zeegratar Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Jeg er helt grønn på dette feltet. Noen som kan gi meg et par tips om hvordan jeg skal sette opp dette? Eneste programmet jeg har erfaring med er Flash FXP. Kan dette programmet brukes til å sette opp en server med? Lenke til kommentar
ThorB Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Jeg er helt grønn på dette feltet. Noen som kan gi meg et par tips om hvordan jeg skal sette opp dette? Eneste programmet jeg har erfaring med er Flash FXP. Kan dette programmet brukes til å sette opp en server med? 8079483[/snapback] filezilla.sourceforge.net har en åpenkildekode server og klient. Klienten fungerer i værtfall utmerket. flash fxp er kun klient. vet ikke om de bak flash fxp har en server. men i alle fall vil disse programmene koste penger. Lenke til kommentar
zeegratar Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 Takker for tips!! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 En del poster som omhandlet et veldig spesifikt problem orginalt ikke diskutert i denne tråden er splittet ut i en ny tråd her. Eller bruker jeg også Filezilla klient+server og er bare fornøyd med den til enkel bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå