Fjøslukt Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Hei.. Har et Asus A7V133-VM hovedkort.. Det er nå klokket til en FSB på 145Mhz. På det siter 256 MB orginalt minne.. Problemet er at jeg vil ha mer minne. Har lånt brikker av kamerater, men disse takler ikke den FSB'en. Spørsmålet er da; Vil en 256MB Orginalt SDRAM PC-133 takle denne FSB'en? Tenker å kjøpe det på Flexi-Data: (Udrag fra siden deres. Dette er eneste info de har) Original SDRAM PC133 256MB 7-7,5ns Minne 168-P 3.3V (Passer ikke til BX) Mvh. Fjøslukt Lenke til kommentar
fondus Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Jeg har klokka FSB opp til 151 MHz og jeg har PC 133 SDR, uorginale brikker. Jeg vil tippe det går ja. Lenke til kommentar
Zorro Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Tipper at det ikke er RAM'en som er flaskehalsen i ditt system. RAM'en klarer ofte en god del mer enn hva de er beregnet for. Northbridge og evt. kretslayout på HK kan også sette stopper for høyere FSB. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå