oppdatert info om filmen, samt at du får alle filmene tilgjengelig online. Min samling f.eks: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Ueland85 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Skulle tro dette vil virke DVD Profiler 8080658[/snapback] Den sjønte jeg ikke så mye av. Hvordan er det du lager en filmdatabase der? 8081913[/snapback] Les om DVDprofiler Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Siden det er snakk om slike ting her, er vel ikke noen som vet om det er laget noe lignende last.fm, bare at det er for serier og film hadde egentlig vert genialt så vet du hva du har sett og ikke ^^ Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Filmjournalen.no er nok det nærmeste jeg har vært borti. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) -> Movie Collector Prøv en trial av det programmet, kjempefornøyd med det selv! Endret 7. mars 2007 av espennyh Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Skulle tro dette vil virke DVD Profiler 8080658[/snapback] Støtter den! Et rett og slett GENIALT program. Kjapt og enkelt i bruk. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 Skulle tro dette vil virke DVD Profiler 8080658[/snapback] Støtter den! Et rett og slett GENIALT program. Kjapt og enkelt i bruk. 8104472[/snapback] Hva er forskjellen mellom versjonen man kjøper for 30$ kontra den gratis-versjonen? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Hva er forskjellen mellom versjonen man kjøper for 30$ kontra den gratis-versjonen? 8104964[/snapback] Står litt om det her... Premium fordeler. Men det er fullt mulig å bruke gratis versjonen i lang tid, jeg brukte den vel til jeg traff 750 eller noe sånn, da hadde jeg brukt opp det jeg kunne av plass på gratisversjonen. Dette vil da si det du kan laste opp samlingen/backupen på nettet og ikke hvor mange du kan ha i programet på maskinen din, det er jo selvfølgelig ubegrenset... Men hvis du betaler så er det en engangssum og alt etter det er gratis oppdateringer. Det skal sies at har vært tregt på den fronten de siste årene. Du vil også få tilgang til beta versjonene av programet som ligger ute og som virker helt fint, har brukt 2.5.0 nå i lang tid uten noen problemer. Den har også en del små ting som 2.4.0 ikke har osv... Men det er jo bare å teste gratis versjonen i en stund og hvis du liker det så er det jo bare og oppdatere Edit: La til litt... Endret 8. mars 2007 av Manx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå