Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Hvorfor restarter marskina seg?

Anbefalte innlegg

Hei...

trenger litt hjelpe med en pc som er sjuk :p

Hva tror dere eventuelt kan vere årsaken?

Maskina restarter seg. Det virker til å være tilfeldig, men ofte når man skal installere programvare, eller starter programmer som krever litt ressurser. Den restarter seg ikke etter noen bestemt tidsfrekvens.

Under er et bilde fra Hardware Doctor. Den viser spenningen på en del koblinger i maskina.

46yiemh.jpg

Håper dere kan hjelpe, trenger virkelig hjelp :ermm:

Takk på forhånd :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde det samme problemet.

Etter litt arbeid endte jeg opp med å ikke installere brannveggen jeg hadde benyttet meg av, etter det har maskinen fungert utmerket.

Nå Bruker jeg kun XP/Vista sin egen brannvegg, uten noen problemer. Alle andre programmer er de samme som før, kun brannveggen er fjernet.

Om det var brannveggen som var problemet vet jeg ikke.... men maskinen har ikke startet på nytt uten at jeg har gitt den lov siden nyinnstallering av xp og ikke installeringen av brannveggen skjedde. Brukte Kerio sin brannvegg før. :cool:

Lenke til kommentar

Hei det kan kansje vær at strømforsyninga kneler siden du sier feilen kommer ved belastning. Prøv å koble vekk alt som ikke er nødvendig for å starte opp pcen, som fex. cdrom, diskstasjon, og usb tilkoblinger. Ellers kan det også være strømforsyninga som er deffekt. Mulig "deffekt av/på knapp "

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...