Gå til innhold

Hvor gammel er PCen din?

Hvor gammel er hoved-PCen din? Bruk gjerne gjennomsnittsalder på de viktigste delene dersom du har oppgradert gradvis.  

175 stemmer

1. 1. Hvor gammel er hoved-PCen din? Bruk gjerne gjennomsnittsalder på de viktigste delene dersom du har oppgradert gradvis.

• 0-0,5 år
      48
    • 0,5-1 år
      29
    • 1-1,5 år
      24
    • 1,5-2 år
      9
    • 2-2,5 år
      18
    • 2,5-3 år
      15
    • 3-3,5 år
      11
    • 3,5-4 år
      7
    • 4-4,5 år
      4
    • 4,5-5 år
      3
    • 5-5,5 år
      3
    • 5,5-6 år
      0
    • Over 6 år gammel
      4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitter enda på min gammle AMD XP 3200+, X800 GTO og 1024 mb ram.. maskinen ble bygget i 2004, da med en XP 2800+, et Radeon 9600XT skjermkort og 512 mb ram.. Alt sitter flott på et Asus A7N8X-E Deluxe hovedkort, og maskinen funker strålende til mitt bruk. Tenkte å hive ut X800GTO kortet til fordel for et X1950 pro AGP, men vet ikke om det er noe vits i å påkoste denne maskinen noe mere..

Lenke til kommentar

Kjøpte min nåværende maskin i høst, oktober ca. Forrgie maskin var vel omtrentlig 1,5 år da den ble byttet ut, og maskinen før det var vel ca 1-1,5 år den også. Så skan jeg følge mønsteret kjøper jeg ny maskin om et år. selv om jeg tviler litt på det, blir vel heller å oppgradere litt istedet.

Lenke til kommentar

Hovedkort,Ram og Prosessor er knappe 2 mnd gammelt.Skjermkort og Strømforsyning ca 1 mnd. Kabinettet er imidlertid over 1 år gammelt og stygt som juling,så en oppgradering på akkurat det området står høyt i kurs for øyeblikket.

Ellers så har de viktigste delene i maskinen min ca 1 års kjøretid før det blir skiftet ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...