KillYou Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Holder på å lage en portal lignende ting for en bedrift og lurer på hva dere synes om designet/oppsettet/fargebruken. det som er viktig er at det skal være oversiktlig og være lit high tech samtidig som det skal se profesjonelt ut. sunes dere dette ble for blogg aktig? hva med toppen det svarte. meninger? EDIT: link hadde hvert greit Endret 4. mars 2007 av KillYou Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Interessant design, stilrent og ganske nice... Oversiktlig var det også.. Men se bilde, noe likt? Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 faktisk var det ikke så make men ser poenget, er litt av meningen. personer som kanskje ikke bruker data skal ha noe å skjenne seg igjen i. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 faktisk var det ikke så make men ser poenget, er litt av meningen. personer som kanskje ikke bruker data skal ha noe å skjenne seg igjen i. 8079389[/snapback] Hehe, ja men det var uansett et veldig fint design Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 hvis noen her synes det ser litt kjent ut ikke fortell det til noen:P Lenke til kommentar
eigan Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Hei Likte dette! Angående den topp greia. Den var veldig tom, kanskje legge til en tittel? "Bedriften" Portal opplegg Likte ikke den blå fargen, den skjærte veldig inn. Hmm, dagens melding. Denne spalten var veldig rotete, med plass til maks 4 ord er dette ganske trangt. Kanskje flytte innholdet helt ut til kantene på begge sider? Da får du kanskje mer plass til dagens melding. Likte ikonene! Men "forandre annsatt" - sa meg ikke mye Du har brukt info to ganger, i menyen og under der, hva er den under til? Syntes du hadde laget en fin layout som var veldig portal aktig! Endret 5. mars 2007 av Mr Chief Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Hvorfor Stor Bokstav Først I Alle Ord? Iallefall På Overskriftene? Det Får Det Til Å Virke Litt Vel Veslevoksent Ut... Endret 5. mars 2007 av Kanuca Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 liten oppdatering: greit vist noen har noe de ikke synes er bra og da:P Lenke til kommentar
attach Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Blir det der "Endre ansatt" passer vel bedre enn "forandre ansatt". Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) De ikonene du har på bunnen (hjem, PM, logg ut) burde være midtstilt eller høyrestilt. Kanskje slik: Den footeren er litt unødvendig. Ok, siden validerer, men hvem bryr seg? Endret 5. mars 2007 av The_Fire Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg syns dette designet så helt greit ut. Syns det så bra ut, enkelt og greit design Noe jeg ville kalt et "typisk kontrollpanel" og jeg liker det. Bra. Syns headeren er litt fæl. Den blå fargen passer ikke inn i det hele tatt. Likte heller ikke de bildene ved siden av "Hjem", "PM" og "Logg ut". Syns bildene ble litt store i forhold til teksten der. Gjør bildene litt mindre, men ikke teksten større. Lenke til kommentar
eigan Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 De ikone nede ved Info, er også veldig nære teksten i forhold til ved "Viktig". Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 oki skal ta og fikse litt ting nå og rydde i koden spesielt css en. hvordan synes dere det er best å stille ting opp i css? tag { height: 0px; width: 0px; float: left; } eller tag { height: 0px; width: 0px; float: left; } og så php koden da noen som har noen triks til hvordan jeg kan holde den ryddig? Lenke til kommentar
attach Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Helt klart vertikalt (siste eksempelet). Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 blir nå kanksje feil del av forumet men. er det noen javascript geeks her som kan si når jeg klikke på bilder over fyller det feks en på vær side av det markerte ordet? og vist ikke noe er markert havner begge to rett siden av hver andre. Lenke til kommentar
Erik91 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) det er mye likt joomla Endret 5. mars 2007 av Erik91 Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Det var det, men så er jo sikkert dette, Joomla!, også "inspirert" av kontrollpanel. Og var det ikke litt tomt på "Ny annsatt" bilde? Ellers likte jeg siden veldig godt Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Et mellomrom etter Hjem, PM og Logg ut hadde vært fint Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Ta Hjem, PM, Logg ut boksen oppe? Over kontrollpanel liksom. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Har du laget ikonene selv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå