Hagr Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 syns også det er rart at de ikke har oppgradert til 256bit men men. Kjempebra at det endelig er på vei billigere alternativer til DX10 også syns ATI skuffer kraftig -.- De skulle vel ha lansert sin DX10 før jul ?!? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg er egentlig mest spent på variantene for bærbare. Men selvsagt vil jeg gjerne se ytelsen. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 ser det er en del som er skuffa over den lave minnebussen. føyer meg inn i den gruppa, selv om jeg ikke har planer om noe mindre enn 8800 serien. men en av grunnene kan jo være at de prøver å trekke flere mindre opplyste kunder ved å øke mhz på rammen. tross alt er det ganske mange flere som vet at høy mhz er bra enn folk som vet at høy minnebuss er like bra eller bedre. blir omtrent som å sette 512mb ram på et 6300le (mener det ble gjordt, eller i alle fall på et tilsvarende dårlig kort) bare for å få folk til å tro at det er et extremt bra kort bare fordi det har mye ram. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå