skylinepower Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) god morgen!' i går spillte jeg litt cs CZ og hvor det hakket har aldri hakket slik får. i FarCry er det noen farge problemer, hva sjer egentlig, begynner korte og ta sine dager talte? skal prøøve nye drivere nå her ser dere 3d mark 03 scoren, synes den virker grei bare at cpu scor er bare 119 og i 3d mark 06 får jeg rundt 700 i cpu scor edit:1 satte ned oppløysnmingen til 1024/768 og da hakket det ikke så mye Endret 5. mars 2007 av skylinepower Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 god morgen!'i går spillte jeg litt cs CZ og hvor det hakket har aldri hakket slik får. i FarCry er det noen farge problemer, hva sjer egentlig, begynner korte og ta sine dager talte? skal prøøve nye drivere nå her ser dere 3d mark 03 scoren, synes den virker grei bare at cpu scor er bare 119 og i 3d mark 06 får jeg rundt 700 i cpu scor edit:1 satte ned oppløysnmingen til 1024/768 og da hakket det ikke så mye 8080081[/snapback] Kan hende du har fått noe Virus skjit eller noe sånt på Pc`n. Spyware feks. Hadde en PC som fikk en del spyware og det gjorde at spillene begynte å hakke. Har du skanna PC`n for virus og slikt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå