peroyind Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Listviewen min lages utifra en sql spørring, så derfor er ikke alltid de columne på samme sted, og det blir derfor litt vanskelig å bruke feks listview.Items[1].SubItems[1].Text for å få frem teksten. Er det noe måte jeg kan få frem teksten på ved å feks skrive Subitems["navn"] ? Hvis ikke, er det noen måte jeg kan finne ut av index keyen på? Takker for svar. Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) Listviewen min lages utifra en sql spørring, så derfor er ikke alltid de columne på samme sted, og det blir derfor litt vanskelig å bruke feks listview.Items[1].SubItems[1].Text for å få frem teksten. Er det noe måte jeg kan få frem teksten på ved å feks skrive Subitems["navn"] ? Hvis ikke, er det noen måte jeg kan finne ut av index keyen på? Takker for svar. 8079554[/snapback] Kan du bruke listview.Items[0].SubItems.IndexOfKey("navn"); Elelr er jeg helt på viddene? Endret 22. mars 2007 av Mr Burns Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Det er nok riktig sted å starte, ja.. Bruke en slags getIndexOf eller noe slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå