Robanjo Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Hei, er det noen der ute, som vet hvor mange farger det er på Sony Ericsson T300? Er den til å anbefalle? Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 256 farger, sånn som på T68(i). Bilder tilpasset denne fargedybden vil se bra ut på dette displayet, men dersom bildene har høyere fargedybde enn dette (f.eks bilder tatt med plugg-inn kameraet) vil det se ganske dårlig ut. T300 er så å si T68i uten Bluetooth, kalender, PC-synkronisering mot Outlook og med et annet (om noe nøytralt) utseende. Anbefales til dem som ikke har råd til en fullblods T68, og som ikke trenger Bluetooth, avanserte kalenderfunksjoner eller synkronisering mot PC. Dessuten får man 16-kanals polyfoniske ringetoner, noe T68i ikke har. [ Denne Melding var redigert av: EviLEddiE på 2002-12-09 17:13 ] Lenke til kommentar
beh Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Det er 256 farger på T300, det meste i maskinvaren er det samme som T68i. Jeg har prøvet den og synes det virker som en bra telefon. Det eneste den mangler er en skikkelig kalender det har tom. Nokia 3510i. Denne har også 4096 farger men utover disse to forskjellene tror jeg ikke at Nokiaen har noe å stille opp med mor T300. Ringelydene på T300 har mange flere kanaler enn nokia telefoner og man kan konfigurere menyer med bilder etter egen smak. Spill til T300 kan man laste ned i massevis på http://www.mophungames.com/. Mitt råd er at du burde prøve begge to i butikk før du bestemmer deg. For min del er det Ir-Da som gjør "prikken over i'en i T300" (no phun intended :=) Lenke til kommentar
Robanjo Skrevet 10. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2002 Tusen takk for tipsene... jeg tror ikke at kalenderen har så veldig mye å si når jeg skal kjøpe meg en mobiltelefon. Er det så ofte du bruker Ir-en a? Jeg har funnet T300 på Telebutikken, men det er ikke sikkert den kommer inn før julaften. På Komplett.no koster den litt mer... Lenke til kommentar
DiJayQ Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 SonyEricsson mobiler suger.. Lenke til kommentar
bertie Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 DiJayQ: GOD JUL! bertie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå