Runar Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Har du laget ikonene selv? 8086283[/snapback] http://famfamfam.com/lab/icons/silk/ Her er noen av de han har brukt. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Da er det vel ikke så mye å skryte av, visuelt sett. Oppsettet ser bra ut, det er ikke det, men trådstarter vil ha tilbakemelding på design. Ikonene er vel det mest øyenfallende her, og det er noen andre som har laget ikonene. Joda, fine bokser rundt ikonene du har laget. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Synst det ser veldig bra ut jeg. Ryddig og oversiktlig. Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) sånne komentarer tar jeg egentlig ikke til meg. tingen er at det skal være plaint å enkelt å når det kommer til design er det ikke bare farger(som jeg ikke er så flink til:P) men også ting som opsett også videre.. ingen som har noen idee på javascript spørsmålet mitt? de andre ikonene er http://icon-king.com/?p=15 Endret 5. mars 2007 av KillYou Lenke til kommentar
eigan Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Javascript greiene ditt... HTML filen Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor <script type="text/javascript"> var bb = new BBCode(); </script> <input type="button" class="submit" onclick="bb.insertCode('B', 'bold');" value="B" title="Bold text" /> <input type="button" class="submit" onclick="bb.insertCode('I', 'italic');" value="I" title="Italic text" /> <input type="button" class="submit" onclick="bb.insertCode('U', 'underline');" value="U" title="Underlined text" /> <input type="button" class="submit" onclick="bb.insertCode('QUOTE', 'quote');" value="Quote" title="Insert a quote" /> <input type="button" class="submit" onclick="bb.insertImage();" value="Image" title="Inset an image" /> <input type="button" class="submit" onclick="bb.insertLink();" value="Link" title="Insert a link" /> </td> </tr> <tr> <td valign="top">Hoveddel:</td> <td><textarea cols="45" rows="15" id="input" name="hoved" class="resizable" /></textarea></td> <script type="text/javascript"> bb.init('input'); </script> Javascript filen som du inkluderer.. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor var BBCode = function(){ window.undefined = window.undefined; this.initDone = false; } BBCode.prototype.init = function(t){ if(this.initDone) return false; if(t == undefined) return false; this._target = t ? document.getElementById(t) : hoved; this.initDone = true; return true; } BBCode.prototype.noForm = function(){ return this._target == undefined; } // insertcode is used for bold, italic, underline and quote and just // wraps the tags around a selection or prompts the user for some // text to apply the tag to BBCode.prototype.insertCode = function (tag, desc, endtag) { if(this.noForm()) return false; var isDesc = (desc == undefined || desc == '') ? false : true; // our textfield var textarea = this._target; // our open tag var open = '['+tag+']'; var close = '[/'+((endtag == undefined) ? tag : endtag)+']'; if (!textarea.setSelectionRange) { var selected = document.selection.createRange().text; if (selected.length<=0) { // no text was selected so prompt the user for some text textarea.value += open+((isDesc) ? prompt("vennligst velg teksten du vil gjøre til "+desc, "")+close : ''); } else { // put the code around the selected text document.selection.createRange().text = open+selected+((isDesc) ? close : ''); } } else { // the text before the selection var pretext = textarea.value.substring(0, textarea.selectionStart); // the selected text with tags before and after var codetext = open+textarea.value.substring(textarea.selectionStart, textarea.selectionEnd)+((isDesc) ? close : ''); // the text after the selection var posttext = textarea.value.substring(textarea.selectionEnd, textarea.value.length); // check if there was a selection if (codetext == open+close) { //prompt the user codetext = open+((isDesc) ? prompt("vennligst velg teksten du vil gjøre til "+desc, "")+close : ''); } // update the text field textarea.value = pretext+codetext+posttext; } // set the focus on the text field textarea.focus(); } // inserts an image by prompting the user for the url BBCode.prototype.insertImage = function (html) { if(this.noForm()) return false; var src = prompt('Vennligst skriv url:', 'http://'); this.insertCode('bilde='+src); } // inserts a link by prompting the user for a url BBCode.prototype.insertLink = function (html) { if(this.noForm()) return false; this.insertCode('url='+prompt("Vennligst skriv url:", "http://"), 'hva som skal være vises som tekst', 'url') } Scriptet er tatt rett ut fra mitt scriptt...har ikke modifisert det til deg.. Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 takk Chief funket fett:P litt modifisering Lenke til kommentar
eigan Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Har du en html/css side vi kan se? Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 kan legge opp noe men har ingen med mysql så ingen av funksjonene vil fungere må bare rydde litt først og gjøre de siste forandringene. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Jeg syns dette såg veldig bra ut. Folk som skriver "hentet fra joomla" hentet fra ditt og datt kommer IKKE med konstruktiv kritikk. Slik jeg forstår dette emnet er det kritikk på selve designet og ikke om det er likt en portalløsning eller ikke. Jeg er stor fan av stilrent, enkelt kombinert med estetikk. Dette syns jeg du hadde her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå