Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Biltemas Bassrør 8" noe å samle på?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I forhold til prisen du gir; forsåvidt ja. Det skal godt gjøres å finne en åttetommers bass, kasse og forsterker til den prisen.

Når det er sagt er det gjerne en grunn til at man ikke får så mye til så lite. Det blir veldig fort FOR lite. Hva med en PC til 3000,- inkl. skjerm? Billig for en PC, men fremdeles altfor lite til at det skal kunne brukes til noe annet enn kabal. Og dersom du en gang i tiden skal oppgradere må du kaste eller selge hele kalaset og kjøpe noe annet.

Spar heller pengene du tenkte å bruke på Biltemakassa og vent til du har en tusenlapp eller to mer. Da kan du få noe du faktisk blir FORNØYD med, istedetfor noe som bare likner litt på bass :)

Lenke til kommentar
I forhold til prisen du gir; forsåvidt ja. Det skal godt gjøres å finne en åttetommers bass, kasse og forsterker til den prisen.

Når det er sagt er det gjerne en grunn til at man ikke får så mye til så lite. Det blir veldig fort FOR lite. Hva med en PC til 3000,- inkl. skjerm? Billig for en PC, men fremdeles altfor lite til at det skal kunne brukes til noe annet enn kabal. Og dersom du en gang i tiden skal oppgradere må du kaste eller selge hele kalaset og kjøpe noe annet.

Spar heller pengene du tenkte å bruke på Biltemakassa og vent til du har en tusenlapp eller to mer. Da kan du få noe du faktisk blir FORNØYD med, istedetfor noe som bare likner litt på bass :)

8082289[/snapback]

Takk for klokt svar! Endelig et ordentlig svar ;)

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte meg en sony expload pakke på bilradiospesialisten for 3000.- som jeg er rimelig fornøyd med. Skulle ha noe økonomien tilsa og dunka greit. Med sub, forsterker og 6x9.. Se litt på netsiden dems så finner du garantert noe i alle prisklasser ;)

Bilradiospesialisten

Biltema er sånn du får det du betaler for, enkelt og greit..

Endret av c3rfik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...