Minus Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Vanskelig å få til en god emnetittel. Uansett, skal ha et fem-minutters foredrag for klassen om et fritt valgt emne. Det er det jeg ikke liker. Friheten til å velge. Alt for mye å velge mellom, og jeg klarer ikke bestemme meg. Tenkte kanskje noen her hadde et godt forslag til ha jev kan prate om. Foredraget skal framføres individuelt. Takker for alle forslag. Endret 5. mars 2007 av KristianG Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Velg det som interesserer deg mest. Data, jenter, diskusjon.no, pubertet, kommunikasjon mellom barn-foreldre osv. Lenke til kommentar
ptta Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Du bør i allefall prøve å finne et lettfatelig og enkelt evne siden du har såpass kort tid til å fremføre. Hva med å snakke litt om en kjent komikers karriere. Da kan du jo ta med noen fine sitater, så frisker du opp stemningen i klassen litt etter mange kjedelige foredrag. Endret 5. mars 2007 av ptta Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg fikk samme oppgave for noen uker siden. Uten internett, pga problemer i Oslo og ingen andre ideer endte det med at jeg pratet om hvor vanskelig det var å finne noe. Jeg fortalte om min intense grubling sett fra en litt skrå synsvinkel med en perfekt imitasjon som læreren likte, jeg er så god. Faktisk sant. Lenke til kommentar
Mimi Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Dette er bildet som fengslet hele verden. Dette er vel et av yndlingsforedragene mine:P Har holdt det på ungdomsskolen og videregående. link om fakta her: her finnes utrolig mye mer fakta om dette:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå