Fotofashion Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) nydelig kontor do med fantastisk utsikt.. Har bilde av hele bygget, men har ikke hatt tid til å jobbe med den. Endret 5. mars 2007 av DeViSoR Lenke til kommentar
synsing Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 FInt lys på bildene. Bra detalj på det første bildet med stolen i vinduet og den slitte veggen. Men ramma ødelegger, tror bildet tar seg bedre ut uten den hvite kanten rundt. Det andre bildet har friske farger, men ville gått litt til venstre for å få med litt mer av "vinduet" inne på dass Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 FInt lys på bildene. Bra detalj på det første bildet med stolen i vinduet og den slitte veggen. Men ramma ødelegger, tror bildet tar seg bedre ut uten den hvite kanten rundt. Det andre bildet har friske farger, men ville gått litt til venstre for å få med litt mer av "vinduet" inne på dass 8080891[/snapback] har et annet utsnitt der du ser mere av dassen og vinduet.. må bare jobbe litt med den først. tja kjører den rammen på alle mine bilder som jeg poster på nettet.. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Fine bilder. Er enig i at vinduet kunne kommet bedre frem på det andre, men hvis du har et av det håper jeg vi snart kan få se det. Kontoret kunne kanskje gjort seg i S/H. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå